بازدید 6922

بررسی قیمت خودرو در جلسه آینده شورای رقابت

عضو شورای رقابت با بیان اینکه تغییری در قیمت خودرو در جلسه این شورا صورت نگرفت، از بررسی قیمت خودرو در جلسه آتی شورای رقابت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 16 July 2014
عضو شورای رقابت با بیان اینکه تغییری در قیمت خودرو در جلسه این شورا صورت نگرفت، از بررسی قیمت خودرو در جلسه آتی شورای رقابت خبر داد.

محمدعلی مددی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دستور جلسه امروز درباره قیمت خودرو و همچنین خدمات مخابرات و برق بود اظهارکرد: برخی از دستور جلسه امروز در رابطه با قیمت خودرو بود و با عنایت به اینکه جلسات متعددی با خودروسازان و قطعه‌سازان داشته‌ایم و کارشناسان نیز نظرشان بر این بود که قیمت خودروهای داخلی نباید افزایش پیدا کند اما متاسفانه در جلسه قبل رییس شورا افزایش 5.5 درصدی قیمت خودروهای داخلی را اعلام کرد.

وی افزود: قرار بود افزایش قیمت پس از تحقق شرایط اولیه خودروسازان برای ارتقای کیفی خودروها انجام شود اما هنوز هیچ کدام از این شرایط تحقق پیدا نکرده در حالی که آقای شیوا بدون در نظر گرفتن نظر اعضای شورا افزایش 5.5 درصدی قیمت خودرو را اعلام کرد.

عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از اعضای ناظر در شورای رقابت از مجلس شورای اسلامی به افزایش قیمت خودرو اعتراض کردند گفت: در این جلسه به آقای شیوا تذکر دادیم و او را ملزم کردیم که جوانب کار را بررسی کرده و در جلسه‌ی آینده شورای رقابت درباره قیمت خودروهای داخلی تصمیم‌گیری شود.

وی همچنین با اشاره به خصوصی‌سازی شرکت مخابرات در سال اخیر تصریح کرد: در حالی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است به جای اینکه خدمات بیشتر و بهینه‌تری ارائه کند، متاسفانه از لحاظ کیفی و کمی روز به روز بدتر شده است و مخابرات بخش خصوصی برای خود نوعی انحصار تولید کرده است.

مددی گفت: بنابراین قرار شد تجدید نظری روی فعالیت مخابرات انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر