بازدید 7061
۳

هدایتی سر پرسپولیس منت گذاشت

حسین هدایتی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت که اگر او بلیت ها را نمی خرید 100 هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی نمی رفتند.
کد خبر: ۵۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 23 June 2015

به گزارش خبرآنلاین؛ هدایتی که پیش از این لیستی نزدیک به سه میلیارد هزینه برای پرسپولیس را رو کرده بود(همان لیستی که در آن عنوان شده بود به بازیکنان پرسپولیس سکه داده است.آن هم در شرایط که پرسپولیس،امسال یکی از بدترین سالهایش را تجربه کرد.) این بار هم مدعی شد که اگر پول ها او نبود هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی های این تیم ورزشگاه آزادی را پر نمی کردند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها هم زیر بار نمی رفتند و حرفشان این بود که به خاطر علاقه به تیم محبوبشان به ورزشگاه می روند.عادل فردوسی پور در گزارش هایش کنایه می زد،استقلالی ها برای پرسپولیسی ها جوک ساخته بودند و ....

با این حال این بار کسی دارد این حرف ها را می زند که خودش را پرسپولیسی تیر می داند و همیشه تا پای کمک به این تیم آمده او در صف اول بوده است.هدایتی در اینستاگرامش نوشته است:«اين دوستان همانهايى هستن كه فصل قبل بادريافت كمك از يك هوادار قرار بود تيم را تقويت كنند. ولى متاسفانه تيم را تضعيف هم كردن. خيلى زود يادشان رفت چگونه ازمردم ويك هوادار كمك مى خواستن. كه اگر ان كمكها وحمايتهاى مردمى وغيرت بازيكنان نبود در اسيا ان حماسه ١٠٠٠٠٠ نفر بوجود نمى امد وشايدتيم محبوب ما سرنوشت ديگرى داشت. البته ابتداى فصل قبل پول هم بود اما بى تدبيرى ونبود مديران عاشق ومورد علاقه بازيكنان و مردم انهمه حاشيه ايجاد شد. در عجبم مدير ارشد ورزش كشور وقتى مشكلات ودرد ودلهاى خود را در مورد همين مديران برايم تعريف ميكرد كه البته نزد من به امانت است.

چگونه ترجيح ميدهد بازهم از اين دوستان استفاده كند. حتماً برادر مسول يادشان رفته كه فرمودن به اسپانسر (فصل قبل) گفتم فرق شما با هدايتى در اين است كه شما هر روز بحران وحاشيه درست ميكنيد ولى هدايتى بدون داشتن مسوليت بايد بياييد بحران وحاشيه كم كند. حيف كه از روى علاقه به تيم محبوبم نمى توانم زبان بگشايم. ولى اميدوارم تيم قدرتمندى بسته شود وبدون حاشيهاى فصل قبل وارد ليگ ١٥ شويم ما مردم براى شما دوستان دعا ميكنيم وعملكرد شما را زير ذربين خود داريم. موفق باشيد كه خيلى زود دير ميشود. يا علی»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این اقا چقدر مالیات داره میده /چرا کسی نمیگه از کجا اوردی...
داداش گلم ... حاج حسین کار امروزو دیروز نیست
چه منتی !!!!!! واقعیت رو گفته مگه غیر از اینه ؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست