بازدید 2409

سقوط شاخص سهام بانک هاي اروپايي

ارزش شاخص سهام استوکس 600 که در آن سهام بانکهای اروپایی در هر روز کاری ارزشگذاری می شود در پایان معاملات امروز یک درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۷۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۵ 24 June 2011

در پی کاهش ارزش شاخص سهام بانک های ایتالیا و اسپانیا ، ارزش شاخص سهام دیگر بانک های اروپایی نیز در بازار مالی کاهش یافت.

به گزارش واحد مركزي خبر اظهارات خوزه گونزالس-پاراموJosé Manuel Gonzalez-Paramo، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه بحران مالی اروپا به این زودی ها پایان نخواهد یافت در کاهش ارزش شاخص سهام بانک های اروپایی نقش اصلی را داشت .

این اقتصادان اسپانیایی افزود مشکلات ناشی از بدهی های بالا در منطقه یورو، مانع رشد اقتصادی در این منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، ارزش شاخص سهام استوکس 600 که در آن سهام بانکهای اروپایی در هر روز کاری ارزشگذاری می شود در پایان معاملات امروز یک درصد کاهش یافت.

در میلان ارزش شاخص سهام بانک های یونی کردیت و اینتسا سانپائولو به ترتیب سه و شصت و هفت صدم درصد و دو و سی وشش صدم درصد کاهش یافت . در مادرید نیز ارزش شاخص سهام بانک سانتاندر و بانک ب ب وی آ به ترتیب یک و ممیز نوزده صدم درصد و یک و ممیز چهارده صدم درصد کاهش یافت .

در فرانسه نیز افت شدید ارزش شاخص سهام بانک های این کشور باعث شد تا ارزش شاخص سهام بورس کک چهل پاریس سه ممیز هشتاد و یک صدم درصد افت کند .
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی