بازدید 4465

فروش یک میلیاردی بلیت‌های موسیقی فجر

کد خبر: ۳۷۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴ 10 February 2014
سه روز مانده به آغاز بیست و نهمین جشنواره موسیقی، بیش از یک میلیارد تومان از بلیت‌های جشنواره به فروش رفته و همین زمزمه‌ها از رویدادی پراستقبال حکایت دارد.

به نوشته ایران، فروش بیش از 70 درصد بلیت‌ها با توجه به همزمانی آن با برگزاری جشنواره فیلم فجر و کمترین تبلیغ شهری برای جشنواره موسیقی، بیانگر علاقه مردم به این رویداد فرهنگی است و پیش‌بینی می‌شود سایر بلیت‌ها نیز در روزهای باقی مانده به فروش برسد.

این در حالی است که پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشن موسیقی ایران بر اهمیت این رویداد بین‌المللی و تحرک گروه‌ها و استقبال مردم افزوده است.

در پیام علی جنتی آمده است: «موسیقی ملی ایران به عنوان هنری ریشه دار و با ظرفیت، پس از انقلاب اسلامی و متناسب با رویکردهای متعالی آن، برخلاف موسیقی قبل از انقلاب، مورد توجه مردم فرهیخته ایران قرار گرفته است. امروز نیز دوباره شنیدن آن نواهای خاطره انگیز به بازسازی تصاویر و رویدادهایی در اذهان می‌انجامد که تاریخ کشور را از سلطه استبداد داخلی و استعمار خارجی رهانید؛ همین دستاورد‌ها مبین این حقیقت است که موسیقی، با منشأ و هدف روحانی و معنوی‌اش می‌تواند در تحولات جامعه نقش مهم و مثبتی ایفا کند.»

جشنواره موسیقی فجر، همچنین با بحث‌ها و ابراز نظرهای فراوان روبه‌رو است. رامین صدیقی دبیر بخش بین‌الملل بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نیز معتقد است حضور هنرمندان سرشناس و بنام جهان نقش بسزایی در بالا بردن سطح این جشنواره خواهد داشت و شرکت آن‌ها در این رویداد دیگر یک رؤیا نیست چرا که در سه سال گذشته اجرای هنرمندان سرشناس موسیقی جهان را در جشنواره شاهد بوده‌ایم.

بر پایه این گزارش، برگزاری نمایشگاه سازهای ابداعی محسن شاملو در سالن بیرونی تالار وحدت از دیگر بخش‌های قابل اشاره جشنواره موسیقی فجر امسال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی