بازدید 6798

سوريان: ‌10 سال منتظر اين مدال بودم

کد خبر: ۲۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۵ 06 August 2012
دارنده مدال طلاي رقابت‌هاي كشتي فرنگي بازي‌‌هاي المپيك لندن با بيان اين مطلب كه 10 سال در انتظار اين افتخار بود، مدال طلايش را به مادرش تقديم كرد.

به گزارش ايسنا، حميد سوريان پس از كسب مدال طلاي المپيك در وزن 55 كيلوگرم كشتي فرنگي اظهار كرد: شايد شما بگوييد با چهار مسابقه مدال طلاي المپيك را به دست آوردم اما شايد باور نكنيد كه از نوجواني و دقيقا از زماني كه كشتي را شناختم منتظر چنين لحظه‌اي بودم. جدا از اين چهار سالي كه پس از شكست در پكن مدال المپيك را از دست دادم، بايد بگويم كه 10 سال است منتظر اين صحنه بودم كه خوشبختانه خدا لطف كرد و من به اين آرزويم رسيدم.

وي درباره رقابت‌هايش در المپيك لندن بيان كرد: دور به دور برابر حريفانم عملكرد بهتري داشتم. با توجه به اينكه من و البته تمام كشتي‌گيران وزن زيادي كم كرده‌ايم، كار سختي در مرحله اول داشتم. خوشبختانه با تمرين‌هاي منظمي كه كادر فني عزيز كشتي ايران براي ما در نظر گرفته بودند از نظر جسماني ايده‌آل بودم و مرحله به مرحله عملكرد بهتري داشتم.

سوريان در پاسخ به اين سوال كه آرزوي ديگرت در كشتي چيست؟ بيان كرد: واقعيت اين است كه از اين افتخار خوشحالم اما براي آينده تنها تصميم خودم نيست. بايد با كساني كه هميشه در كنارم بودند و من را راهنمايي كردند، مشورت كنم، پس از مشورت با آن‌ها تصميمم براي آينده مشخص خواهد شد. ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد و بخواهم كشتي بگيرم با راهنمايي بزرگان شايد يك وزن بالاتر بيايم.

وي درباره استرس در بازي‌هاي المپبك گفت: رقابت‌هاي المپيك فشار و استرس زيادي دارد اما اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند چرا كه فرنگي‌كاران ايران شايسته مدال‌هاي رنگارنگ هستند و همين جا قول مي‌دهم كه كاروان ورزشي ايران در المپيك از فردا و به دست كشتي‌گيران صاحب مدال‌هاي رنگارنگ خواهد شد.

دارنده مدال طلاي المپيك لندن درباره نقش محمد بنا در كسب اين افتخار، گفت: اميدوارم با اين مدال جواب زحمت‌هاي محمد بنا را داده باشم. محمد بنا مردي بزرگوار است كه زحمت زيادي براي كشتي فرنگي كشيده است. پيش از مسابقه‌ها هم‌قسم شده بوديم و خوشحالم كه با اين مدال توانستم او را خوشحال كنم. فكر مي‌كنم مدال طلاي المپيك در سالروز تولد او هديه مناسبي برايش شد. امروز تولد مادرم نيز هست و اين مدال را به او تقديم مي‌كنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی