بازدید 20961
۸

پول، مانع اهدای اعضای دختر نوجوان شد

در همین حال، یکی از اقوام این دختر نوجوان به خبرنگار «تابناک» گفت: به دلیل بروز مشکلاتی که شب گذشته درباره ترخیص این نوجوان مرگ مغزی شد، خانواده وی از اهدای اعضای بدن دخترشان منصرف شده اند.
کد خبر: ۱۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴ 24 May 2011
سرویس «تابناک» اجتماعی ـ خانواده ای که دختر نوجوان آن ها به دلیل تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، از اهدای اعضای بدن دخترشان منصرف شدند.

به گزارش خبرنگار ما، خانواده داغدار ساجدی که دختر نوجوانشان به دلیل سانحه رانندگی، دچار مرگ مغزی شده بود و می خواستند با نیت خیر و حسنه، اعضای بدن فرزندشان را به بیماران نیازمند اهدا کنند، به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های بیمارستان، نتوانستد فرزند خود را برای انتقال به تهران برای اهدای عضو ترخیص کنند.

بنا بر این گزارش، این در حالی است که خانواده وی می توانستند با فروش اعضای بدن وی، هم هزینه های بیمارستان را بپردازند و هم از لحاظ مالی مشکلاتشان برطرف شود، ولی خانواده وی تصمیم داشتند اعضای بدن وی را به نیازمندان اهدا کنند.

در همین حال، یکی از اقوام این دختر نوجوان به خبرنگار «تابناک» گفت، به دلیل بروز مشکلاتی که شب گذشته در ترخیص این نوجوان مرگ مغزی شد، خانواده وی از اهدای اعضای بدن دخترشان منصرف شده اند.

ضروری است، با توجه به رشد و گستردگی فرهنگ نورانی اهدای عضو، مسئولین وزارت بهداشت و دیگر مسئولین مربوطه، سیاست هایی را در پیش گیرند که افراد و خانواده های داغداری که تصمیم دارند اعضای عزیزشان را به نیازمندان، آن هم بدون هیچ چشمداشت مالی اهدا کنند، بتوانند به راحتی و بدون دردسر، این کار را انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
فقط میتوان گفت متاسفم.
خانم وزیر این یکی رو چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسیار متاسف شدم و اشک در چشمم جمع شد باور کنید اکر این شخص فقط یک کلیه را میفروخت 10 میلیون تومان عایدی داشت. پس کجاست این تبلیغات؟ تاکی با الفاظ بازی میکنیم برای خودم و دروغ گویان واقعا متاسفم
چه اشتباه بزرگی. هم به خودشون ضرر زدن هم به بقیه خیر نرسوندن.
سلام ... وزیر قبلی بهداشت به مراتب بهتر بود ... چرا باید برای یه اقدام تبلیغی وزیر قبلی رو از کار برکنار کنند و وزیر جدید که یه زن هست رو بزارن
خانم وزیر چرا استعفا نمیدهید؟
شما را می سپارم به گریه های شبانه حضرت زهرا.

آنجا باید جوابگو باشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان