بازدید 6259

شرمن:ایران‌به‌سلاح‌هسته‌ای‌دست‌نخواهد‌یافت

رئیس تیم‌ مذاکره کننده آمریکایی در جمع خبرنگاران اسرائیلی در بیت‌المقدس گفت یک اقدام درباره موفقیت گفت‌وگوها با ایران وجود دارد و آن این است که ایران موفق به دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد بود.
کد خبر: ۳۸۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰ 22 February 2014
 وندی شرمن رئیس تیم‌ مذاکره کننده آمریکایی در جمع خبرنگاران اسرائیلی در بیت‌المقدس گفت یک اقدام درباره موفقیت گفت‌وگوها با ایران وجود دارد و آن این است که ایران موفق به دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود: ما گاهی اوقات با اسرائیل موافقیم و گاهی اوقات نه، اما دریافت ایده و ورودی از اسرائیل برای ما مهم است.

شرمن ادامه داد می‌خواهیم به این هدف برسیم که برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح‌آمیز است.

وی همچنین گفت توافق با ایران درباره راستی آزمایی، راستی آزمایی، راستی آزمایی است. این ممکن است که ایران برنامه غنی‌سازی کوچک و مجزا خواهد داشت، اما این بخشی از مذاکرات خواهد بود.

شرمن همچنین گفت این مهم است که مقامات اسرائیلی بدانند که گفت‌وگوها چکونه پیش می روند و از آنها ورودی (ایده) دریافت کنیم. احساس می‌کنیم که در وین پیشرفت حاصل شد و ما مسیری رو به جلو برای نحوه ادامه گفت‌وگوها داریم.

رئیس تیم مذاکره کننده آمریکایی افزود: به همه نگرانی‌های ما درباره برنامه هسته‌ای ایران باید پرداخته شود تا توافق حاصل شود. من می‌دانم که اسرائیل سوالات بسیاری درباره این گفت‌وگوها دارد و همچنین درباره اینکه ما بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت، تردید وجود دارد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921203001475#sthash.f46hTliY.dpuf
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی