بازدید 4265

عزم جدی تلویزیون برای تربیت نویسندگان طنز

علی دارابی تاکید کرد: باید نهضت طنزنویسی راه اندازی شود و سیما به سهم خود امکانات لازم را در این خصوص فراهم می کند.
کد خبر: ۱۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸ 13 September 2011
معاون رئیس سازمان صدا و سیما درامور سیما در نشست بررسی، نقد و تجلیل از مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» از عزم جدی برای تربیت و آموزش نسل جدید نویسندگان طنز درسیما خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سیما، معاون سیما با اشاره به لزوم تدوین مبانی نظری شادی ، نشاط و طنز درجامعه، بر نقش حوزه های علمیه و دانشگاه ها به عنوان دو کانون نظریه پردازی تاکید کرد.

علی دارابی تاکید کرد: باید نهضت طنزنویسی راه اندازی شود و سیما به سهم خود امکانات لازم را در این خصوص فراهم می کند.

معاون سیما تولید و پخش طنز را راهبرد دائمی و مستمر سیما برشمرد.

دکتر دارابی با بر شمردن نقاط قوت و ضعف مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» یکی از دستاوردهای این مجموعه نمایشی را کنار گذاشته شدن باورهای اشتباه ازجامعه روانشناسان عنوان کرد.

وی نو بودن موضوع، موسیقی شاد، متن روان، بازی های شیرین و دلنشین، قابلیت ها و توانایی های قصه، خلق شخصیت های جدید و آموزش مهارت های اجتماعی را از ویژگی های این مجموعه تلویزیونی بر شمرد.

معاون سیما کاستی های مجموعه نمایشی«ساختمان پزشکان» را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: احترام به شخصیت زن، احترام به والدین ، توجه به اخلاق، رعایت ارزش ها و هنجارهای عرف و سنت جامعه باید در همه مجموعه های تلویزیونی ازجمله برنامه های طنز مورد توجه قرار گیرد.

دکتر دارابی با اشاره به هنجارشکنی شبکه های ماهواره های و تلاش آنها برای ضربه زدن به کانون خانواده ها با نشان دادن سبک زندگی غربی، از برنامه سازان طنزخواست در برنامه های خود سبک زندگی ایرانی – اسلامی را که مبتنی بر اخلاق، دین مداری، عفاف و پاکدامنی است ترویج کنند.

معاون سیما ابراز امیدواری کرد دست اندرکاران مجموعه نمایشی«ساختمان پزشکان» با نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف این مجموعه همراه با دیگر طنزپردازان در صدد تولید آثار فاخر طنز باشند.

 دارابی در پایان مراسم از تهیه کننده، نویسنده، کارگردان، بازیگران و عوامل مجموعه نمایشی «ساختمان پزشکان» تقدیر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست