بازدید 2161

نوسان در بازار نفت آسيا

نگرانی های مربوط به بحران یونان و در عین حال افزایش ارزش بورس آمریکا موجب شد بهای نفت در معاملات الکترونیکی امروز آسیا سیر مشخصی نداشته و در نوسان باشد.
کد خبر: ۱۷۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 21 June 2011
نگرانی های مربوط به بحران یونان و در عین حال افزایش ارزش بورس آمریکا موجب شد بهای نفت در معاملات الکترونیکی امروز آسیا سیر مشخصی نداشته و در نوسان باشد.

به گزارش واحد مرکزی خبر برهمین اساس درمعاملات صبح امروز بهای هربشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه ژوئیه بیست ویک سنت افزایش یافت و به نود وسه دلار و چهل وهفت سنت رسید.

اما بهای نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت هشت سنت کاهش یافت و به بشکه ای یکصدو یازده دلار و شصت ویک سنت رسید.

تحلیلگران شرکت فیلیپ فیوچر گفتند: افزایش بورس وال استریت (نیویورک)در روز گذشته موجب افزایش بهای نفت شد اما عدم اطمینان از امکان حل وفصل بحران یونان این افزایش را محدود کرد.

دیروز شاخص داو جونز در بورس نیویورک شصت و سه صدم درصد و بهای شاخص نزدک پنج صدم درصد افزایش یافت. منطقه پولی یورو روز دوشنبه به یونان دو هفته مهلت داد تا طرح جدید ریاضت اقتصادی خود را که از سوی مردم این کشور مورد استقبال قرار نگرفته است تصویب کند و گرنه نمی تواند پولی را که برای جلوگیری از ورشکستگی نیاز دارد دریافت کند.

ژادکلود ژونکررئیس ناحیه یورو روز دوشنبه اعلام کرد وزیران دارایی این ناحیه سوم ژوئیه گرد هم می آیند تا موضوع کمک به یونان را نهایی کنند.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور ، نخست وزیر یونان که با اعتراض در حزب خود و عدم پذیرش اتحاد ملی از سوی مخالفان روبروست سه شنبه شب از پارلمان رای اعتماد خواهد گرفت تا اکثریت شکننده خود را محکم کند و بازار این مسئله را به دقت پیگیری می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر