بازدید 3825

فرمانده سپاه: آمریکا دشمن اصلی ایران است

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شعار اصلی انقلاب چیزی جز «الله اکبر» نبود و این یعنی همان مرگ بر آمریکا. ولی چه کنیم که این را همه درک نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵ 10 February 2014
فرمانده کل سپاه گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی خیلی ها بودن که در گدشته انقلابی بودن ولی امروز این صفت برایشان تطبیق ندارد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جشنواره بزرگ «مرگ بر آمریکا»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی گفت: خیلی ها بودن که در گدشته انقلابی بودن ولی امروز این صفت برایشان تطبیق ندارد و متاسفانه از شعارهای انقلاب فاصله گرفتند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شعار اصلی انقلاب چیزی جز «الله اکبر» نبود و این یعنی همان مرگ بر آمریکا. ولی چه کنیم که این را همه درک نمی‌کنند.

وی افزود: نگاههای مختلفی نسبت به انقلاب وجود دارد ولی ملاک ما برای قضاوت و عمل، نگاه امام و رهبری بوده و هست.

جعفری با بیان اینکه دشمن اصلی ایران، آمریکاست، گفت: باید پرسید که چرا برخی به قیمت برطرف کردن دشمنی امریکا حاضرند عزت و اقتدار ملی ایران را به آسانی بفروشند.

وی افزود: وقتی ما تازه وارد عرصه امنیتی شده و جوان بودیم، هرچه حضرت امام(ره) می فرمودند، چون به ایشان ایمان داشتیم،قبول می کردیم و امروز با تجربه 30 ساله می گویم که دیگر تهدیدات نظامی و امنیتی آمریکا با توجه به درسی که از ملت ایران در فتنه 88 گرفتند، یک تهدید عمده محسوب نمی شود.

جعفری ادامه داد: اینکه آنها شعار مضحک و تکراری «گزینه ها روی میز است» را می گویند، برای دلخوشی ملت خودشان است و این گزینه های روی میز دیگر جواب نمی‌دهد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اینکه نمی توانیم به امریکا دست دوستی بدهیم، به دلیل دشمنی های آنهاست.

جعفری اظهار داشت: امروز بعد از 35 سال مقاومت و پایداری مردم غیور و انقلابی کشورمان، انقلاب اسلامی با همان شفافیت و عظمت و شعارهای اولیه اش به راه خود ادامه می دهد و دشمنان ما و در راس آن آمریکای جهانخوار، همه دشمنی ها و توطئه‌هایشان را برای از بین بردن و یا انحراف این شعارها انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: افرادی که به دنبال گفتگو با امریکا هستند، ممکن است در دشمنی او تردید کنند که اگر چنمین است، حرفهای امام(ره) را نادیده گرفته اند. تا زمانی که انقلاب در مسیر خود باشد، این دشمنی با آمریکا باقی می‌ماند.

جعفری گفت: توان نظامی که فرماندهان ما اعلام می‌کنند، بلوف نیست و با تجربه ای که بیش از 30 سال داریم، می‌گویم که واقعا امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل