بازدید 12025
۹
وزیر جنگ رژیم اسرائیل:

ایران دست بالا را در مذاکرات هسته‌ای دارد

اظهارنظرهای مقامات اسرائیلی همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران و تلاش برای فضاسازی بین‌المللی علیه ایران، اکنون دیگر به رویه‌ای ثابت در موضوع هسته‌ای ایران تبدیل شده است. در همین راستا، وزیر جنگ رژیم اسرائیل امروز ضمن حملات لفظی به ایران، درباره مذاکرات هسته‌ای وین به اظهارنظر پرداخته است.
کد خبر: ۳۸۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲ 18 March 2014
وزیر جنگ رژیم اسرائیل: ایران دست بالا را در مذاکرات دارداظهارنظرهای مقامات اسرائیلی همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران و تلاش برای فضاسازی بین‌المللی علیه ایران، اکنون دیگر به رویه‌ای ثابت در موضوع هسته‌ای ایران تبدیل شده است. در همین راستا، وزیر جنگ رژیم اسرائیل امروز ضمن حملات لفظی به ایران، درباره مذاکرات هسته‌ای وین به اظهارنظر پرداخته است.

به گزارش «تابناک»، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم اسرائیل ضمن تکرار ادعاهای پیشین مقامات این رژیم درباره اقدام نظامی علیه ایران، از ضرورت عدم وابستگی اسرائیل به آمریکا به منظور مقابله با ایران سخن گفته است. در عین حال، وی اذعان کرده که ایران دست بالا را در مذاکرات هسته‌ای در مقابل غرب دارد.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» می‌نویسد، وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفته، این رژیم نمی‌تواند برای انجام اقدام نظامی علیه ایران به ایالات متحده اتکا کند و باید در این زمینه تنها به خود متکی باشد.

یعالون ضمن ابراز ناامیدی از رویکرد آمریکا در زمینه پیگیری روند دیپلماتیک در قبال ایران گفته: «کشوری که باید اقدام نظامی علیه ایران را رهبری می‌کرد، ایالات متحده بود؛ اما در عوض، واشنگتن مذاکره با ایران را آغاز کرده است».

وی در ادامه با بیان اینکه ایران دست بالا را در مذاکرات هسته‌ای در برابر غرب دارد، گفته به همین دلیل، رژیم اسرائیل باید خودش فکری به حال خود بکند.

دفتر یعالون درستی اظهارات وی را که نخست در گفت‌و‌گو با روزنامه «هاآرتص» بیان شده، تأیید کرده، ولی از تصریح اینکه آیا سخنان وزیر جنگ رژیم اسرائیل به معنای حمایت وی از انجام اقدام نظامی علیه ایران است یا خیر، خودداری کرده است.

به هر حال، این اظهارات یک مقام ارشد اسرائیلی را که همزمان با برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ بیان می‌شود، بیش از هر چیز باید ناشی از ناامیدی این رژیم از تداوم شکل‌گیری ائتلافی بین‌المللی علیه ایران و ناخرسندی از پیشرفت روند دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای ایران دانست.

اذعان یعالون به این موضوع که ایران توانسته دست بالا را در مذاکرات هسته‌ای داشته باشد از یک سو و اظهار ناامیدی وی از انجام اقدام نظامی از سوی ایالات متحده علیه ایران، خود نشانه روشنی از شکست تلاش‌های رژیم اسرائیل در فضاسازی علیه ایران و انزوای این رژیم در عرصه بین‌المللی به سبب ‌رویکردی غیرمنطقی در این زمینه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اینها برای گول زدن ماست.
پیشنهاد به اوباما :
بنظر می رسه اگر آمریکا یا همپیمانان اسرائیل یکی از شهرهای خود را به اسرائیل واگذار کنند تا گورشو گم کنه هزینه کمتری برای اونها داره تا اینکه بخواد اینجا بمونه !!!
فریب این مدل گفتمان اسرائیلی ها را نخورید و غرور کاذب شما را نگیرد.
یهودی ها از قدیم عادت به مظلوم نمایی دارند و با این نیرنگ همیشه به دنبال کمک مردم هستند
ما دست بالاتر در همه زمینه ها داریم
چون استقلال خواهیم
چون شهادت طلبیم
چون ثابت کردیم ما به تنهایی هم می توانیم و به کسی باج نمی دیم.
اسرائیل بدونه با این سنگ اندازی ها به جایی نمی رسه اگه توافق نهایی صورت نگیره انوقت اسرائیل به عرض همین یکی دوسال نامش و خودش در جهان محو خواهد شد یه موقع فکر نکنه که الان با تحریم دارن فشار میارن ما انسانهای با تمدنی هستیم ولی همیشه قرار نیست تحریم ها رو تحمل کنیم جنگ می کنیم در قدم اول هم اسرائیل رو نابود می کنیم از درون به بیرون
اریل شارون ثانی
فقط باپیشرفت در فنآوری،تسلیحات،علم وسیاست می توان باقدرت های بدوبدخواه مبارزه کرد.
مقام معظم رهبری:
«سرمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید می‌کنند اما به نظر می‌دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد»
این رژیم نامشروع صعیونیستی را تا بن دندان مسلح کردن....بنابراین در باد مستی و غرور قدرت نظامی اش خوابیده!!!....ولی گور خونده!...... رفتنی هست این اسراییل!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی