بازدید 5375
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش:

منتظر قرارداد 45 میلیاردی برای استقلال هستیم

کد خبر: ۴۵۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ 13 December 2014
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هجمه اخیر برخی افراد و رسانه ها به وزارت ورزش در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم که دلسوزان نظام و کشور ، بیشتر بدنبال حفظ آرامش ورزش باشند.

به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی درباره آخرین وضعیت سرخابی‌ها به ویژه شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بازداشت موقت آقای سیاسی مدیر عامل پرسپولیس این روزها شاهد روند رسانه ای عجیب،سئوال برانگیز و فشار بر روی وزارت ورزش بابت استقلال هم هستیم در حالی که این تیم با کمترین حاشیه به کار خود ادامه می دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود:اینکه به یکباره حامی مالی 45 میلیاردی به جای حامی فعلی استقلال بعد از هشت ماه سکوت پیدا می شود سوال برانگیز است!

ناظمی افزود:با این حال تصور ما بر این است که این دوستان حتما بدنبال حل مشکلات فراوان این دو تیم که از مدیریت های گذشته به ما ارث هستند و می خواهند با کمک به نهاد دولت موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را که برای سالها معطل مانده بود سرعت ببخشند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از حوصله و صبر پیشکسوتان و هواداران دو تیم برای طی شدن روند واگذاری گفت : آقای خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در زمان تصمیم گیری برای گرفتن حامی مالی بیشتر از حرف و وعده های شفاهی بدنبال سامان دادن این دو باشگاه با موارد واقعی بود ولی با این حال باز هم همین هفته او منتظر حامی مالی 45 میلیاردی که زیاد است!اگر با 25 میلیارد هم وارد شوند هست تا هر چه سریعتر به استقلال کمک بیشتری شود.

ناظمی اضافه کرد:از طرف وزارت ورزش برای قبول وعده های واقعی این آمادگی وجود دارد و امیدوارم دوستان به جای مصاحبه های متعدد این هفته دست بکار شوند و به همراه حامی مالی 45 میلیاردی مورد نظرشان به دفتر آقای خادم بروند و در حضور رسانه‌ها قرارداد آن امضا شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان