بازدید 48581
شاهکار شاگرد بنا:

نخستین طلای المپیک بر گردن حمید سوریان

روشن بایرامف آذربایجانی، نتوانست مانع افسانه شدن حمید سوریان شود؛ کشتی‌گیر نابغه فرنگی به حسرت چهل ساله کشتی فرنگی ایران در المپیک پایان داد و مدال طلای ۵۵ کیلوگرم المپیک لندن را به گردن آویخت.
کد خبر: ۲۶۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۱ 05 August 2012
حمید سوریان، فرنگی‌کار کشورمان با پیروزی برابر بایراموف آذربایجانی، نخستین مدال طلا را برای کاروان ایران در رقابت‌های المپیک لندن به ارمغان آورد.

دومین مصاف ملی‌پوش کشورمان با حریف آذربایجانی ـ که پس از شش سال روی می‌داد ـ با پیروزی حمید سوریان به پایان رسید تا سوریان در تاریخ کشتی ایران جاودانه شود.

کشتی‌گیر ۵۵ کیلوگرم فرنگی کشورمان، در حالی به مصاف روشن بایراموف رفته بود که برد قاطعانه سوریان در رقابت نیمه نهایی و انگیزه‌هایی نظیر جبران مقام پنجمی المپیک پکن و حتی رسیدن به رکورد ورزشکاران نامداری چون عبدالله موحد، شانس سوریان را برای به دست آوردن نخستین مدال طلای المپیک پر رنگ‌تر کرده بود.

بدین ترتیب، کاروان المپیکی کشورمان نخستین مدال طلای خود را کسب کرد تا در کنار برنز کیانوش رستمی امیدوارانه‌تر به روزهای آینده چشم بدوزد.‬

رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۱۲ عصر امروز در حالی در سالن اکسل لندن آغاز شد که در یکی از رقابت‌های یکی از امیدهای کسب مدال طلای ایران، چشم‌های بسیاری را به تشک کشتی رقابت‌های ۵۵ کیلو دوخته بود.

حمید سوریان که با پنج مدال طلای رقابت‌های جهانی، جای خالی طلای المپیک را در کلکسیون افتخارات ورزشی خود و کشورمان کم می‌بیند، امروز به مصاف حریفان خود رفته و با دو پیروزی امید‌ها را برای کسب مدال طلا بالا‌تر برده است.

سوریان پیشتر اعلام کرده بود که تا المپیک ۲۰۱۲ در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرد و پس از آن می‌خواهد در یک وزن بالا‌تر کشتی بگیرد؛ به عبارتی بهتر، این آخرین شانس سوریان برای به دست آوردن مدال طلای وزن ۵۵ کیلوگرم در المپیک به شمار می‌رود.

شاید جالب باشد بدانید حمید سوریان ۲۷ ساله (متولد دوم شهریور ۱۳۶۴) در سال‌های ۸۴ و ۸۵ به عنوان بر‌ترین کشتی‌گیر فرنگی کار کشورمان برگزیده شده و در سال ۸۶ عنوان قهرمان قهرمانان کشورمان را از آن خود کرده بود تا روند موفقیت‌های پی در پی وی را تبدیل به شانس نخست کسب مدال طلای کشورمان در المپیک پکن کند و شکست وی در آن رقابت‌ها، ناکامی بزرگ کاروان ورزشکاران ایران لقب بگیرد.

قرعه مناسب سوریان:

خوشبختانه حميد سوريان پس از مراسم وزن کشي شب گذشته مدعيان 55 کيلوگرم با قرعه خوبي روبه‌رو شد. او پس از استراحت در دور نخیتس، بايد به مصاف «آرسن ارالي يف» از قرقيزستان برود که سابقه شکست اين حريف را نيز دارد.

پیروزی در گام نخست:

حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست رقابت‌ها ساعت ۱۶: ۳۰ امروز به وقت ایران در سالن «اکسل» شهر لندن به مصاف آرسن ارالی‌یف از قرقیزستان رفت. سوریان در این دیدار در سه تایم و با نتایج (چهار بر صفر)، (صفر بر دو) و (دو بر یک) مقابل ارالی‌یف، قهرمان ۲۰۱۱ آسیا، به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی در دور سوم و برای حضور در نیمه نهایی با برنده دیدار پیتر مودوس از مجارستان و المورات تاسمراداف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.


سوریان از سد «مودوس» هم گذشت:

سوریان در دومین مصاف خود هم در برابر کشتی‌گیر مجارستانی به پیروزی رسید تا امید‌ها برای کسب مدال طلا بیشتر شود. وی در کمتر از یک ساعت پس از پیروزی برابر کشتی‌گیر ازبک به مصاف مودوس مجار رفت و دیدار در دو تایم و با نتایج (دو بر صفر) و (یک بر صفر) مقابل پیتر مودوس، نایب قهرمان ۲۰۱۲ اروپا و نفر پنجم جهانی ۲۰۱۱ از مجارستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

حریف سوریان در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی‌گیر دانمارکی و نفر سوم جام جهانی ۲۰۰۹ می‌رود. رقابت حمید سوریان و هاکان نیبلوم تا دقایقی دیگر در سالن اکسل لندن برگزار خواهد شد.


سوریان نخستین فینالیست وزن ۵۵ کیلو گرم

با سوت «رجین لگلوت» فرانسوی، رقابت «حمید سوریان» و «هاکان نیبلوم» بر روی تشک شماره دو آغاز شد.

ـ وقت نخست با یک خاک و اجرای یک بارانداز از سوی حمید سوریان سه بر صفر به سود حمید سوریان به پایان رسید.

ـ نتیجه صفر صفر در یک دقیقه و سی ثانیه وقت دوم، باعث شد تا هاکان نیبلوم در خاک حمید سوریان بخوابد و نابغه کشتی فرنگی ایرانی با یک بارانداز بی‌نقص سه دقیقه دوم سه بر صفر به سود خود به پایان ببرد و راهی فینال شود.
 
بدین ترتیب سوریان با شکست کشتی‌گیر دانمارکی به عنوان نخستین فینالیست وزن ۵۵ کیلوگرم برگزیده شد.

برای تعیین دومین فینالیست «گوی جین چوی» از کره جنوبی به مصاف «روشن بایرامف» آذربایجانی خواهد.

ـ بر پایه اعلام قبلی مسئولان برگزاری مسابقات، رقابت فینال وزن پنجاه و پنج کیلوگرم کشتی فرنگی رأس ساعت ۱۹: ۰۳ دقیقه به وقت لندن (ساعت ۲۲ و ۳۳ دقیقه به وقت تهران) برگزار خواهد شد.


بارامف رقیب سوریان در فینال شد

دیگر رقابت نیمه نهایی وزن ۵۵ کیلوی کشتی فرنگی با پیروزی نزدیک «روشن بایرامف» آذربایجانی برابر حریف کره‌ای خود به پایان رسید تا حریف سوریان در فینال مشخص شود.
بایرامف کشتی‌گیر ۲۵ ساله، حریف خود را با نتایج نزدیک یک بر صفر و دو بر صفر شکست داد و به فینال رسید تا ساعت ۲۲: ۳۳ در مقابل حمید سوریان قرار گیرد.

روشن بایرامف که قهرمان رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۱ بود و در غیاب حمید سوریان برگزار می‌شد به مقام قهرمانی رسید. این کشتی‌گیر ۱۶۰ سانتی متری در المپیک پکن به مدال نقره دست یافت، در حالی که حمید سوریان آن رقابت‌ها را با بد شانسی و به دست آوردن رتبه پنجم به پایان رساند.

عباسی و علی اف تماشاگر ویژه سالن اکسل

از نکات جالب توجه در زمان برگزاری مسابقات نیمه نهایی، حضور عباسی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان و الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در سالن برگزاری مسابقات بود

با حریف سوریان در فینال آشنا شویم

روشن بایرامف، متولد سال ۱۹۸۷ میلادی در باکو، پایتخت اذربایجان است. وی کشتی قهرمانی را از سال ۱۹۹۹ (یک سال پس از حمید سوریان) آغاز کرده است. بایرامف در قیاس با حمید سوریان یک سال جوانتر و ده سانتی متر کوتاهتر است. این کشتی گیر آذربایجانی که به گواه سایت رسمی مسابقات المپیک به زبان روسی حرف می‌زند (!) تا کنون موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز جهانی شده و نائب قهرمانی المپیک پکن و دو قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد.

بارز‌ترین نکته درباره حریف نهایی سوریان، کسب سهمیه ورودی المپیک لندن با قهرمانی وی در مسابقات جهانی استانبول (۲۰۱۱) است که همین مهم سبب شده تا جایگاه نخست در رتبه‌بندی جهانی در اختیار وی قرار گرفته و سوریان به مقام دوم نزول کند؛ جایگاهی البته شکننده که تحت تأثیر نتیجه رقابت امشب این دو ورزشکار قرار دارد.

نخستین مدال پس از چهل سال...

با حضور سوریان در فینال مسابقات، در حالی کسب نخستین مدال در کشتی فرنگی برای کشورمان محقق شد که کشتی‌گیران فرنگی کشورمان بیش از چهل سال در کسب مدال المپیکی ناکام مانده بودند.

گفتنی است، آخرین مدال کشتی فرنگی کشورمان در المپیک، مدال نقره‌ای است که در بیستمین دوره المپیک نوین در مونیخ توسط رحیم علی آبادی، البته در وزن ۴۸ کیلوگرم کسب شد.

بایرامف طعم شکست از سوریان را چشیده است

این دومین باری است که سوریان و بایراموف در رقابت فینال در مقابل یکدیگر می‌ایستند؛ نخستین بار این رخداد در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۶ در گوانگجوی چین رخ داد که در آن مصاف، سوریان موفق شد با شکست رقیب آذربایجانی، دومین مدای طلای جهانی خود را به دست آورد؛ افتخاری که تا کنون به پنج طلای جهانی برای وی ارتقا یافته است؛ ‬به عبارت بهتر، نخستین افتخار روشن بایراموف در دنیای کشتی، با شکست از نابغه کشتی فرنگی ایران و کسب مدال نقره جهانی برای وی به دست آمده است.

سوریان، پیروز بی چون و چرای فینال

فینال وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ساعت ۲۲: ۳۳ به وقت ایران در سالن اکسل لندن برگزار شد و حمید سوریان با پیروزی مقتدرانه به حسرت چهل ساله کشتی فرنگی ایران در المپیک پایان داد.

وی در فینال به مصاف روشن بایراموف، دارنده مدال نقره المپیک پکن و قهرمان ۲۰۱۱ جهان از آذربایجان رفت که در دو تایم و با نتایج (دو بر صفر) و (یک بر صفر) در این دیدار به برتری رسید تا مدال طلای المپیک را بر گردن بیاویزد.

جاودانه در کنار عبدالله موحد

عبدالله موحد سال‌های سال پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی عرصه‌های بین‌المللی بود. این کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی، برنده پنج مدال طلای رقابت‌های جهانی و یک طلای المپیک بود که در کنار دو طلای بازی‌های آسیایی او را به پر افتخارترین کشتی‌گیر کشورمان بدل کرد. مسابقات جهانی منچستر ۱۹۶۵، تولیدو ۱۹۶۶، دهلی نو ۱۹۶۷، مار دل پلاتا ۱۹۶۹ و ادمونتون ۱۹۷۰ در کنار عرصه  المپیک 1968 مکزیکوسیتی شاهد دلاوری‌های عبدالله موحد بودند.

اکنون و پس از بیش از چهل سال، حمید سوریان با به دست آوردن نخستین طلای المپیکی خود ـ‌که تعداد طلاهای جهانی و المپیکی وی را به عدد شش می‌رساند ـ  در کنار عبدالله موحد به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی شناخته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۶۱
انتشار یافته: ۵۳۵
خدا رو شکر ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
با داور زن دست می ده!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
درور بر شرف حمید
واقعا در این زمان وا نفسا اشک شوق و شادی را چشممان نشاند .
ممنون حمید عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خاک بر سر فوتبالیست های بی غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
افتخارات ورزشی را در رشته هایی غیر از فوتبال کسب می کنیم ولی بیشترین هزینه در فوتبال صرف می شود . کشته مرده این مدیریت مدیریتتان هستم
وردنه
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ببخشیدسوریان توچی اول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلاقیچه نیوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
چرا همه چی رو با هم مقایسه می کنید فوتبالیستها تلاش خودشونو می کنند تو بیشتر می تونی این گوی و این میدان
وردنه
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اقای قلوقوچه حالت خوبه؟؟؟؟؟؟
قلاقیچه نیوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
من خانوم قلاقیچه نیوزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پس مشکل حل شد قلاقیچه جان! حالت معلوم شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
فوتبالیست نه عزیز جان، بگو چمن لگد کن
قلاقیچه نیوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
من خیلی خوشحالم که خانومم وبلانسبت همه آقایون آقا نیستم که بقیه رو مسخره کنم جلو جمع زشته جوابتو بدم بیا تو وبلاگم نظرتو بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مهم این که همشهری منه دمش گرم ایول شاه عبدالعزیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ببخشید شاه عبدالعظیم درسته حواسم نبود
ناشناس
| Malaysia |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
میخوام بدونم این 9 نفری که منفی دادن اصلا فارسی بلدن!!!
همون ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چمن لگد کن نه
چمن له کن
دشتستان بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
قلاقیچه نیوز هر كي يك تخصصي داره مثلا من اگه عهده دار يك پستي باشم حداقل آبرومندانه كارم را انجام مي دم اما اين فوتباليست هاي ميلياردي كه فقط پول اين ملت كه با صبر سختي هارا تحمل مي كنند مي خورند و مقامي در حد آسيا هم نمي يارند آيا بايد گفت تلاش مي كتتد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ماشالله قهرمان. دلمون رو شاد کردی...
ahb
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
افرین به غیرتش.
اینقدر ما تو این مملکت آدمای مفت خور و بی تعصب داریم که یه نفر که وظیفه خودشو خوب انجام میده میشه قهرمان ملی.
حمید آفرین بر تو.
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سلام
ایول کشتی گیر
آبرومونو خریدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
قلاقیچه نیوز جان
در اینکه فوتبالیستها تلاش خودشون رو می کنند شکی نیست ولی باید دید در چه راهی تلاش می کنند . ورزش و خریدن آبروی ملت ایران یا خریدن لوکس ترین ماشین ها از پول مردم بینوا و حفظ ساقهای پای خود برای خدمت به باشگاههای خارجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خدارو شکر در کنار عبداله موحد اردبیلی در رتبه اول قرار دارد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این دوست تاشناسی که این همه افتخارو ندید و دست دادن با زن مسئول برگزاری مسابقات و دید واقعا سطح فکرش متعلق به کدوم دوره زمانیه؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ولي من هنوز افتخار آفريني سال هشتادوهشتش يادم نرفته.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
الهی هر چی درد و بلا داره بخوره تو سر فوتبالیست های میلیاردی کم کار
رضا
| Germany |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این ناشناس عقایدش مربوط به دوره دوم زمین شناسیه..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
درود به نیروی بازو هات
من داشتم مستقیم مسابقه اش رو میدیدم، وقتی کشتی گیر آذری رو بالاخره بارانداز کرد، گزارشگر انگلیسی چنان فریادی کشید که ارزش کار و جدیت این جوان رو چند برابر پررنگ تر کرد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
زنده باد حمید سوریان . زنده باد بچه های شهرری
درود بر تو با غیرت ایرانی
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
حالا مثلا سایر ورزشکاران کشورهای دنیا ,.... هستند ؟! اخه من نمیدونم از کی و چه زمانی این واژه با غیرت مد شد . پس میخواتین چی باشه ؟ بی غیرت مثلا ؟ خب ورزشکاره دیگه و باید شغلش رو انجام بده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
موسوی جان بعضی ورزشهای گروهی هستندکه همه تلاش وغیرت خودشونو نشون نمی دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تو ورزش حرفه اي با غيرت معني نداره خالد جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
میشه بفرمایید چی معنی داره پول سلامت جسم و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
چرا!بی غیرت هم داریم مثل فوتبالیست ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
کار وتلاش و همت و پشتکار معنی داره ، حرفه ای گری نه یه روز با غیرت یه روز بی غیرت
شهر خالداباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
دم اونایی که باعث افتخار ایران وایرانی می شوند گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
13 تا منفی واسه چیه؟...
نکنه سوریان اهل جمهوری آذربایجانه...
یکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دستش درد نکنه دل مردم را شاد کرد ولی ایکاش با داور زن دست نمیداد اونوقت راحتتر میگفتیم درود بر غیرت ایرانی .مثل یک بچه مسلمون محکم میگفت دست نمیدم وفقط به داور احترام میگذاشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اونايي كه منفي مي زنن عقده اي هستن..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منم آرش سپاهی مرد آزاده
كيان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اين خالدآباد همون خانم قلوقيچه نيس؟
امیدوارم
پاسخ ها
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
آخه عقده ای بی مصرف چرا منفی میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اینقدر گیر به اونهایی که منفی می دن ندین مریض روانی هم حق اظهار نظر داره دیگه
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
چرا فحش میدین به بقیه. همه حق اظهار نظر دارن جوونمرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مریض خودتی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عقده ای خودتی !
سوریان کشتی گیر درباری
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بچه ها من خودم بعضی موقع دستم به منفی میخوره عیبی نداره
ناشناس
| Hungary |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اخه ادم ناحسابی تو معنی درباری را اصلا میفهمی که به قهرمان غیور ایران زمین میگی درباری؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
کشتی گیر بی مصرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مهم ایران هست نه شخص اخلاقش به خودش مربوطه
اروميه
| Germany |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منفي ميدم تا چشت درآد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آقای ارومیه حق داره منفی بده کارش نداشته باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به چی امیدواری؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دعوا نکنید با هم بخورید
ساناز
| United States of America |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
کسی که تلاش می کنه و پرچم ایران رو بالا می بره افتخار همه ایرانی هاییه که عاشق کشورشونن.تخریب یه ورزشکار به خاطر دست دادن با یه انسان دیگه تخریب افتخارات کشوره
قشنگ کشتی گرفت،دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تو از کجا دیدی؟؟؟
فیلسوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
از تی وی!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ای کاش دوباره مدالشو به دکتر احمدی نژاد هدیه می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ارزش مدالش از این حرف ها بالا تره که به کسی هدیه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مدال رو به آقای بنا که تولدش بود هدیه داد
خیلی عالی بود دعای تک تک ایرانیها بدرقه تو باد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
دم تک تک ایرانیها گرم
راستی قلاقیچه نیوزیعنی چه؟
ابتين
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
همون كلاغ نيوزه البته به زبان محلي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
من اشتباهي منفي دادم خودتون يه مثبت اضافه كنين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
قلاق گويش لري كلاغه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
از جانب خودت حرف بزن. من دعایش نمیکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
چه جالب قلاقیچه نیوز قلاقیچه محلی نیوز کاملا غربی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مثلا تو دعاش نکنی دوم میشه خواهشا تو دعاش نکن اجنبی
پمپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
انگار متوجه نشی گفته تک تک ایرانیها بی شک تو ایرانی نیستی پس فضولی ممنوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
آخه تو که پرچم آمریکا رو پیشونیته از کی تا حالا دعا گوی ایرانی های قهرمان شده ای که از تو انتظار داشته باشیم قهرمانان ما را دعا کنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
عزیزم این لفظ قزوینیه.
فیلسوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آمریکایی ضایع!دیدی که بدون دعای امثال تو طلا گرفت.تا کور شود هر آنکه نتواند دید(زبون درازی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
قزوینی ها هم به کلاغ می گنن قلاق با تشدید ل البته قزوینی اصیل و سنتی الان کمتر کسی حرف میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اون فردي كه ديگران رو متهم ميكنه پرچم امريكا رو پيشونيشونه بايد بدونه خيلي ها تو اين كشور هستند كه آرزو دارن تو امريكا به دنيا اومده بودن و يا بتونن برن امريكا زندگي كنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
قلاق قیچه در اکثر نواحی شمالی کشور وجود داره در استان خراسان هم البته قدیمی ها میگن قلاق قیچه
سوریان دوستت دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
واقعا دل دکتر احمدی نژادو شاد کردی واقعا بهت تبریک می گم مطمئنا تو نابغه ای چون میدونی مدالتو به کی تقدیم کنی تقدیم مدالت به دکتر یه شاهکار بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اشتباه محض بود
خدا رو شکر ....
سوریان ممنون که سکتم ندادی
سوریان دوباره ممنون که سکتم ندادی :)
نمیگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
رای ممتنع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
برات متاسفم.همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
به اشتباه ثبت دادم!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
زبونت لال شه ایشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
حالا شما قبل بازی بگو میگیره مگه چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تو نیستی، سوریانه!
تازه اگه نگیره هم مهم نیست. تا اینجاشم شاهکاره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خاک بر سرت وطن فروش بی غیرت
قلاقیچه نیوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
صدرصدتو یکی ایرانی نیستی یا اصالت ایرانی نداری که هم حسودی هم بی ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
منافق برو ...
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خدایا ببین با کیا شدیم 75 میلیون
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
میگیره تا جونت دربیاد...
امیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
میگیره تا.....................
ali esfahan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خوب اگر باخت مشکل تو وا می زاره !!!!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خوب اگر باخت افراد مثل تو می خواهند برای کشورمان افتخار کسب کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر شوخی هم کرده باشی 74999999 نفر برایت متاسفند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
وطن فروش دیدی گرفت تا جونت در بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
دیدی گرفت.
حالا چشت در اومد؟
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
این بیچاره نظرشو داده خب..!!درست یا غلط..

یکی گفته عقده ای، یکی گفته بی غیرت، یکی میگه منافق، یکی میگه وطن فروش..!
جای تاسفه
lk
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مار در استین-باید برگردی مغولستان سرزمین اجدادیت
سبحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
من اشتباه مثبت دادم به این بی فرهنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مغولستانو خوب اومدی...
فیلسوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دیدی گرفت سق سیاه؟؟دیدی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آدرست را بده بگم امیر دوبی یک هواپیما هم برای تو بفرسته. به عنوان جایزه ات.
خدا رو شکر ....
درود بر شرف و غیرتت
پاسخ ها
یکی!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بت منفی دادم چون توی هرخبری نظر میدی
أه‌ أه که چقد ازت بدم میاد خیلی خودت رو لوس کردی
ايول سوريان
زنده بادسوريان زنده بادبنا زنده بادايران.ازطرف بچه هاي انديمشك
پاسخ ها
سيامك جاويد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اقامنصورزنده بادانديمشك خودتون كه 2تاالمپيكي داره.عبدو لي و اخلاقي.انديمشك تاحالا دينشوبه كشتي فرنگي اداكرده.چاكريم سلام مارونديده بپذير.از ري
ایمان
| Germany |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به امید پیروزی بچه های اندیمشک تو المپیک. دعای ما پشت سرشون
فارس-شهرستان لامرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سلام به تمام جوونای با غیرت ایرانی مثل سوریان-سهرابی که مدال گرفتن و چه اونایی که با غیرت و تعصب مبارزه کردن ولی نتوانستن مدال بگیرن مثل مظاهری-محمد پور و ....که انشا... بقیه ی بچه ها جبران میکنند و به همشون خسته نباشید میکویم و براشون آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم
حمید سوریان اسطوره فراموش نشدنی و قهرمان اخلاق.لیاقت تو بیشتر از اینهاست.با ارزوی کسب طلای المپیک 2012
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مگه الان چی چی رو گرفته؟
نکنه توی باغ نیستی حسین جان؟
فارس-شهرستان لامرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
واقعا بجه ها همشون خسته نباشند چه مدال بگیرند چه نگیرند
این روزها صحبت فقط راجع به سوریه ،سوریان و سور دادن است.مبارکه انشااله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ذوقت خوبه عزیزم
مهدی00
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
انشالله اول سوریان بعدشم سوری ها پیروز بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به اميد پيروزي به اصطلاح تروريست هاي سوري در مقابل ديكتاتور آدم كش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
همین دیکتاتور سوری و پدرش در زمان جنگ ایران و عراق تنها حامیان عرب ایران بودند حالا هم به خاطر دشمنیش با اسراییل این بلا رو سرش آوردند و گرنه که مثل بحرین و عربستان ازش حمایت هم میکردند
انشا ء الله طلا می اره
آفرین پسر ..... تو ثابت میکنی که ایرانی با تمام سختی ها باز هم میتونه ...
سوریان طلا می خوایم....
یاالله
به امید اولین طلای کاروان ایران...
تو رو هر کی که می پرستی
مثل باقی ورزشکارامون
آخرشو کم نیار
علی یارت پهلوون
حمید طلا .... حمید طلا .... حمید طلا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تبرک؟
ایشالا بگیره یه سوری بده بهمون
خدا رو شکرلیاقت تو بیشتر از اینهاست درود بر شرف و غیرتت مبارکه انشااله
درود بر شرفتان بنا وسوریان عزیز
نابغه كشتي ايران و جهان
حمید طلا .... حمید طلا .... حمید طلا ...
طلا بگیره با عبدلله موحد همتراز میشه، ایشالله ک با مبارزش و مدالش خستگی رو از تن ورزشکارا و همه مردم ب در کنه
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عبدالله موحد شش طلای متوالی گرفت. اما از لحاظ تعداد بله مساوی می شوند
نه بابا طلا کجا بود
پاسخ ها
فیلسوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
همین جا!
دمت گرم فقط جون مادرت این دفعه که طلا گرفتی و خواستی به کسی تقدیمش کنی به کسی جز ملت ایران تقدیمش نکن نه مثل دفعه قبل که....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
حالا اگر به اون شخصیت دلخواه خودت تقدیم میکرد چی بهرام ؟!
اونوقت مشکلی نداشت ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
باید به کسی تقدیم کرد که ارزش داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
میگم دیگه ، اون جناب مهندس م احتمالا ارزشش رو داره !
طلا گرفتن ورزشکاران ایرانی برای مردم ایران مهم نیست ارزان شدن خود طلا به قیمت واقعی آن که نصف قیمت فعلی هست برای مردم ایران مهم هست.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
جفتش مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
دلار ارزان بشه ، طلا ارزان بشه، مرغ و گوشت ارزان بشه.... میخوام 100 سال طلای المپیک نباشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ممکنه برای شما مهم نباشه برای ما مهمه از منفی ها بفهم
امشب می بره سوریان یک طلای ناب،یا رب تو کلید صبح در تشک انداز ،ای روشنی صبح به مشرق برگرد ای ظلمت شب با دل ایرانی بساز،امشب شب مهتابه دل ایرانی طلا می خواد .بگو انشااله.خودمونیم عقداه ای شدیما!!!!
دم همشون گرم
بنا
خیرآبادی
سوریان پهلوان
خدا رو شکر.
آفرین بر غیرت و همت سوریان عزیز.
از هموطنان عزیز می خوام که سر سفره های افطار برای کسب قهرمانی سوریان عزیز دعا کنند.
ان شاء الله
اگر مقتدر باشی نه زور استکبار به تو میرسه و نه قربانی ناداوران میشی این را سوریان ثابت کرد.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
نوکرتم سیاسیش نکن
میخوایم کشتی ببینیم راهپیمایی نیومدیم که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تکبیر !
فقط سوريان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سوریان و سوریه!
شانسیییییییییییییییییییییییی
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
کجا شانسی بود .اصلا می دونی درباره چی صحبت میکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
کونههههههههههههههههههههه فکری!!!!!!!!!!!!!
آفرین مرد به این میگن مهم نیست چقدر مهارت داره مهم اینه که می جنگه اونم مردونه . روحیش رو از دست نمیده مثل کیانوش رستمی وگرنه کیانوش طلایی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سوریان خوب کار کرده ولی این دلیل نمیشه رستمی رو تخریبش کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
همه شونو دوست داریم
شور و شوق هم وطنان عزیز را درک میکنم و شریک شادی انها هستم ؛ ولیکن شور بختانه کارمان بجائی رسیده که برای دریافت یک مدال طلا هر کسی با هرزبانی دست به دعا میشود !!
حالا ما ماندیم این وسط ؛ کشور میزبان ما ( دانمارک ) با 5 میلیون جمعیت تا حالا چندین بار پرچمش بالا رفته و ما شاهد خواندن سرود ملی بطور دسته جمعی همسایگان خویش بودیم ولی تا حالا نشده که ما هم با 75 میلیون جمعیت یکبار هم که شده ؛ سرود ملی مان را به رخ همسایگان بکشیم . راستی چرا ؟
کجای کارمان اشکال دارد که با 75 میلیون جمعیت و هزاران ادعا ؛ فقط امیدمان به مدال سوریان بسته باشد ؟
حالا آقایان مسئولین که همیشه فریاد می زنند : بی بند و باری در غرب بیداد میکند ؛ اقتصاد غرب رو به افول هست و دهها از این نوع اتهامات ؛ پس چگونه هست که همین ها ؛ مدالها را درو میکنند ولی ما در حسرت یک مدال باقی می مانیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عزيزم شماازاونوردنيانميخادغصه ماروبخوري.مشخصه مرفه بي دردي.توهم ميتوني باخوشحالي دانماركي هاخوشحالي كني.شمااگه عاشق كشورتيو جرياناش واست مهمندچرااونجايي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
توی سایت رسمی بازیها که نگاه کنی میبینی تا این لحظه (قبل از مسابقه فینال سوریان ) ، توی کشورهای همسایه ایران فقط آذربایجان یک مدال برنز گرفته و در کشورهای عربی خلیج فارس فقط قطر تونسته یک برنز بگیره
اول تحقیق کن بعد حرف بزن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مرفه بی درد
فقط سوریه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
راست میگه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
lمنظورش همون سوریانه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چرا منفی میدید داره تحنه میزنه
منفیا چیه وطن فروشها
برا چی منفی میزنید ؟
با ایران بد هستید یا با سوریان ؟
امشب چشمتون کور میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پان هستند دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مگه پان بودن بده؟
طلا مال بایراموف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تو که ایرانی نیستی چرا به اسم ایران پیامت ثبت شده؟!
رضا
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عقده ای حسود وطن فروش
خالدآباد شهرمن یادباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سهمش گریه است جیگر
ایکاش بتونیم مثل تو دل یک ملت را غرق شادی کنیم
نه یک ملت بلکه فقط و فقط دل یک نفر را
در پناه امیرالمومنین
شير مادرت حلالت باشه كه اسم ايران وايراني رو ميبري او بالا بالاها.با اين طلا ردمون توي جدول ميشه 31 .
پاسخ ها
سميه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
جاي ايران اون بالاهاي جدوله
چرا باید با بی تدبیری مدیران کاروان المپیک ایران شیرینی پیروزی های حمید سوریان با داوری یک زن در رقابت او و دست دادنشان تلخ شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بابابه چشم خواهري نگاه كن.بي خيال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اتفاقا شیرین میشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تلخ نميشه.اگه كشتي گرفته باشي ميفهمي بعدازمسابقه ياتمرين سخت حتي ادمهاروهم تارميبيني وبعلت خستگي وكمبوداكسيژن مغزت خوب فرمان نميده براتصميم گيري صحيح.شلوغش نكنين ديگه.داداش من بااين حرفا زحمت حميدبي ارزش نميشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خواهر چیه بابا جای مادرش بود. حمید به دستهای اون اگه فکر میکرد که طلا نمیگرفت. زدن این حرفها توهین به شخصیت سوریانه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
والله، شیرینیش شیرین تره!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تابناک با دیدن این نظرات شیرینی برد و برای من تلخ کردی نظرات و پاک کن
آخه با این اقتدار برده بعد میگن فلانی برنده است
من بازی ها را دیدم چقدر بی وجدانند اینها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شکر بریز تو ذاتت
آقا این حراست دانشگاهه ماست ولش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
همه "باید" با داور دست بدن وگرنه بی احترامی محسوب میشه و محرومیت جدی به همراه داره.
شما به حساب اجبار و تقیه حمید سوریان بذارین.
انشاالله که طلا میگیره
از طرف بچه های برش فولاد
انشاالله که طلا میگیره
از طرف بچه های برش فولاد
سورين دوست داريم .تو قلب همه ما ايرانيا جا داري.ايول
پایتخت آن زمان آلمان غربی شهر "بن" بود نه مونیخ!!!
تا اینجاشم زوری اومد بابا
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
داداش قرصات رو نخوردی.
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اگه زوري اومده بود الان طلا نمي گرفت.
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این دوستمون راست می گه
فکر کنم قرصات رو نخوردی
اگه خواستی بخوری بیا اینم بخور
14 صلوات به نیت 14 معصوم برای برد سوریان
در فینال کشتی فرنگی نذر می کنم .
هر کس اعتقاد به 14 معصوم داره کامنت + بده
طلا می خوایم;(((((
alla 55 vaseeeeeeeeeeeeeeee IRANE bemola khyli doset darim soryan booooooooooooooos
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
فارسی لطفا
haghighat
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
حسن آقا منظورتون الفباي عربي هستش؟
رضا
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
haghighatبهت میخوره از اون ادمای حسود باشی که چون خودتون هیچ گذشته و تاریخی ندارین و در جعل تاریخ برای خودتون بسیار تبحر دارین به الف بای فارسی هم حسادت میکنی من میدونم از کدوم قوم و تباری هستی. بهتره سکوت کنی دوست عزیز و از حسادت بمیری
این یک شیر دلیر
همون نقره هم از سرمون زیادیه بااین وضع افتضاح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پس الان سکته کن چون خیلی زیادیت شد!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شما که تو ایران نیستی ببینی تو ایران چه خبره. مگه تو اوضاع بد اقتصادی دل مردم نباید حتی برای چند ساعت خوشحال بشه؟
سوريان طلا بگيره مرغ هم ارزون بشه ديگه همه چير حله مشكل خاص ديگه اي هم كه نيست خدا رو شكر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
الكي ربطش نده به مرغ داداش من
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بنظر شما ارزونی مرغ بهتره یا طلای سوریان؟!
با داور زن دست داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خوب كه چي!؟ حسوديت ميشه!؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خوب که چی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اگر چشاتو باز میکردی میدیدی داور به سوریان دست نداد!
داورا شرایط ورزشکارهای ایرانی رو میدونن و دست نمیدن و بهم ادای احترام میکنن
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بتوچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آخ که آسمون اومد زمین
اميدوارم طلاهاتو شيش تايي كني

يا.....الله
طلا مال ایران است
برنز مال بازماندگان
طلا مال ایران است
برنز مال بازماندگان
يعنی ايران با 75 ميليون جمعيت يک طلا هم نبايد بگيره که همه اينجور از خود بی خود شدن.
پاسخ ها
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
درست ما دوست داریم طلای بیشتری بگیریم.
ولی شخصا برای من، طلای کشتی چیز دیگه ایه. فکر کنم اکثر ایرانی ها به کشتی حساسیت خاصی دارند
دو دو تا نمیشه چهار تا؟
دست همه ورزشکاران درد نکنه-واقعا خسته نباشن.ولی خداییش خیلی ضعیف ظاهرشدن.امیدوارم مدال های بیشتری کسب کنند که همه انگشت به دهن بمونن
حالا دست دادن به داور زن كدوم لطمه رو به مملكت زد؟مهم اينه كه پشت رقبا رو به زمين بزنه.
مبارک باشه
تبريك به حميد سوري ان و ايرانيان
خدایا شکرت
حمید خدا قوت
دم اونایی که باعث افتخار ایران وایرانی می شوند گرم
درود بر حمید عزیز
درود بر محمد بنا
درود بر ایران و ایرانی
گرفت 200 سکه
پاسخ ها
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
حقشه.
چند سال زحمت کشیده. عمرش رو گذاشته و از همه مهم تر دل تمام ایران دوستها رو شاد کرد.
خدا بیشتر بهش بده
هووورا

جمعیت ۷۵ میلیون مدال ۲ تا

هووورا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
جمعیت هند 700 میلیون مدال یکی. ضد حال...
تبریک
bikhiaaaaaaaaaal faghat 1 tala ?
اشکم در اومد
نمیدونین تو مملکت غریب آدم چه حالی میشه
درود بر حمید عزیز
درود بر محمد بنا
درود بر ایران و ایرانی
ماشالا حميد.خداييش اگه مرغ ارزون مي شد انقدر خوشحال نمي شدم
عیول خیلی باحال بود لطفا همه چی رو به حقوق ربط ندید حمییییییییییییییییییید حمییییییید اقا حمیده
زنده باد حميد و زنده باد ايران
طلا فقط برای حمید سوریانه
زنده باد حميد و زنده باد ايران
باریک الله سوریان
بالاخره یه خبر خوب شنیدیم
افرین بردلاور قهرمان
زنده باد حميد و زنده باد ايران
باید یک خیابان مهم تهران را به پاس دلاوری و
رشادت شیرمرد ایران حمید سوریان نامگذاری
کنند . البته حق محمد بنا نیز محفوظ است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
یعنی میگی سوریان از خالد اسلامبولی و بابی سندز هم مهمتره؟؟!!
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
جهت اطلاع عرض میکنم. دیگه خیابانی به نام خالد اسلامبولی وجود نداره، خیلی وقته اسمش عوض شده
مبارک باشه
اقا این مسابقه مطمئنم زودتر از ساعت 10:33 بوده....مجری انگار واقعا میدونست سوریان قهرمان شده
اما تبریییک
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
10:22 بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خدا رو شکر دوره ارتباطاته و میتونی از سایت رسمی بازیها ساعت دقیق بازی رو چک کنی!!
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آخه من چی بگم. اگه ساعتش باور نداری خودت میرفتی توی سایت رسمی بازی ها میدیدی. ساعت 7:03 دقیقه به وقت لندن
حمید سوریان
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
درود بر محمد بنا و درود بر سوریان.باید بر دستان قهرمان پرور بنا بوسه زد.
ظهور موحد جدید تبزیک
طلات مبارک باشه حمیدم
تبريك به سوريات و ملت ايران بشينيم فوت بال ببينيم نمي خواد مداخل گرفتن و بالا رفتن پرچم سه رنگ رو در لندن ببينيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
باید این فوتبال بی کیفیت رو به زور به خورد ملت بدن دیگه.
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نمیدونم والا. تا حالا از این فوتبال غیر حرس خوردن چیز دیگه ای به ما رسیده؟
انشاا... در وزنه ورداری هم بدرخشیم
تبریک به ملت بزرگ ایران
ماشالا به غیرتت پهلوون.
خدا رو شکر طــــــلا رو گرفت
دمش گرم
عــــــــــــلی (ع) یــــــارت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
رستم دستان یارش!
زنده باد سوریان - زنده باد ایران با همه اقوامش!
دم سوریان گرم. به امید طلاهای بعدی
lممنون از آقای سوریان. به امید موفقیت های بیشتر در آینده برای ایرانیان.
این نظر اخریه رو


5296128 -
+ 7172096

واقعا دستت خورد اینقدر زیاد شد تابی ؟
ماشاالله داش حمید . تبریک میگم.سربلندمان کردی.از طرف بچه های کرمانشاه.طلای المپیک برازنده یکی مثل خودته.باغیرت
نفسش گرم
به اميد پيروزي هاي بيشتر
احسنت...واقعا احسنت
mobarak bashe
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)
احسنت...واقعا احسنت
درود بر پهلوان حمید سوریان
درود بر محمد بنا
درود بر ایران
پاسخ ها
مهدی00
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
درود بر مرغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دورد بر کاردی که فرو بره تو شیکمت تا از گشنگی در بیای
این طلا فقط بخاطر روحیه سوریان بود
همون موقع که داشتن میومدن روی تخته روشن بایراموف اضطراب تو صورتش موج می زد و تو صورت سوریان عزم برنده شدن بود
شاید اگه رستمی هم این شوق اول شدن رو داشت شاید اون هم طلایی می شد
سوریان اومده بود فقط و فقط طلا بگیره
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تخته نه عزیزم بگو تشک حمید جان.
آفرین سوریان که تو این وضعیت افتضاح مملکتی مردم رو شاد کردی ..
پاسخ ها
مهدی00
| Switzerland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
کجاش افتضاحه خیلی هم خوبه اشکنه آی اشکنه
بگید المپیک رو با کشتی شروع کنند دو هفته است دپرس بودیم.
بگید المپیک رو با کشتی شروع کنند دو هفته است دپرس بودیم.
پاسخ ها
مهدی00
| Switzerland |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ایران تحریمه حتی مدالاشم گذاشتن اخر بار
خیلی خوبه افرین؟؟ ورزشکار
محض اطلاع تابی جون:
روشن ایرماتوف داور ازبکستانی فوتبال است!!!
حریف سوریان در فینال روشن بایراموف بود!
بعد از مدتهای زیاد با دیدن بالا رفتن پرچم کشورم در میدان جهانی المپیک غرور له شده ملیم کمی جان گرفت و احساس عزت کردم و اشک در چشمانم حلقه بست.دلاور دست مریضاد که دل ملتی افسرده و سرخورده را شاد کردی. خدا دلت را شاد کند.
اشکم در اومد،باریکلا شیرمرد،زنده باشی حمید سوریان
ایول دمت گرم به امید مدالهای بعدی...
من اگر مسئول بودم فوتبال رو در ایران تعطیل می کردم
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سواستفاده و دلالی که در فوتبال هست به مسیولین این اجازه رو نمیده که از منفعت فوتبال بگذرند. آخه کدوم مسیولی از این لقمه چرب میتونه بگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دمش گرم
درود با حميد عزيز.دمت گرم گل پسر. واقعا عالييييييييييييييييييييي بود مرسي
مرغ گران شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
کارد فرو بره تو این شیکمت
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
عزیزم من برو کلاغ و کپک و بلدرچین بخور
ممنون من ای کار را برای مردم و ملت ایران کردم..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خودت باشی یا نباشی، واقعا دمت گرم!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
احسنت به شما. انشالله که خدا عوضتان دهد.
الهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
از لندن با VPN ایران اومدی عزیز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
احتمالا انگليس سايت تابناك رو مسدود كرده مجبور شده با وي پي اني با آي پي ايران بياد
من هم محمد بنا هستم البته شما جدي نگيريد اين حرف رو
قضیه این منشوری چیه؟
اصلاح طلبان مثبت بدهند
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
شما حالت خوب نیست مثل اینکه.
علی
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
تا انتخابات ریاست جمهوری هنوز 1 سال دیگه مونده.زود شروع کردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منظورت چیه؟ من منفی دادم چون حرفت خیلی بی ربط بود
تبريك به سوريان عزيز و ملت ايران تشكر از سوريان كه ايران را به رتبه ٣١ المپيك رسانده من دستت را مي بوسم
پاینده باشی آقای سوریان.
الحمدلله به خاطر این شادی که به دل مردم افتاد....
شاید دقایق و ساعاتی ناراحتی ها و غصه ها رو فراموش کنیمم...
واقعا حیف این پول های کلان که صرف فوتبال میشه ولی اگه تقسیم بشه و به 10 ورزش اصلی بعدی کشورمون برسه مدال های فراوان جهانی و آسیایی و المپیکی میگیریم.
همین والیبال، بسکتبال، فوتسال، کشتی و اینها کم برامون شادی و غرور آوردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مشکل روحی داری؟ خب برو روانپزشک
امین کان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شما سواد خوندن نداری؟ خوب برو نهضت سوادآموزی...
یا نخوندی نوشته ام رو و همینطوری نظر دادی که در این صورت مشکل روحی از خودته، یا سواد درست درمونی نداری که پیشنهاد میکنم بری نهضت درس بخونی!
از بعد از ظهر استرس داشتم به امید خدا هفت هشت تا دیگه طلا دعا کنیم دور نیست
مرسی حمید عزیز. یه تار موی گندیده ات را با خروار فوتبالیست عوض نمی کنیم. از طرف ملت ایران
دمت گرررررررررررم دلمون شاد شد خدا دلتو شاد کنه.خیلی دوست دارم.پا چشتم داغون شد به خاطر ایران...
ایشالا همیشه ایران و ایرانی سربلند باشه
مرسی قهرمان عزیز
ممنونیم حمید سوریان
خوشحالمان کردی
اقا این مسابقه مطمئنم زودتر از ساعت 10:33 بوده....مجری انگار واقعا میدونست سوریان قهرمان شده
اما تبریییک
آفرین...... واقعا آفرین
افرین به حمید سوریان و محمد بنا مربی ارزشمندش
دستت طلا حمیدخان الهی پهلوان باشی وپهلوانی رو به این فوتبالیستهای پول حروم کن یاد بدی
واقعا ازت ممنونیم سوریان عزیز...در این گرونی و تورم و اوضاع بد اجتماعی، مرهمی بود بر دل خسته جامعه....خدا خیرت بده
تبريك به سوريان عزيز و ملت ايران تشكر از سوريان كه ايران را به رتبه ٣١ المپيك رسانده من دستت را مي بوسم
مرسی،آقا این بودجه فوتبالو خرج ورزشهای دیگه کنید
شاهکارِ شاگردِ «بنا»
اگه یهویی پیش از المپیک پکن بنا رو نمیذاشتن کنار حالا سوریان دو تا طلایِ المپیک داشت
این مدال رو هم به دکتر تقدیم میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به شما ربطی نداره به کی بخواد تقدیم کنه
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چه گیری دادین. مدال برای خودشه. با زحمت به دست آورده.
به هرکی بده، به من و شما ربط نداره.
شما برو طلا بگیر هدیه کن به نتانیاهو...
مرسی قهرمان عزیز
ممنونیم حمید سوریان
خوشحالمان کردی
درود بر تو قهرمان
مدال طلای 4 سال پیش را که ( نگذاشتند ) بگیری را پس گرفتی... پهلوان
كشتي گيرخوبيه.دستش دردنكنه شادمان كرد
ایران سرزمین غلامرضا تختی و پوریای ولی و کوروش کبیر و ..... درود بر سرزمین کهن و باتمدن و شیعه ایران زمین با همه بزرگانش.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این شیعه رو دیگه بیخود اومدی!
حقيقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
كوروش كبير!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
رضا
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
واقعا برات متاسفم اقای ناشناس. خدا براه راست هدایتت کنه اقای ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ناشناس مگه شیعه باهات چیکار کرده؟؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اتفاقا رضا جون خوب گفتی. تا چشت درآد ناشناس.
من
| Germany |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این حقیقت حسود بهتره بره مغولستان و کمتر نظر بده چون مشخصه کیه و از کجا
آقا حمید دمت گرم،
چه شبی ساختی امشبو برا این ملت
به اندازه یه برنامه نود شبی مهران مدیری و رضا عطاران ؛ بلکه بیشتر
چه پزی بدن علی آبادی و عباسی و سعید لو و افشار زاده و سجادی
دستت درد نکنه آقا بنا
این مدال 50 -50 مال حمید و آقا بناست.
آقا حمید این مدال طلای المپیکه ، کلی توفیر داره با مدالهای جهانی
نزنه به سرت هدیه اش کنی ها
اگه خواستی این کارو بکنی ؛ دیگه اشتباه نکن دادا
آره ، اینطوریاست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
هدیه هم بشه به ملت ایرانه فقط!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بعضیها چقدر میسوزن وقتی سوریان خلاف حرفشون عمل میکنه !
سوریان به هر کی دلش بخواد تقدیم میکنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اولش خوب بود ولی آخرش به ما ربطی نداره
واقعا ازت ممنونیم سوریان عزیز...در این گرونی و تورم و اوضاع بد اجتماعی، مرهمی بود بر دل خسته جامعه....خدا خیرت بده
مرسی قهرمان عزیز
ممنونیم حمید سوریان
خوشحالمان کردی
خدا قوت
باعث سربلندی کشور شدی
حمید جانم خیلی گلی ممنون ازت ایشالا از خدا هم مدال طلا بگیری بازم ممنون مرسی
این مدال رو هم به دکتر تقدیم میکنه ؟
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
به شما ربطی نداره،به هر کی که دوست داشته باشه تقدیم میکنه،البته اگر از دیکتاتوری روشنفکری شما بتونه تحمل کنه،همتون...،ولش کن..
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
امین جان سلام . این اخلاق اسلامیت و از کجا آوردی؟ من رو کشت این ادبت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آقا امين! مگه مال باباشه که به هر کي خواست تقديم کنه؟ اگه به عنوان ورزشکار آزاد زير پرچم المپيک شرکت کرده بود شايد حرفت درست بود.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تند صحبت کردم ولی بی ادبی نکردم،اخلاق من انسانی یا اسلامی یا هر چی دیگه،،این بابا یه مدال رو به هر کی که داده مختار بوده ،وقتی مدال رو داد شروع کردن تو فیس بوک این بابا رو ترکوندن که شده درباری و از این حرفا،پس کجاست این کلیشه رنگ و رو رفته "درود بر مخالف من"،حالا اگر این مدال رو می داد سران جنبش سبز اون وقت می شد قهرمان جسور و محبوب مردم ایران زمین...،
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
جناب ناشناس همه ورزشکارهای دنیا حق انتخاب دارند که مدالشون رو به کی تقدیم کنند شما چون با دکتر مشکل داری برای حمید سوریان هم تعیین تکلیف میکنید !
آقای سوریان علاوه بر کسب مدال طلا جوانمردی و نجابت ایرانیان را هم به نمایش گذشت درود بر او و تمام کسانی که برای این آب و خاک تلاش می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
من مسابقه را نديدم ميشه بگيد دقيقا چطورجوانمردي و نجابت را نشان داد
خدا قوت پهلوان..
من خودم ازبچه های تیم تکواندو هستم ولی خیلی خوشحال شدم ازاینکه حمید بازم پرچم کشورعزیزم روبالابرد واقعا خسته نباشه وبه خانواده وتمام ایرانی های عزیزتبریک می گم
اول تبریک به سوریا عزیز.... دوم تبریک به ایرانی ها که در این شرایط بد اقتصادی یه دلخوشی پیدا کردند ... سوم و از همه مهم تر ... حالا وقتشه که وزیر محترم ورزش و سایر مسئولان بادی به گلو بیاندازند و از عملکردشون دفاع کنن و این موفقیت رو بچسبونند به خودشون و بگن که این مدال حاصل تلاش همه دست اندرکاران است و غیره ... وزیر محترم یادشون باشه که امشب برای این مدل تشریف بردند لندن در حالیکه قایقرانان و تیراندازان در غربت رقابت کردند ... کسی به حال دوچرخه سواری که مصدوم شد اهمیت نداد ... اشکالی نداره وزیر محترم و ده ها نفری که بی دلیل رفتن لندن از پیروزی سوریان لدت ببرن ... خدا بزرگ است ... چهارم اینکه ... به شرافت محمد بنا و سوریان و همه کشتی گیران فرنگی درود میفرستم ... همین که مسئولین رو خوشحال کردن براشون بسه چون همه این حضرات رفتنی هستند ولی قلب مردم همیشه براشون نگرانه و دوسشون داره ... والسلام
واقعا خسته نباشی هر چی که هستی حمید سوریانی و از چمن لگدکنهای ( فوتبالیست ها) عزیزمون بهتری ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بابا یه امشبو بذار خوش باشیم. ما رو یاد فوتبالیستای بی تعهدمون ننداز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اقا چمن لگد کن رو خیلی خوب اومدی واقعا برازندست
من همه اش دعا می کردم خدایا به حقش برسه وانچه که داره درست عرضه کنه چون مشکل ما ایرانی ها اینه که خیلی وقتها انچه که داریم نمی توانیم ارائه کنیم و حمید واقعا خردمندانه کشتی گرفت ان ناشناسی هم که در بالا گفت با داور زن دست داد اولا ان زن همسن مادر اوست شاید اشکال نداشته باشه ثانیا چرا فقط انجا را دیدی این همه زیبایی را ول کردی چسبیدی از انجا هنرت فقط همینه زنده باشی حمید جان مبارکت باشه نامت جاودانه شد شیرت حلالت
درود برسوریان لعنت برسوریه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
درود بر سوریان و درود بر بشار اسد هر دو.
fff
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بشین سرجات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خداییش اگر ورزش رو با سیاست قاطی نکنیم ، شب خوابمون نمیبره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
كسي كه مردم خودشو با توپ و تانك ميزنه درود داره آخه ؟ يه كم شرف داشته باشيم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مردم خودش یا تروریست هایی که از کشورهای اطرافش اومدن داخل ؟
تا به حال به این فکر کردی که چرا عربستان که دیکتاتوری بیشتری از سوریه داره ، اینجوری نشده ؟!
hamid jan to ghahremane hameie ma iranihaii zende bad hamide sourian ....khaheshan kasani k cheshme didane in aziz ro nadaran nazar nadan baiad jolosh zanu bzanan
برای شروع خوب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خوب بود!!!!؟؟؟؟؟
مگه از طلا بالاتر هم هست؟؟؟؟
هر ايراني با هر مذهب نژاد و زبان كه برا ي اين سر زمين افتخار كسب كند. ستودني است خواه در ورزش باشد يا علم وادب هنر
ما بايد ياد بگيريم كه براي. حفظ احترام خودمان به همه احتر ام بگذاريم و خود را در هيچ امري برتر از ديگران ندانيم
بعد مدت ها ایرانی ها یه خبر خوب شنیدن
زنده باشی سوریان
کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ی ایرانی از جمله رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک می گوییم-سوریان گل کاشتی
من هم از طرف بچه های مازندران این قهرمانی غرورانگیز رو به هموطنانم تبریک میگم.
از مسئولین خواهش میکنم اگر به فکر شاد کردن دل مردم هستین به جای ریخت وپاش کردن در فوتبال که از جیب بیت المال خرج میشه و خروجیش هم ناکامیه-برین خرج رشته های مادر و مدال اورمون کنید تا شاهد عزت ایران عزیز باشیم
خیلی خیلی خوشحالم...تبریک به حمید سوریان و از همه مهمتر استاد بنا که کشتی ایران رو متحول کرد
چرا نذاشتی از طلایت خوش حال شوم
چرا باش دست دادی؟
مگر معتقد نیستی ؟
مگه بچه مسلمون نیستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خیلی پرتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پرت خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چرا قرصاتو نخوردی؟
مگه مریض نیستی؟ مگه دکتر نرفتی؟
عیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
حتما دکتر برو
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
وای ولمون کنید توروخدا.دست داد که داد. مگه تور با اون توی یه گور میذارن؟؟؟؟ اه اه اه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تو مشکل داری عزیزم . حتما به دکتر مراجعه کن
ناشناس
| Canada |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دوست داشت دست بده، باید به داور احترام میگذاشت و هر دلیل دیگه ، به تو چه ؟؟؟
چرا فکر میکنید مردم باید برای هر رفتارشون از شماها اجازه بگیرند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
عزيزم قرصاتو پشت و رو خوردي؟ حتما مي برنش جهنم داغونش مي كنن داغونننننننننننن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نه فقط شما معتقدی
فقط شما مسلمونی
فقط شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به سوریان می گم دفعه ی بعد با تو مشورت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سنیها که بچه مسلمانند دست دادن را در غرب بلا اشکال می دانند..برخی فقهای شیعه هم همین نظر را دارند.
مرسی قهرمان عزیز
ممنونیم حمید سوریان
خوشحالمان کردی
بابا ایول
ایران سرفراز کردی
دوست داریمممممم
زنده باد ایران زنده باد حمید سوریان کسب مدال طلای المپیک لندن را به تمای ایرانیان عزیر و مقیم کشورمان تبریک می گویم
سلام خوزستان به سوریان عزیز-
خدایا این پسر گل کاشت حفظش کن برامون
تبریک به همه مردم ایران.مزه این طلا بیشتر از طلاهای دیگس .چون در حضور علیف بر نماینده جمهوری جعلی پیروز شد. دمش گرم
همه دوست دارند سرود ملی رو از رو لبای تو لبخونی کنند ...

پاینده باشی پهلوان ایران زمین
مرسی قهرمان ک اولین طلای کاروان رو گرفتی هووووووووووووررا
اي حميد سوريان عزيز وقهرمان -در اين وانفسا واين همه گراني وتورم و اختلاس وتحريم - طلاي تو كور سوي اميدي بود براي اين كوير خشك وتشنه - نوري بود در تاريكي - وآبي بود در بيابان خشك وخالي - همتت عالي و تلاشت بي نظيربود - تمام ورزشكاران دنيا طلا ميگيرند اما طلاي تو روح تازه اي بر كوير ياس ونا اميدي بخشيد ودر كارواني كه همه ورزشكارانش بدون هيچ مدالي حذف مي شدند طلاي تو نشان از جوهر ناب وجودي شخص خودت ميداد - اما نبايد زحمات وتلاشهاي محمد بنا اين مربي شريف را نيز ناديده گرفت - بوسه ايران وايراني بر پيشاني تو ومربي ات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
همچین گفتی، فکر کردم توی ایران قحطی اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
کویر و تاریکیو بیابانو .............خجالت هم خوب چیزیه
دمش گرم دوست دارم این موقع هم مدالش رو به آقا تقدیم کنه و مثل دفعه قبلی که تقدیم احمدی نژاد کرد، این دفعه مستقیما به خود آقا تقدیم نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منفی اشتباه خورد.شرمنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ولی منفی من درست خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اما منفی بقیه درست خورد ! سرفرازم از این بابت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ببخشید من اشتباهی مثبت دادم. شرمنده.
ناشناس
| Canada |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
متاسفم هستم که فقط یک منفی خورد !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منفيييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
رضــــــا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مــــــــثــــــــبـــــــــت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
+++++++++++++++++++++++++++++
نا شناسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
منفی . منفی . منفی .
فقط اشک شوق . . . .
دمش گرم خدا وکیلی
نصف فوتبالیستها هم پول نمیگیره ولی غیرت داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
غیرت که پولی نیست ، ذاتیه که متاسفانه فوتبالیست ها ندارند . اگه غیرت داشتند مانع برد بحرینی می شدند که پرچم عربستان را به اهتزاز درآوردند تا غیرت عرب بودن خود را نمایش دهند .
خدا رو شکروممنون از امام زمان(عج)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به امام زمان(عج) چه ربطی داره؟!!
AMIRO
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ما نفس کشیدنمون رو هم مدیون امام زمان هستیم.ربط داره
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
فکر می کردم .. نعمت زندگی رو مدیون خدا هستیم!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نعمت رو که خدا داده وشکی درش نیست. ولی شما عزیزم اینطوری دیگه فکر نکن. چون درمکتب شیعه اینگونه است که قرارو استواری جهان وجهانیان ونعمت ادامه ی زندگی به واسطه ی وجود اولیای خدا برزمین ، بر اهالی زمین داده می شود. مادامی که آنها هستند ما نیز هستیم.وازنعمتها بهره مند میشویم. و پایان حیات بر روی این زمین نیز زمانی رخ می دهد که دیگرولی ای بر آن زندگی نکند. (به زیارت جامعه مراجعه کرده و کمی هم مطالعه فرمایید.)
عکسش رو با مدال بذارین حــــظ کنیم
دمت گرم سوریاااااااااااااااااااان...
تبریک میگم ب همههههههههه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دمت گرم سوریان
زنده باد قهرمان. دوست داریم.
بارک الله
من طرفدرا آزربایجان بودم و از برد ایران ناراحت شدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ولی حال داد جلوی رییس جمهور ضد ایرانی تون که توی سالن هم بود ، برد
آفرین سوریان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
صداقتت قابل تحسينه
مرتیکه آبرو بچه شیعه ها رو برد با زنه دست داد
پاسخ ها
AMIRO
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آبرویه اون شیعه ای که با این دست دادن بره باید تشیعشو بذاره دمه کوزه آبشو بخره.
ناشناس
| Netherlands |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چطور! از مدالش سوختی یا دست دادنش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
عزیزم زن نبود
پیرزن بود
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
عزیزم ابروی شیعه رو شمایی داری میبری که بد دهنی میکنی.
ابتين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
ببخشيد شما از بچه هاي حراست نيستيد ؟
داداش اونجا كه ايران نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بچه شیعه آبروش با دست دادن با زن می ره اما با فساد 3000 میلیاردی نمیره!!! ای ول بچه شیعه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
لااقل اگر میخوای ناراحتیت رو نشون بدی، بددهنی نکن
در حقیقت یک ایرانی از یک ایرانی دیگر برد. یادمان نرود که آنچه که جمهوری آذربایجان خوانده می شود در حقیقت بخشی از قفقاز است که پاره تن ایران است.
Eternal King HAMID
ورزش رو برد ولی اخلاق رو باخت ...

با یک زن دست داد خودشم نه یکبار ، دو بار ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
به قول...اونقدر فشار میارید که از اونور جهنم میزنه بیرون !
آهو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اگه قراره اخلاق با یه دست دادن معلوم بشه می خوایم صد سال سیاه معلوم نشه . همچین می گی با یه زن دست داد انگار که...الله اکبر آخه من چی بگم؟؟؟اگه هم کار اشتباهی کرده باشه خودش از خدای خودش معذرت خواهی می کنه نیازی هم به جواب پس دادن به من و شما نداره...
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
واقعا متاسف هستم که اینقدر متهجر هستید .
اعمال هر فرد به خودش ربط داره ، تا کی می هواهید با افکار خودتون مردم رو به زور بفرشتید بهشت!!!!!!
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اگه دست نمیداد و به دلیل بی احترامی به داور مدالو بهش نمی دادن اخلاقو میبرد ؟؟؟.ترو خدا یکم با انصاف باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خدايي تركي ها. از «خودشم» گفتنت معلوم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
برخی فقها دست دادن با خانمها در جوامعی که عرفا دست ندادن نوعی بی ادبی و اهانت تلقی می شود را مجاز می دانند؛ اسمشون را نمی گویم تا سانسور نکنید ان شاء الله
ابتين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نظرت چيه اگه اومد ايران سنگسارش كنيم؟؟؟
بدبخت اگه دست نميداد كه محرومش ميكردن
معلومه كه فكرت فقط جاهاي ديگست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
من خودم آدم مذهبی هستم ولی اگه با داور دست نمیداد همون اتفاقی براش می افتاد که برای علی مظاهری افتاد. دوست داری این اتفاقات بد تکرار بشه.
دست داد، بغلش که نکرد. میدونی چند سال زحمت کشیده بود.
بجای دست دادنش، تکنیک و همتش رو ببین
گویا برخی منافقین از مدال وی ناراحتند
مخلص قهرمان المپیک شادمون کردی امیدوارم همیشه تندرست باشی
سلام
بالاخره تو این وانفسای اختلاس ، تحریم ، گرونی ، پاچه خواری .
اینجوانمرد غیور دل همه را شاد کرد خدا دل خودش و پدر و مادرش را دل شاد کنه .
از دست اندر کاران ورزش هم عاجزانه تقاضا داریم یک شغل خوب وابرو مند براش در نظر بگیرند و حسابی از خجالتش دربیان

یا علی مدد
تا کور شود هرانکه نتواند دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
در راستاي پاچه خواري كه گفتي اگه باز هم مدالشو تقديم نكنه به محموتي يا ...
چرا میگن کشتی یه ورزش کم طرف داره؟
صندلیای تماشاچیا خالیه؟
ما فقط تو کشتی مدال میاریم. ورزش از مد افتاده نمیشه از این نظر آپ دیت بشیم
آفرین به اتیوپی و قزاقستان وجاماییکا ...
حقیقت تلخه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
هند هم با هفتصد ملیون جمعیت و دوستی با آمریکا یک مدال گرفته
اونوقت اونها هم جز همین حقیقت تلخند یا نه ؟!
به مناسبت طلای سوریان فردا به هر فوتبالیستی یه میلیارد بدین خرجای آنچنانی کنن.!!!
5000 جایزه میدهند آقا! به فوتبالیستها از جیب بیت المال 20 میلیارد خرج میکنید دریغ از یک نشان حلبی آقای سوریان از 11 بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال بشتر می ارزد! به مدیر عاملان فوتبال عرض میکنم یک ریال از سهم بنده که در بیت المال است و به فوتبال خرج میشود را حلال نمیکنم ببینید این نظر چند بار تایید نمیشود وخجالت بکشید به بازیکنی که ساق پایش را از تیم ملی بیشتر دوست دارد پول مفت ندهید خدا را شاهد میگیرم اگر فوتبال خصوصی بود به ای بازیکنها 300 میلیون سقف قرارداد را هم نمیدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
لطفا به فوتبالیست لقب ورزشکار ندهید . بگویید تاجر بیت المال
خیلی مردی،خیلی ماهی،ما همه دوست داریم،همیشه واست آرزوی سربلندی دارم
دمت گرم سوریان برچموبردی بالا.زنده باشییییییییییییییییی.
حتی اگر آن 5 هزار دلار هدیه اش را به او بدهند،
حتی اگر سکه هایش را به او بدهند،
حتی اگر خانه ای به نامش بکنند،
حتی اگر خودرویی،
اوراق مشارکتی، :))
هر چیزی به او هدیه دهند؛
باز هم کم است!
او پسر طلایی و مرد دلاور ایران است...
او پهلوان است!
حالا این کشتی گیر ایرانیه یا سوریه ای؟
پاسخ ها
AMIRO
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
فرهنگ استفاده از اینترنت هم نداریم.
اینم شد سوال؟میتونستی بیوگرافیش رو سرچ کنی .
حمیدمحمد سوریان کشتیگیر ایرانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۴ در شهر ری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شما احیانا اهل کشور آذربایجان نیستی ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اخه پرفسور اگر مال سوريه بود كه اسمش سوريان نميشد .يكم برو بين سوريان يه قوم توي ايران. اخ ادم ها چقدر با حالن بخدا
کشتی سوریان رو دیدم . خیلی دمش گرم
خیلی خوب و با فکر کشتی گرفت . ایول
میدونستین از اپانیا بالاتریم؟اونا سی ونه ما سی وسه
به لطف امام رضا(ع)
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
افتخار ایراتی
مث شیر جنگیدی
درود بر حمید سوریان

درود بر تو که پرچم ایران رو در لندن به اهتزاز درآوردی

واقعاً خوشحالمون کردی ..

ای کاش اینقدر که به فوتبالیست ها بها میدن به شماها هم برسن

بازم میگم درود بر حمید سوریان
اونای که منفی میدند توجه کنند: تلویزیونهای عربی اصلا کشتی سوریان نشون ندادند خواهشا غیرت ملی داشته باشین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خوب کبکم سرشو میکنه زیر برف!
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
دبی اسپورت 4 مستقیم از ساعت 9:45 پخش میکرد کشتیا رو
البته توزیع مدالا رو نشون نداد نامرد
با تبریک اولین مدال طلای ایران که توسط حمید سوریان بدست آمد . من از بچه محل های حمید سوریان ، ساکن شهرری هستم . با اینکه چند قهرمان بزرگ کشور از جمله علیرضا دیبر ، هادی ساعی و خود حمید سوریان که از مدال آوران المپیک و مسابقات جهانی بوده اند از شهرری هستند . متاسفانه در این شهر یک باشگاه مجهز کشتی وجود ندارد . حیفه این همه استعداد توی کشور هست اونوقت مسئولان چسبیدن به فوتبال و سالانه میلیاردها تومان هزینه میشه دریغ از آنکه افتخاری از این ورزش نصیب کشور بشه .
فقط امیدوارم مدالت رو به آدم درستی تقدیم کنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
احتمالا اونی که تو دوستش داری آدم درستیه !
به تو چه که به کی میخواد تقدیم کنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اميدوارم به كسي تقديم نكنه مال خودش بمونه . نخواستيم بذلو بخشش كنه بعد گندش در بياد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اون زحمت کشیده مدال گرفته ، حالا ما داریم تعیین تکلیف میکنیم به کی تقدیم کنه و به کی تقدیم نکنه !
آفرین به تو حمید سوریان
ما جوانان باید الگو بگیریم که کار و تلاش هدفمند نتیجه میده
خداروشكر حميد طلا رو گرفت نشون داد كشتي از رشته هاي ديگه بهتره...
حمیدجان واقعن دستت درد نکنه باورکن امشب اشک شوق ریختم کاشکی میدونستی چقد دوست داریم
دیشب یک لحظه اواخر شب زدم کانال 3 دیدم پرسپولیس 2 بر 0 باخته
حالم از هرچی فوتباله به هم میخوره!
اقای عباسی (وزیر ورزش!!!) حالا جون میده حالا سرمربی این تیم برکنار بشه!
نمی دونم چرا هر وقت یک ورزشکار ایرانی افتخار کسب میکنه ناخوداگاه یاد افنخارافرینی(افتضاح افرینی ) فوتبالیستها و مدیرانشون می افتم!!!!!
پیشنهاد میشود جوایز این قهرمان ها رو به فوتبالیستها بدید تا در شادی اینها شریک شوند!!!!!
هزار کیلو مرغ تقدیم به تو سوریان عزیز......... راستی مرغ همون کیلو 8600 شده ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بعضی ها ورزش رو با سیاست و اقتصاد قاطی نکنند شب خوابشون نمیبره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تو از اونجا به قیمت مرغ اینجا چیکار داری؟
مسئولین متعهد عزیز، آیا نباید نام بزرگ عبدالله موحد این پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران زیبنده نام یک میدان بزرگ شهر تهران و یا یک آزاد راه باشد؟ سوریان چطور؟ قدردانی نسل پرور یعنی این اقدام اصولی.
تبريك به مردم ورزشكار پرور و افتخار آفرين شهرري
خوشا به غیرتت کاش بازیکنان پرسپولیس هم یک جو از تعصب تورا داشتند تا این جوری پول و ... مردم را به بازی نمی گرفتند
ببینید که دشمنان ما به ورزش ما هم حسودی میکنن یا بهتره بگم میترسن. اره میترسن .مثال خانم الاغچه نیوز که داره از طلای سوریان میترکه. ایول حمید بترکون.
با سپاس فراوان و شکر ایزد منان از کسب نتیجه ای که در سرزمین پاکان توسط رادمردی پاکنهاد بدست آمد
دردوبلاسوريان بخوره توي سرهرچي فوتباليست بي غيرته
زنده باشی ایشالا
خدا شادت کنه که پس از مدتها در ورزش شاد شدیم
دم بنا هم گرم
جا داره از كادر فني وآقاي محمد بنا نيز خسته نباشي بگيم واقعا يه ايراني متعهد و زحمت كش برا كشتي.ولي بحث فوتبال خداگواه من حدود 20 سال سن دارم همه شما تا حالا يه نتيجه خوب از تيم فوتبال چه رده ملي و چه باشگاهي ديديد به من بگيد برم فيلمش پيدا كنم ببينم. شايدبه زور بحرين زده باشيم .اينم تيم پرسپوليس ميليوني تماشگر و نتيجه هاش .اميدوارم به حق اين ماه عزيز يه مرد مثل آقاي احمدي نزاد پا بشه تومملكت كه نترسه و هركاري بكنه اين فوتبال جمعش كنه تا نخواهيم يك ساعت وقت رسانه ملي گرفته بشه نگاه بازي فشنگچي ، آقا زماني و برهاني كنيم ما مثل بعضي ورزشها كه نداريم بذار فوتبال هم نداشته باشيم.بودجه و اعتبارش هزينه هر ورزشي بشه برداشتش بيشتره حالا منتطقي جواب دهيد.يا علي
این به ظاهر پلوان با زن نامحرم دست داده! چه کشکی چه دوغی. از مسئولین میخایم برخورد کنند تا دیگه کسی به اسم مدال اوری ارزش ها رو زیر پا نزاره
پاسخ ها
ابتين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
باشه دفه ي بعد ميگم يه دستكشي گوني چيزي دستش كنه تا تماس مستقيم نداشته باشه ..
تا تو راحت بشي و اينقد به خودت فشار نياري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مجبور بود ، دست بده اون هم با یک زن مسن .
علی مظاهری یادت رفت ؟!
زنده باد سوریان
عالی بود
دوست داریم حمید جان
زنده باد سوریان ای کاش پولی که به این فوتبالیستها می دهن به این جوان برومند و رشید بدهند میلیاردها بدهند حلالش باد
حمید جان درد و بلات بخوره تو سره هرچی فوتبالیست بی مصرف و مفت خوره
چه وضعشه آخه؟ اینجا نظر میدن یا به هم بد و بیراه میگن؟ شرم آوره به خدا! ادعای فرهنگ ایرانی هم می کنن وقتی حتی یه نظر مخالف نمی تونن بشنون...
در ضمن با همه اونایی که با فوتبال عصر یخبندانی کشورمون و هزینه های سرسام آوری که توی این رشته بر باد میره مخالفن، موافقم!
آفرین بر آقای سوریان و بر مربیان زحمت کش او ،هنگامیکه رو سکو رفت خیلی بیاد ماندنی بود و مهربانی او با حریف آذریش بسیار عالی بود آخه آذریای اون طرفم هم میهن ما هستن
عاشقتم حميد جووووووووووووووووووووووووون دوست دارم به مولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
در این روزهای عزیز برای ما که ادعای فرهنگ و تمدن داریم زشته ولی معلوم شد طرفدارای تابناک و خواننده هاش کیا هستند البته اگر این نظر را درج کنی به امید سلامتی رهبر عزیزم و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی
تا کی باید تمام هزینه ها و سرخوردگی ها متعلق به فوتبال باشد تا کی باید چند بازیکن سطح پایین دنیا و حتی آسیا پول های کلان آنچنانی بگیرند و گران ترین ماشین ها را سوار شوند و در بهترین جاهای تهران خانه داشته باشند و شبها تا دیر وقت با دوستان آنچنانی خوش بگذرانند و احساسات هزاران جوان را به باد تمسخر و توهین بگیرند درود بر شیرمردانی چون سوریان ، کیانوش ، ساعی و ...
بیایید کمی از احساساتمان نسبت به فوتبال بکاهیم و این فوتبالیست های بی غیرت را به حال خود رها کنیم و به جای آن به این قهرمانان کم توقع توجهی نشان دهیم
داور هم مثل دکتر میمونه دیگه > شما پیش دکتر خانم نمیریددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
هر چند به نظرم سوریان مجبور بود دست بده ولی دوستان هم عجب استفتائاتی دارند !
یک لحظه یاد فیلم مارمولک افتادم !
مرسی جناب سوریان دلامونو شاد کردی .مرسی هم وطن
دمت گرم افتخار ما هستی!
من به خاطر ندارم در هیچ جهادي براي عزت و کسب افتخار ایران زمین مغلوب شده باشم. کوروش کبیر.
تبریک به شما آقای سوریان و مرسی از کسب این افتخار برای ما
خودمونیما خیلی خوب بلدیم به سرعت تمام زحمات یه آدمو زیر سوال ببریم به هر بهانهای ...کاش یه دفعه خودمون رو جای سوریان میذاشتیم .در اون شرایط اگه سوریان با اکراه با داور دست داد شاید من و شما ...اون واسه خوشحالیه حداقل چندساعته ی ما زحمت کشید .اینقدر بی انصاف نباشید
آقایونی که گفتین چرا با داور زن دست داده:
کافی بود که حمید این کار رو بکنه تا مقامات المپیک و فدراسیون کشتی به بهانه گیری بپردازند ومثل آب خوردن محرومش کنند. اتفاقا عمل حمید سوریان بسیار درست بود و کاملا سیاستمدارانه عمل کرد. شما دیدید که داور هنوز هیجان برد حمید تموم نشده دستش رو دراز کرد. بنابرین لطفا احساسات مسلمونی نگیردتون. بزارین این مدال طلا شیرینیش برای این جوون باقی بمونه.
اگه تو بازیهای گروهی طلا می بردیم خیلی خوب می شد.نشون می داد که روحیه همکاری، همزیستی و توانایی زندگی مسالمت آمیز همه اقوام رو داریم مثل آمریکاو ...
که نداریم
کاری به این حرفا ندارم
سوریان ایران وایرانی رو سرفراز کرد
واقعا زنده باد
آفرین بر سوریان که فینالیست شد وطلا گرفت.
آفرین بر بایراموف که فینالیست شد و نقره گرفت.
پاسخ ها
ابتين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
افرين بر مجارستان و روسيه كه برنز گرفت..
افرين به داور
ببخشيد شما نسبتي با خياباني ندارين ؟؟
تبریک به آقای سوریان که دل ملت ایران را شاد کرد به لطف خدا تا چند روز آینده اکثر طلا ها مال ایران است
با سلام و خسته نباشيد.
آيا وقت آن نرسيده است كه به ورزشهايي به غير از فوتبال بها داده شود و قراردادهاي ميلياردي كه در فوتبال بسته مي شود كنار گذاشته و پول بيت المال را اينگونه هدر ندهند؟
عظمت کار خارق العاده پهلوان سوریان با درایت
محمد بنا را میشود از شکستن سد 40 ساله
ایران در بدست آوردن مدال طلای کشتی فرنگی
درک کرد. مگر چند سوریان در این مملکت داریم
که خاله زنکها به دست دادن وی با داور که عرف
مسابقات است گیر میدهند؟ اینهایی که بیرون
گود نشسته و میگن لنگش کن ساکت باشن
کشتی گیر حکومتی هیچ ارزشی نداره مثل شریفی نیا تو هنر منفور مردمه حالا صد تا طلا هم بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خارج خوش میگذره - نون خور کدوم جریانی عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
افرادی مثل تو ارزشی ندارن
محمد
| Germany |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چه ربطی به سیاست داره؟ یکم فکرتو باز کن.اون فقط مزد تلاششو گرفته .
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شاید از نظر شمای وطن‌فروش ارزشی نداشته باشه، اما جای سوریان توی قلب من و میلیون‌ها ایرانی دیگه‌اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
واقعا برای این آدم کانادایی متاسفم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تا جایی که من میدونم و بین این مردم زندگی میکنم، سوریان عزیز مردمه.
شایه تو منفور باشی!!!!!
تبریک میگم
آخه چرا حرف مفت میزنید مگه چی شده که با داور زن دس داده اگه دس نمیداد که مثل علی مظاهری که به خاطر دس ندادن به داور حق اعتراض نداشت بعد این خود شماها بودین که میگفتین یه مدال هم نیوورد...درد حمید سوریان تو فرق سر فوتبالیست ها که هیچ غلطی هم نمیکنن فقط پول میخورن و کارهایه دیگه....حمید عزیز پرچم کشورمون رو تو جهان بالایه همه کشورها قرار داد حالا به جا دستت درد نکنه قهرمان اینجوری میگید متاسفم یراتون همیشه با دلیل و منطق صحبت کنین (به امید آن روز)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
هیچی نشده شما خودت را ناراحت نکن فقط حرام خدا حلال شده .مدال مهمتره البته تو این دنیا
بایراموف هم ایرانیه، فقط داغه هنوز خودشم نمی دونه..!
درود بر به این بچه شاه عبدالعظیم
چرا چرت میگی؟نهرمن آذربایجانی هستم
درود بر شرف و غیرت شما ورزشکاران میهن پرست
عهدنامه ی گلستان و ترکمانچای 99 ساله بود تموم شده 99 سالش. الان نقره ی اون یارو بایرامف هم مال ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
احسنت
کاملا درست گفتی ، تازه مدالهای گرجستان و ارمنستان هم باید حساب کرد
ایول ایوله یول
داش حمید یله ایول
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار