بازدید 24042
با تشکیل وب سایتی جدید در سوییس؛

دانشمندان سوییسی به دنبال اثبات ادعای رئیس جمهور ایران!

«کراس استالکر»، مسئول روابط عمومی دولت سوئیس هم اعلام کرد: نادیده گرفتن مسائل اخلاقی از سوی دولت جورج بوش پسر آشکار است و یافته های اخیر نشان می دهد که سخنان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران درباره آگاهی مقامات آمریکایی از این حمله از ادعای مقامات آمریکایی بسیار باور پذیرتر است.
کد خبر: ۱۷۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰ 26 July 2011
سرویس بین الملل ـ یک گروه از دانشمندان و مقامات سابق و همچنین روزنامه نگاران سوییسی، به دنبال اثبات ادعای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران درباره آگاهی مقامات آمریکایی از وقوع حوادث 11 سپتامبر هستند.

به گزارش «تابناک»، «هافینگتون پست» در گزارشی اعلام کرد: در آستانه دهمین سالگرد حادثه یازده سپتامبر، گروهی از سیاستمداران، دانشمندان و روزنامه نگاران سوییسی با ایجاد یک سایت اینترنتی به دنبال تحقیق و تفحص بیشتر درباره رخدادهای 11 سپتامبر برآمده اند.

بنا بر این گزارش، «دوری شایر» از مقامات سابق سوییس در اطلاعیه ای در این باره گفته است: اینکه دولت آمریکا تعمدا به این حمله اجازه وقوع داده و نزدیک سه هزار نفر را به دلیل اهداف سیاسی قربانی کرده، بدون پاسخ مانده است.

«کراس استالکر»، مسئول روابط عمومی دولت سوئیس هم اعلام کرد: نادیده گرفتن مسائل اخلاقی از سوی دولت جورج بوش پسر، آشکار است و یافته های اخیر نشان می دهد که سخنان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران درباره آگاهی مقامات آمریکایی از این حمله، از ادعای مقامات آمریکایی بسیار باور پذیرتر است.

وی همچنین گفته است: همه مدارکی که درباره این حادثه گم شده، حاکی از این است که آنچه رئیس جمهور ایران در سازمان ملل گفت، حقیقت دارد و آمریکایی ها از زمان حمله به مرکز تجارت جهانی آگاه بوده اند؛ هرچند برخی از تحلیلگران مسائل امنیتی، بسیار محتاطانه در این باره سخن می گویند، «کارل هالتینر» از دیگر اعضای این وب سایت بر این باور است که چنین عملیات خلاف اخلاقی از سوی دولت جورج بوش بسیار محتمل است.

در مقابل این اظهارنظرها و همچنین راه اندازی این سایت، سفارت آمریکا در سوئیس اعتراض خود را تسلیم وزارت خارجه این کشور کرده است. از نکات قابل توجه در این میان، اینکه این فعالیت افشاگرانه برای اثبات ادعای رئیس جمهور ایران در کشوری انجام می گیرد که وزارت خارجه این کشور، مسئولیت حفاظت از منافع آمریکا را در ایران بر عهده دارد و همواره ارتباطات ایران و آمریکا از مجاری سفارت سوئیس در تهران صورت می گیرد.

گفتنی است، هرچند هر ساله و با نزدیک شدن به 11 سپتامبر، گمانه زنی ها در این باره شدت پیدا می کند، اینکه گروهی در سوئیس ـ که همواره خود را از درگیر شدن در موضوعات چالش زا دور نگه می دارد ـ به دنبال اثبات ادعای رئیس جمهور ایران برآمده، نکته جدیدی است که جای اندیشیدن دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
باید از بوجود امدن هلوکاست دروغین جدید جلوگیری کرد که 60 سال دیگه به بهانه 11 سپتامبر خون خواهی و باج خواهی نکنن.

تنها راهش هم ایجاد شبه و به زیر نقد کشیده شدن 11 سپتامبر است کاری که پرزیدنت احمدی نژاد ان را بین المللی کرد.
چه باحــال!!
حالا چرا باید دانشمندان در این مورد تلاش کنند؟ مگه میخواهند فرضیه نسبیت اینشتین یا از اینجور مسائل را اثبات کنند؟!
انشالله كه با اين حرفها جو گير نشويم و دوباره حربه تبليغاتي به دشمنان ندهيم تا با استفاده از احساسات مردم عليه ايران تبليغ كنند. اين خبر قبل از آغاز مجمع عمومي سازمان ملل كه حتما هم رئيس جمهور در آن شركت مي كند مشكوك و تحريك كننده است
مایکل مور کارگردان امریکائی قبل از همه این ادعا را داشت.
فکر کنم آخرش به این نتیجه می رسن که ایران تهدیدشون کرده بوده و زمان دقیق رو هم تلفنی به بوش اطلاع داده بودن!!!
این مسئله ربطی به فرمایشات جناب احمدی نژاد ندارد. 3 سال پیش از رئیس جمهور شدن ایشان خود آمریکائیها در قالب چندین فیلم مستند این قضیه را مطرح و تقریبا ثابت کردند. میتوانید به مستندهای loose change و ripple effect مراجعه فرمائید
این مطلب فقط ادعای رئیس جمهور ایران نیست.
در مقابل این اظهارنظرها و همچنین راه اندازی این سایت، سفارت آمریکا در سوئیس اعتراض خود را تسلیم وزارت خارجه این کشور کرده است. از نکات قابل توجه در این میان، اینکه این فعالیت افشاگرانه برای اثبات ادعای رئیس جمهور ایران در کشوری انجام می گیرد که وزارت خارجه این کشور، مسئولیت حفاظت از منافع آمریکا را در ایران بر عهده دارد و همواره ارتباطات ایران و آمریکا از مجاری سفارت سوئیس در تهران صورت می گیرد....."


این جمله بالا را شما خیلی قشنگ نوشتید,قشنگتر میشود اگر شما آنرا بیشتر با کنجکاوی وریشه ای مورد مطالعه قرار بدهید...آیا این حرکت نشان دهنده چه چیزی است...؟ اعتماد نفس بسیار بالای آنها به سیستم اجتماعی و سیاسیشان؟ یااینکه دلیل دیگری دارد
و آن چیست؟ بسادگی از این اشاره(هوشمندانه) که کردید نگزرید!
خب آدرس سايتشو بدين بريم ببينيم
خوب اسم سایتش هم میزدید .
"گروهی از سیاستمداران، دانشمندان و روزنامه نگاران سوییسی با ایجاد یک سایت اینترنتی به دنبال تحقیق و تفحص بیشتر درباره رخدادهای 11 سپتامبر برآمده اند." لطفا آدرس سایت را نیز در اختیار کاربران قرار دهید
هیچ یک از شهروندان صدای هواپیمایی نشنیده اند و فقط انفجار را دیده اند در حالی که در فیلمی که به صورت پخش مستقیم!! به ما نشان دادند دو هواپیما بودند که به برج ها خورده اند. و چقدر هم دقیق خوردند که ساختمان دقیقاً عمودی فرو ریخت..!!
اه !
این کسی که این خبر رو تایپ می کنه ، شعورش نمیرسه که باید آدرس اون سایتهایی که ازش صحبت می کنه رو هم در بین متنش جای بده ؟
بالاخره حقیقت آشکار خواهدشد و مردم دنیا خواهندفهمید چه دستهایی پشت این ماجرای هولناک و عواقب آن بودند ولی فی الحال تیر آمریکاییها به سنگ خورده و چیزی را که میخواستند به حول قوه الهی عکسش را دریافت کردند چه در عراق چه در افغانستان هرچند رنج زیادی به مردم وارد کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار