بازدید 3204

بهروان: قرارداد کی‌روش نباید رسانه‌ای می‌شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در مورد قراردادی که با سرمربی تیم ملی بسته شده است بهتر است کسانی اظهار نظر کنند که این قرارداد را با او بسته‌اند.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 19 April 2015
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در مورد قراردادی که با سرمربی تیم ملی بسته شده است بهتر است کسانی اظهار نظر کنند که این قرارداد را با او بسته‌اند.


غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان لیگ در آینده جلسه‌ای را با کی‌روش خواهد داشت یا خیر، گفت: فعلا که برنامه‌ای برای این موضوع نداریم. البته او برنامه‌های تیم ملی را تا سال 2018 ارائه کرده و بر همین اساس قرار است بلافاصله پس از پایان لیگ و حتی زودتر از فینال جام حذفی یک مینی کمپ توسط کی‌روش برای تیم ملی برگزار شود.

وی ادامه داد:‌ادامه این مینی‌کمپ پس از فینال جام حذفی بوده و ملی‌پوشان با آغاز فاز جدید تمرینات تیم ملی برای برگزاری دیدار با ترکمنستان از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی وارد اردو خواهند شد. هر چند که قبل از آغاز این مسابقه تیم ملی در تاشکند به احتمال زیادی یک بازی دوستانه با ازبکستان برگزار خواهد کرد.

بهروان در پاسخ به این سؤال که با توجه به دیدار رؤسای فدراسیون ایران و تایلند که قرار است فردا انجام شود، آیا دیدار دوستانه بین این دو کشور هماهنگ شده یا نه،‌گفت: در این مورد مطلع نیستم هر چند که ما به این مسائل کاری نداریم و به اردوهای تیم ملی و زمان آن به خاطر عدم تطابق با بازی‌های لیگ کار داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از رسانه‌ای شدن قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: این قرارداد نباید رسانه‌ای می‌شد هر چند که ما از مفاد و مبالغی که رد و بدل می‌شود در هیأت رئیسه اطلاع داشتیم اما ریز قرارداد و ریز مفاد آن لزومی نداشت تا رسانه‌ای شود و حتی ما از آن مطلع نبودیم.

وی افزود: نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام داده اما مطمئنم این کار از طرف کی‌روش و فدراسیون فوتبال نبوده است.

بهروان در مورد وجود برخی بندها در قرارداد کی‌روش که این قرارداد را شبیه قرارداد ترکمنچای کرده است،‌گفت: در این مورد فقط باید بگویم در مورد این قرارداد باید کسانی پاسخ دهند که با او صحبت کرده و این بندها را در قرارداد گذاشته‌اند. هر کسی بوده فرقی نمی‌کند از جمله امور حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال و یا هر مرجع دیگر. در هر صورت باید این موضوع قبل از وقوع، کارشناسی می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل