بازدید 4964

ده پرونده مفتوح براي مرتضوي در دادسرا

يكي از شكات مرتضوي با انتقاد از عدم رسيدگي به پرونده اين مقام سابق قضايي، مدعي شد كه مرتضوي 10 پرونده مفتوح در دادسراي كاركنان دولت دارد.
کد خبر: ۴۲۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹ 04 August 2014
يكي از شكات مرتضوي با انتقاد از عدم رسيدگي به پرونده اين مقام سابق قضايي، مدعي شد كه مرتضوي 10 پرونده مفتوح در دادسراي كاركنان دولت دارد.

به گزارش ایلنا، پيمان حاج محمود عطار در مورد آخرين وضعيت پرونده شكايتي خود از سعيد مرتضوي اظهار كرد: پيش از تعطيلات عيد فطر در شعبه 15 دادسراي كاركنان دولت حاضر شديم كه بازپرس پرونده اعلام كرد مرتضوي را براي ارائه توضيحات به دادستاني احضار كرده است كه قرار بود بعد از تعطيلات عيد فطر در شعبه حاضر شود كه از حضور وي در شعبه اطلاعي ندارم.

شاكي سعيد مرتضوي ادامه داد: به بازپرس پرونده اعلام كرديم كه برابر قانون، زمان و ساعت حضور متهم در دادسرا بايد به وكلا و شكات ابلاغ شود تا طرفين دعوا در جلسه حضور داشته باشند ولي بازپرس در اين خصوص توضيحي ارائه نداد. اين وكيل دادگستري در مورد تعداد پرونده‌هاي دادستان سابق تهران گفت: آقاي مرتضوي پرونده‌هاي متعددي دارد كه به طور نمونه مي‌توان به پرونده اعاده شده ايشان از دادگاه به دادسرا در مورد كشته‌شدگان بازداشتگاه كهريزك اشاره كرد كه همچنان درشعبه 15 دادسراي كاركنان دولت مفتوح است.

عطار پرونده ديگر مرتضوي در شعبه 15 دادسراي كاركنان دولت را شكايت دستگير‌شدگان در ارتباط با عباس پاليزدار عنوان كرد و گفت: آقاي پاليزدار، بنده و آقاي جواد ترابي به اتهام مشاركت در بازداشت غيرقانوني از دادستان سابق به همراه بازپرس سابق شعبه دو دادسراي كاركنان دولت شكايت كرديم كه همچنان اين پرونده نيز در حال بررسي است. پرونده ديگري در ارتباط با مساله پاليزدار وجود دارد. در آن زمان دادستان وقت تهران در مصاحبه با رسانه‌ها، ‌از اعضاي بازداشت شده به عنوان اعضاي باند ضد امنيتي ياد مي‌كرد. از اين رو ما از مرتضوي به اتهام افترا و نشر اكاذيب نيز شكايت كرديم.

وي به حواشي جلسه استيضاح شيخ الاسلامي، وزير كار دولت دهم كه در آن فيلمي از مذاكره فاضل لاريجاني با سعيد مرتضوي پخش شد اشاره كرد وگفت: بعد از آن مساله آقاي فاضل لاريجاني نيز شكايتي عليه سعيد مرتضوي مطرح كرده است.

اين وكيل دادگستري به شكايت كميسيون تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تامين اجتماعي در رابطه با سوءاستفاده مالي مرتضوي به عنوان مديرعامل وقت سازمان تامين اجتماعي اشاره كرد و گفت: در اين راستا بنده به همراه آقايان دقيقي و همداني به عنوان بيمه گذار تامين اجتماعي نيز عليه آقاي مرتضوي به اتهام خيانت در امانت و سوءاستفاده مالي نسبت به اموال سازمان تامين اجتماعي شكايت كرديم. از سوي ديگر آقاي خليل بهراميان نيز به وكالت ازبيش از يك هزار كارگر تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي به اتهام خيانت در امانت و سوءاستفاده مالي نسبت به اموال سازمان تامين اجتماعي شكايت كرده است.

وي ادامه داد: ‌يكي ديگر از همكارانم نيز به اتهام افشاي اسناد محرمانه از سعيد مرتضوي شكايت كرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی