بازدید 4996
۱

۴۳۰۰ ایرانی بلیت دیدارهای ایران را خریده‌اند

ورود ایرانیان به برزیل از حدود دو روز قبل شروع شده است، ولی این اتفاق از یکشنبه شب شدت گرفته و تعداد ایرانیان حاضر در برزیل بیشتر شده است.
کد خبر: ۴۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ 16 June 2014
سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل گفت: طبق اطلاعات به دست آمده و بررسی ها حدود 4300 ایرانی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان را دربرابرتیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی خریداری کرده اند.

به گزارش ایرنا، محمد علی قانع زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: احتمال می دهیم که حدود یک هزار ایرانی نیز با پاسپورت سایر کشورها بلیت این مسابقات را تهیه کرده باشند و به این ترتیب بین 5 تا 5500 ایرانی طرفدار تیم ملی کشورمان در هر مسابقه در ورزشگاهها خواهند بود.

ورود ایرانیان به برزیل از حدود دو روز قبل شروع شده است، ولی این اتفاق از یکشنبه شب شدت گرفته و تعداد ایرانیان حاضر در برزیل بیشتر شده است.

وی در باره برنامه های سفارت جمهوری اسلامی ایران برای ایرانیان در این مدت گفت: ما پیش بینی ارایه خدمات کنسولی در شهرهای محل برگزاری مسابقات تیم ملی و همچنین سفارت به صورت 24ساعته را انجام داده ایم و از چندین روز قبل اطلاعات مرتبط با سفر و نیازهای مسافران را روی تارنمای سفارت قرارداده شده است.

به گفته وی، تاکنون تنها یک ایرانی در برزیل دچار مشکل شده و با نهادهای مرتبط با سفارت تماس گرفته است .

وی از ایرانیان خواست که در سفر برزیل همچنان موضوع رعایت اصل ایمنی و امنیت شخصی و رعایت اصول بهداشتی در زمان حضور در شهر را در اولویت قرار دهند.

وی همچنین ازبرپایی نمایشگاههای مختلف برای سرویس دهی به ایرانیان و همچنین تماشاگران و مسافران خبر داد و اظهار داشت :در این نمایشگاهها اثار و اشیاء تاریخی و دینی و مذهبی کشورمان به نمایش گذاشته شده است.

قانع زاده در باره پیش بینی خود از نتایج دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران گفت: بنابر پیش بینی موسسات معتبر ورزشی برزیل تیم ملی فوتبال ایران از این گروه خود صعود خواهد کرد و ما خیلی امیدواریم .

وی اظهار داشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران حتی برای ایرانیان در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد در برازیلیا تدابیر لازم را پیش بینی کرده است.

سفیرجمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که قرار است بخشی از پول های ایران در دست فیفا از طریق سفارت ایران در برزیل به فدراسیون فوتبال پرداخت شود، اظهار داشت: من در جریان این مسئله نیستم.

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که طبق توافق با فیفا و سفارت ایران در برزیل قرار است بخشی از پاداش هشت میلیون دلاری فیفا به تیم ملی ایران به سبب صعود به جام جهانی از طریق سفارت ایران به دست فدراسیون فوتبال ایران برسد.

به سبب تحریم های ظالمانه مالی غرب علیه کشورمان، نقل و انتقال پول های متعلق به فدراسیون فوتبال به ایران از طریق بانکی فعلا امکانپذیر نیست.

قانع زاده در باره احتمال سفر مقامات دولتی ایران به برزیل در صورت صعود تیم ملی فوتبال گفت: تاکنون چنین مسئله پیش بینی نشده است.

وی در باره همکاری های ورزشی ایران و برزیل گفت: قرار بود در سفر وزیر وزرش برزیل به تهران یک قرارداد همکاری جدید امضا شود که این سفر به تعویق افتاده است و در صورت انجام، این قرارداد امضا می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
منم دوست دارم برم...ولی فعلا پولم برای یه مسافرت داخلیم نمیرسه...انشالله یه روزیم ما میریم خارجو میبینیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی