بازدید 22076

غبطه‌ای که رئیس جمهور به حال رحیمی خورد

کد خبر: ۲۶۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰ 01 August 2012
جلسه امروزهیات دولت با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری آنا، جلسه امروز هیات دولت با حاشیه‌های متفاوتی همراه بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

** بر خلاف سایر جلسات حاشیه دولت که به دلیل محدودیت و یا شاید هم معذوریت! بیشتر رسانه‌ها از حضور در آن محروم می‌مانند، حاشیه جلسه امروز هیات دولت شاهد حضور بیشتر رسانه‌ها بود.

** بختیاری وزیر دادگستری اولین وزیری بود که از جلسه هیات دولت خارج شد و البته در جمع خبرنگاران حاضر نشد، هرچند رویه وی را وزیر اطلاعات هم تکرار کرد.

** "دیباچه نام پرودگار" نام کتاب جدید معاون اول خوش خط رئیس جمهور است که توسط احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت رونمایی شد.

** "آقای فلانی؛ شما هم یاد بگیر" جمله مزاح‌گونه‌ای بود که رئیس جمهور به یکی از وزرایش درباره آخرین اثر خطاطی معاونش گفت.

** احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات یکی از حاضران در مراسم رونمایی از کتاب رحیمی گفت که "ایشان در همه چیز از ما جلو هستند و اینجا هم-خطاطی- از ما جلو هستند.

** رئیس جمهور پس از رونمایی از کتاب رحیمی از ساختمان دولت خارج شد و پس از طی کردن مسیر دولت در توقفی کوتاه در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام حسن (ع) به اصحاب رسانه، قبولی طاعات و عبادات خبرنگاران را از خداوند مسالت کرد.

** صالحی که به همراه رئیس جمهور در حال خروج از حیاط ساختمان هیات دولت بود، مورد پرسش خبرنگاری قرار گرفت و زمانی که خواست به سئوال آن خبرنگار پاسخ دهد، احمدی‌نژاد گفت که با آقای صالحی چکار دارید من با آقای صالحی کار دارم، و پس از گفتن این جمله هر دو از ساختمان دولت خارج شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست