بازدید 17750
۴

آزار و اذيت دختران به بهانه بخت‌گشايي

کد خبر: ۴۴۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 08 November 2014
فرد رمالي که به بهانه‌هاي مختلف و تبليغات درمان بيماري و بخت‌گشايي از مردم وجوه نقد دريافت مي‌کرد و اقدام به سوء‌استفاده از زنان و دختران و آزار و اذيت آنان مي‌کرد، توسط ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان پيشوا شرق تهران دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ آدينه وند فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با دريافت وجوه نقد زياد از مردم، اقدام به رمالي، دعا‌نويسي، ظاهر کردن روح و غيره به بهانه‌هاي مختلف مي‌کند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت اين شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا با اشاره به اقدامات ويژه پليس براي شناسايي اين فرد، ادامه داد: ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان پس از کسب خبر و اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و اين فرد را در حين انجام رمالي دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

سرهنگ آدينه وند با اشاره به اينکه اين فرد رمال علاوه بر جعل عناوين اقدام به سوء‌استفاده از زنان و دختران و آزار و اذيت آنان مي‌کرده، افزود: ماموران در بازرسي از محل موصوف، بيش از 70 جلد کتاب دعانويسي، يک دستگاه گاز اشک‌آور، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، تجهيرات دريافت از ماهواره و مقاديري مواد مخدر کشف کردند.

به گفته اين مقام انتظامي؛ در اين رابطه پرونده مقدماتي تشکيل و فرد دستگير شده جهت سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
رمالی کار بسیار زشت و زننده ایی است لازم است مسوولین جهت رمالان عزیز شغل جایگزین معرفی نموده و وامهای کم بهره به آنها پرداخت نمایند
فقط اعدام
مردم در این زمان پیشرفت دانش و اگاهی، چرا روز به روز بیشتر به خرافات روی می اورند? نقش خانواده ها در این رویداد ها چیست?
از ماست که بر ماست

خرافات تا به کي؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار