بازدید 2628

ساره جوانمردی به دنبال شکستن رکورد جهان

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون با مثبت ارزیابی کردن شرایط خود برای شرکت در جام جهانی ترکیه، گفت: به دنبال آن هستم با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکورد خود را افزایش دهم.
کد خبر: ۴۹۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 21 April 2015
قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون با مثبت ارزیابی کردن شرایط خود برای شرکت در جام جهانی ترکیه، گفت: به دنبال آن هستم با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکورد خود را افزایش دهم.

ساره جوانمردی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جام جهانی ترکیه، اظهار کرد: این مسابقات به صورت آزاد و به منظور ارتقا رکورد تیراندازان است. از سوی دیگر چون سهمیه غیر مستقیم دارد حتی در صورت کسب مدال طلا سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ریو را کسب نمی‌کنم.

وی افزود: این رقابت‌ها بیشتر در جهت آماده سازی و محک ورزشکاران تیرانداز برای شرکت در مسابقات جهانی کرواسی (تیر ماه) و مسابقات جهانی استرالیا (اوایل مهر ماه) است که این دو مسابقه برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک خواهد بود، بنابراین کسانی که بتوانند در ترکیه رکوردهای خوبی را احراز کنند، جایگاه خود را برای حضور در مسابقات جهانی تثبیت خواهند کرد.

وی گفت: تمام تلاشم بر این است که در ترکیه بار دیگر رکورد تپانچه بادی جهان را به نام خودم و کشورم ثبت کنم و با افزایش رنکینگ خود در شرایط بهتری خود را برای شرکت در مسابقات جهانی کرواسی آماده کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید سهمیه ورودی پارالمپیک در تپانچه خفیف را نیز به دست آورید، افزود: اگر قرار باشد سهمیه ورودی ریو را در این رشته کسب کنم باید از امکانات بهتر و تمرینات بیشتری برخوردار باشم. متاسفانه از بازیهای پاراآسیایی اینچئون تاکنون هیچ تمرین خاصی در رشته تپانچه خفیف نداشتم و شرایط از نظر امکانات برای این رشته مهیا نبوده است. به هر صورت کسب سهمیه در تپانچه خفیف بستگی به برنامه‌ریزی مسئولان ورزش جانبازان و معلولان دارد تا طی فرصت باقی مانده به شروع مسابقات جهانی کرواسی، شرایط خوبی را فراهم کنند تا با آمادگی خوب در این رقابت‌ها شرکت کنم.

جوانمردی در پایان اضافه کرد: اگر بخواهم در مسابقات جهانی کرواسی و استرالیا به نتایج ارزشمندی دست پیدا کنم، باید تمام تمرکزم را روی تپانچه خفیف معطوف کنم به شرط این که امکانات لازم و فشنگ کافی برای بهبود عملکردم در خفیف 50 متر داشته باشم. در این صورت می توانم به کسب مدال در این ماده امیدوار باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار