بازدید 2735
در دیدار با دبیرکل موتلفه اسلامی مطرح شد

تاکید آیت‌الله علوی‌گرگانی بر رفع مشکلات اقتصادی

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات اقتصادی گفت: هیئت موتلفه با کسب نظر مقام معظم رهبری سعی در کمک و حل مشکلات کشور داشته باشد.
کد خبر: ۴۰۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵ 10 June 2014
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات اقتصادی گفت: هیئت موتلفه با کسب نظر مقام معظم رهبری سعی در کمک و حل مشکلات کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اشاره به اینکه اگر کسی نمازی را در جای خواند فردی حق ندارد مزاحم نماز خواندن او شود اظهار کرد: مراجع و مسئولان در همه حال سعی دارند از آیات قرآن کریم و ائمه اطهار (ع)پیروی کنند و در این حال مردم و مسئولان باید سعی کنند از یاوران الهی و ائمه اطهار (ع) باشند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خداوند مومنان را کمک می کند عنوان کرد: خداوند اگر مومنانی را ببیند که قصد کمک به مردم را دارند کمک و یاری می دهد.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: خداوند به وسیله امام خمینی (ره) قدرت خود را به تمام جهانیان نشان داد و امروز شاهد این هستیم که از برکت انقلاب شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم و در جهان نیز تنها کشور مستقل هستیم که با راهنمایی های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این رشد و استقلال دست یافته است.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: دشمنان از روزهای نخست  پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ضربه زدن به نظام را داشتند و در این میان برخی از مردم ناآگاهانه با اعمال خود به دشمنان کمک می‌کنند.

مرجع تقلید جهان تشیع با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات اقتصادی بیان کرد: هیئت موتلفه با کسب نظر مقام معظم رهبری سعی در کمک و حل مشکلات کشور داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی