بازدید 4119

مصری: بانک‌های رباخوار باید تحریم شوند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بانک های رباخوار را تحریم کرده و از سپردن پول خود به آنها خودداری کنند.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲ 03 August 2014
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بانک های رباخوار را تحریم کرده و از سپردن پول خود به آنها خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا عزیزی شنبه شب در نشست کارگروه اشتغال شهرستان شیروان در خراسان شمالی اظهار کرد: این بانک ها به جای ایجاد اشتغال، پول مردم را برای ساختن برج و ساختمان های کلان در دیگر کشورها هزینه می کنند.

وی در این نشست که با حضور معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع) برگزار شد، از این صندوق به عنوان تنها جایی یاد کرد که به خاطر اسم و حرمت نام مقدس ثامن الحجج (ع) از ربا به دور مانده است.

نماینده شیروان با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی و اشتغال در حد شعار باقی مانده، گفت: تنها راه رهایی از سودهای کلان بانکی این است که به صورت پایلوت یک صندوق قرض الحسنه ایجاد شود و مردم شریک آنجا شده و پول هایشان را در آنجا بگذارند.

عزیزی آمار بیکاری در شهرستان شیروان را 14 درصد عنوان کرد و گفت: اکنون در این شهرستان 157 هزار نفری خراسان شمالی، 22 هزار و 400 نفر که عمدتا تحصیل کرده دانشگاهی هستند، بیکارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار