بازدید 3780

دیدار رئیس سازمان اوقاف با سیدحسن نصرالله

در این دیدار که غضنفر رکن‌آبادی سفیر کشورمان در بیروت نیز حضور داشت،
کد خبر: ۳۷۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷ 17 February 2014
در دیدار حجت‌السلام والمسلمین محمدی - نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه - با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، تحولات جاری جهان اسلام و منطقه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که غضنفر رکن‌آبادی سفیر کشورمان در بیروت نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران، تلألؤ پرتو اسلام ناب بر بشریت گسترش یافته است، افزود: کید استکبار از طریق صاحبان اندیشه‌های تکفیری در صدد تشویش وجهه نورانی دین مبین اسلام است که با هوشیاری و وحدت مسلمانان، این تلاش بی‌ثمر شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین ضمن اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های جبهه مقاومت در همه صحنه‌ها، ایستادگی دائمی و باصلابت جمهوری اسلامی ایران را به رهبری مقام معظم رهبری در کنار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار داد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز با اشاره به ضرورت غافل نشدن از دشمن صهیونیستی و توطئه‌های شوم این رژیم نامشروع برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از مساله فلسطین، بر ضرورت وحدت و بیداری کلیه آزادگان جهان تاکید کرد.

در این دیدار، دو طرف همچنین بر ضرورت گسترش تعاملات فرهنگی و قرآنی بین دو کشور تاکید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار