بازدید 2138

هرسال دوازده ميليون کارگر مهاجر به روسيه مي روند

مقامات اداره مهاجرت روسیه حاضرنشدند در این مورد سخنی بگویند بیشتر این کارگران مهاجردر بخش ساخت ساز وکارهای سخت وطاقت فرسا به کارگرفته می شوند.
کد خبر: ۱۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷ 20 June 2011
براساس گزارش صندوق بین المللی پول هرسال بیش از دوازده میلیون کارگر مهاجر به روسیه می روند که بیشتر انها از کشورهای اسیای مرکزی هستند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، بسیاری از کارگران مهاجر که به روسیه می روند در این کشور به طور غیر قانونی کارمی کنند ودر نهایت فقر به سر می برند زیرا این کارگران می خواهند بخشی از در امد حاصل از کار خودرا برای خانوادهای خود ارسال دارند.

خبرنگار این شبکه در گزارشی از مسکو می گوید به دلیل هجوم بیش از حد مهاجران به روسیه بویژه مسکو در پایتخت روسیه یک حالت تنش به چشم می خورد کارگران مهاجر هر روز در بخش های مختلف شهر مسکو تجمع می کنند وبه محض اینکه شرکتی ویافردی طالب کارگرباشد باهجوم انها می شوند.

این خبرنگار اضافه کرد کارگران مهاجر می گویندازاینکه در کشورهای خودشان کاری نیست مجبور به مهاجرت به روسیه می شوند گرچه در روسیه با انها چندان خوب هم رفتار نمی شود برخی از این کارگران مهاجر می گویند با انکه ما سعی می کنیم قوانین ومقررات رعایت کنیم وحتی مجوز کار را بدست می اورند اما پلیس مجوزهارا قبول ندارد وبه همین دلیل کارگران مهاجر با مشکل مواجه هستند ومقامات اداره مهاجرت روسیه حاضرنشدند در این مورد سخنی بگویند بیشتر این کارگران مهاجردر بخش ساخت ساز وکارهای سخت وطاقت فرسا به کارگرفته می شوند.

کارفرمایان در شرکتهای مختلف روسیه براین عقیده هستند از اینکه جامعه روسیه به سرعت رو به رشد است ودر حال حاضر کارگر کافی روسی برای کار نیست کارفرمایان روسی ازکارگران مهاجر برای اجرای طرح های خود استفاده می کنند وکارگران مهاجرنیز باید شرایط سخت کاری در روسیه را پذیرا باشند زیرا در موطن خود کاری برایشان نیست .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست