بازدید 4698

آزمون كارشناسي ‌‌ارشد علوم پزشكي برگزار شد

امسال نزدیک 10 درصد شركت‌كنندگان و در واقع بيش از پنج هزار نفر در آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي پذيرش خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹ 23 June 2011
معاون‌ آموزشي وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اشاره به برگزاري آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي از روز پنجشنبه دوم تير ماه، گفت: برگزاري اين آزمون در 54 رشته و با حضور 53 هزار و 300 داوطلب در 24 حوزه تا روز جمعه ـ سوم تير ـ ادامه دارد.

دکترمحمد علي محققي در گفت ‌وگو با ايسنا، با اشاره به انتشار كليد اوليه سوالات كليه رشته‌هاي آزمون كارشناسي ارشد علوم پزشكي از روز 8 تير ماه، اظهار كرد: در صورتي كه نسبت به هر يك از سوالات با كليد اعلام شده اعتراضي وجود داشته باشد، داوطلبان مي توانند اعتراض خود را حداكثر تا دهم تير ماه بر اساس فرم اعتراض اعلام شده در سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني http://www.sanjeshp.ir  بفرستند.

وي افزود: كليد قطعي سوالات نيز در 28 تير ماه روي سايت قرار مي‌گيرد و نتايج نهايي آزمون در اواسط شهريور ماه اعلام خواهد شد.

محققي در پايان خاطرنشان كرد: امسال نزدیک 10 درصد شركت‌كنندگان و در واقع بيش از پنج هزار نفر در آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي پذيرش خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل