بازدید 8761
روز های سخت اوباما

دمکرات ها و جمهوریخواهان در مخالفت با اوباما هم نظرند

در این زمینه دمکرات ها و جمهوریخواهان با هم توافق دارند، به گونه ای که «جان لارسون»، رئیس انجمن حزبی دمکرات ها در مجلس نمایندگان هدایت این اعتراض ها را بر عهده گرفته است. علاوه بر لارسون، «جرالد نادلر»، «دونا ادوارد »، «مایک کاپیونا »، «دنیس کوچنیچ »، «ماکسین واتر»، «راب اندروز»، «شیلا جکسون»، «باربارا لی» و «الیانور هولمز نورتون»، به شدت از این اقدام تکروانه اوباما انتقاد کرده اند.
کد خبر: ۱۵۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹ 25 March 2011
سرویس بین الملل ـ در حالی که آمریکا به صورت رسمی وارد جنگ با سومین کشور مسلمان شده است، اما سناتور های آمریکا در جریان حمله اخیر این کشور با لیبی قرار نگرفته اند. 

به گزارش «تابناک»، روزنامه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور»، نوشته که اگر چه می توان ادعا کرد که اوباما از اختیارات خویش به عنوان فرمانده کل قوا استفاده کرده است، اما همین ادعا نیز ادعای خطرناکی است.

چرا که بر اساس این گزارش، اگر اوباما اکنون بتواند از این اختیار قانونی خویش و بدون اجازه کنگره برای حمله و بمباران لیبی استفاده کند چه تضمینی وجود دارد که در آینده رئیس جمهوری احتمالی هم چون سارا پیلین، بدون اجازه کنگره به هر کجا که خواست حمله نکند؟

به همین خاطر نیز برخی از اعضای کنگره به بمباران لیبی توسط آمریکا بدون اجازه کنگره اعتراض کرده اند و اتفاقا در این زمینه دمکرات ها و جمهوریخواهان در این باره با هم توافق دارند، به گونه ای که «جان لارسون»، رئیس انجمن حزبی دمکرات ها در مجلس نمایندگان هدایت این اعتراض ها را بر عهده گرفته است. علاوه بر لارسون ، «جرالد نادلر»، «دونا ادوارد »، «مایک کاپیونا »، «دنیس کوچنیچ »، «ماکسین واتر» ، «راب اندروز»، «شیلا جکسون»، «باربارا لی» و «الیانور هولمز نورتون»، به شدت از این اقدام تکروانه اوباما انتقاد کرده اند.

یکی از نمایندگان دمکرات عضو مجلس نمایندگان در این باره گفته است که اوباما برای بمباران لیبی با اتحادیه عرب و سازمان ملل متحد مشورت کرده است،  اما در همین حال کنگره ایالات متحده را نادیده گرفته است. وی افزود تقریبا هریک از نمایندگانی که در این باره صحبت کردند مخالفت خود را با این اقدام اوباما نشان دادند. لذا باید حتما قطعنامه ای در این زمینه صادر می شد و یا با اعضای کنگره در این باره بحث و تبادل و نظر می شد. 

از جانب جمهوریخواهان نیز سناتور «ریچارد لاگر»، ضمن اعتراض به اوباما گفت که اگر قرار است ملت آمریکا وارد جنگ شوند لازم است که این ورود به جنگ بر اساس اعلامیه ورود به جنگ مصوب کنگره صورت بگیرد. 

بر اساس این گزارش ، اقدامات معترضان دمکرات و جمهوریخواه به اوباما در حد اعتراض باقی نمانده است و نمایندگان جمهوریخواه با جمع آوری امضاء هایی در کمیته روابط خارجی و سرویس نظامی سنا، در صدد تصویب قانونی هستند که رئیس جمهور حتما باید در چنین مواردی  یعنی بمباران دیگر کشور ها موافقت کنگره را اخذ کند. جالب این است که این تصمیم کنگره بر اساس پیشنهاد خود اوباما صورت می گیرد. پیشنهادی که وی در سال 2007 و هنگامی که سناتور بود مطرح ساخت و آن هم این بود که چرا رئیس جمهور آمریکا  بدون اجازه کنگره می تواند یک کشور دیگر را بمباران کند؟

لذا اعضای کنگره بر اساس همین درخواست اوباما در سال 2007، در صددند تا وی را به نوعی در زمینه بمباران دیگر  کشورها محدود کنند.

به نظر می رسد که اقدامات یکجانبه روسای جمهور آمریکا از حزب دمکرات و جمهوریخواه در تجاوزبه یک کشور دیگر هر کدام به نوعی صورت می گیرد، اما در اصل اینکه هر کدام در شرایطی که منفعت آنان ایجاب می کند تصمیمات خود را بر اساس یکجانبه گرایی استوار می کنند تردیدی نیست.          
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۳
واقعا به دموکراسی انجا حسرت می خوریم.همه گروهها در حکومت شرکت دارند.هیچ کس متهم نمی شود.همه کار می کنند.در برابر بدی اتحاد دارند و جناحی عمل نمی کنند.
خوش به حالشون...
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
واقعا درک و شعورت از دموکراسی در همین حده؟
دموکراسی واسه اونا فقط و فقط منافع یه مشت صهیونیست نژاد پرست رو تامین میکنه و لاغیر اصلا هم براشون مهم نیست که به کدوم کشور حمله کرده اونا از این ناراحتن که باراک جون چرا اونا رو بازی نداده.دموکراسی یعنی دموکراسی در جهان ازاد یعنی زندگی و ازادگی رو حق همه ی مردم دنیا بدونیم نه این که از اون کله دنیا لشکرکشی کنیم و خون مردم بی سلاح و بی دفاع رو بریزیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
من هم به مانند این دوستم حسرت می خورم.ما طوری رفتار می کنیمگویی دنیا همه دست صهیونیست هاست و به همین دلیل باید با دموکراسی مبارزه کرد!یکی نیست بگه اخه شما چطور این علت و معلولرا به هم ربط میدید؟!فعلا که امریکا 3 کشور افغانستان و عراق و لیبی را از دست سه حکومت دیکتاتور و خونخوار که مردمشون را تار و مار می کردند نجات داده.این ماییم که شیعیان بحرین را می کشند و ساکتیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
نظر محمدجواد واقعا قابل تحسینه، درک واقع بینانه و عمیق از یک روند فریبنده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
واقعا چقدر بعضی افردا افکار سخیفی دارن که فکر میکن آمریکایی که 10 سال عراق و افغانستان رو اشغال کرده ملیون ها نفر از مردمان آنجا را کشته و تمام ثروت های ملی آنها را میدزده دلش برای آنها سوخته که از آن سر دنیا ملیارد ها دلار خرج لشکر کشی کرده و آمده اینحا به مردم عراق و افغانستان آزادی بده !! الان 10 سال آمریکا این 2 کشور رو اشغال کرده شما اصلا معنی اشغال نظامی رو میدونی چیه ؟ ! الان وضع زندگیشون چطوره ؟ وضع دموکراسی چطور ؟ امنیت در چه سطحه ؟ اقتصاد چی ؟ آمریکا اگر دلش برای مردم عراق سوخته بود اون همه سال از صدام حمایت نمیکرد . خدا شکر میکنم مملکت دست امثال شما نیوفتاد تا جان مال ناموس ملت رو فدای آزادی از نوع گاوچرانی که الان تو عراق و افغانستان هست بکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
اگه منظورت از دیکتاتور صدام و طالبان بود که باید بهت بگم که این دیکتاتور ها یه زمانی برای تامین منافع آمریکی و به کمک آمریکا روی کار اومدن و بعد که مهره سوخته شدن مجددا به وسیله آمریکا از بین رفتن تا منافع آمریکا به طرق دیگه ای تامین بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
صدام و قذافی با شعاره مبارزه با غرب و استعمار سر کار امدند.بعد شما تاریخ را بخوان اینها هیچ ربطی به امریکا نداشتند.اگر در مقاطعی منافعشان با امریکاهمسو شده دلیل بر دستنشانده بودن نیست.می تونم بپرسم افغانستان نفت یا گاز داره که امریکا بره اونجا؟!شرایط فعلی مردم در عراق و افغانستان به مراتب بهتر از زمان گذشته است.هم از لحاظ ازادی های سیاسی و اجتماعی و هم از لحاظ اقتصادی.ارزش پول افغانستان در قبل و بعد از جنگ را با ریال خودمان مقایسه کنید ببینید کدام پیشرفت داشتیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
اولا افغانستان در شمال هندوکش دارای منابع بزرگ گازی هست و در عین حال دارای غنی ترین و دست نخورده ترین منابع سنگ های کانی هست. دوما حمله آمریکا به افغانستان فقط مربوط به معادن نیست و شامل مسلط شدن به منطقه و امثال اینها نیز هست.س.ما همین صدام مگه با حمایت آمریکا 8 سال به ایران حمله نکرد؟ نکنه قتل عام مردم ایران هم در راستای حقوق بشر آمریکا بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
باهات موافقم.حداقل رسانه های غربی مسائل داخلی خودشونو بدونو مرز بندیه جناحی میگن،مثل تنها رسانه دولتی ایران نیست که به یه جناح هرچی دروغه میبنده اجازه دفاع هم نمیده.
vali ma bahash movafeghim
رئیس جمهوری احتمالی سارا پیلین!!!!
یعنی از حالا معلوم شده ؟؟
اقای محمد جواد: شما درکت از ازادی و دمکراسی چقدره؟ الان که سرهنگ وحشی داره مردم لیبی رو به خاک و خون میکشه شما نشستی کنار خونه واده و داری حاشو میبری کی باید به داد شون برسه؟ دنیا باید دست رو دست بذاره که امثال شماها بهشون نگویند به همه دنیا لشکر کشی میکنند به خاطر منافع خودشون؟ یادتون رفته که مردم بوسنی رو همین غربی ها از دست صربهای وحشی نجات دادن؟ کی میتونست صدام جنایکار و طالبان وحشی رو از بین ببره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
کی به صربای وحشی، صدام و طالبان و... میدون داد؟ کی اینها رو تشویق و تحریک به ظلم و تجاوز به مسلمونا کرد؟
کیه که ندونه غرب، مادر طالبانه؟

واقعا کی قراره بعضیا از این توهم و خامی خودشونو و جامعه رو نجات بدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
وقتی می گم درکتون درار این حده بهتون بر نخوره تو افغانستان رفتی عراق رفتی دیدی الان دارن مثه چی زندگی میکنن من رفتم از من بپرس تا بهت بگم دموکراسی صهیونیستی یعنی چی
لیبی هم میشه مثه عراق و افغانستان اولا سعی میکنند اشغالش کنند و بعدشم به بهانه حضور تروریست شروع به ساختن پایگاه نظامی وبعدشم نیرو اعزام میکنندو یه سهم مختصری هم از نفت و گازش به فرانسه و ایتالیا میدن تا خفه خون بگیرن چون در جنگ عراق و افغانستان سرشون بی کلاه مونده بوداگه شهورت از دموکراسی اینه که امریکاییها واسه نجات مردم لیبی از چنگ قذافی لشکر کشی کرده واقعا برات متاسفم و دیگه بحثی باهات ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
آقای ساسان خان قذافی صدام مبارک بن علی و تمام دیکتاتور های مرتجع و سفاک عرب چیزی جر عروسک خیمه شب بازی دوستان یانکی شما نبودند که قیام ملت تاریخ مصرفشون تمام شد وحالا ارباب شون یعنی آمریکا باید فکری به حال منافع کثیف خودش در این کشورها بکنه اونم به هر قیمتی . در مورد بوسنی هم برای امثال شما همینقدر بس که در قلب اروپا مثلا متمدن 3 سال 250 هزار مسلمان قتل عام شدن به 70 هزار زن تجاورز شد ببعد دوستان غربی شما یادشان افتاد که حقوق بشر ! در حال لگد مال شدن است . صدام هم که 8 سال 300 هزار نفر از هم وطنان شما وطن فروش ها رو با پشتیباینی آشکار دوستان آمریکایی شما به شهادت رساند طالبان وحشی هم که همچنان داره دوست غربی شما در ناتو رو سلاخی میکنه کجا نابود شده ؟!! راستی اسرائیل چی میشه این وسط ؟ 60 سال نسل کشی 60 سال قتل غارت یک ملت 60 سال ظلم مطلق همه و همه زیر چتر حمایت دوستان غربی و آمریکایی شما ! میدانی آمریکایی که شما سنگش رو به سینه میزنی تابحال چند قطعنامه شورای امنیت رو به نفع اسرائیل وحشی وتو کرده آقای غرب پرست ؟ عمرا اگر بدانی چون این چیزها همیشه در بی بی سی و صدای آمریکا سانسور میشه برو و حال کن با این فکر که غرب داره به مردم افغانستان عراق و لیبی آزادی میده ! راستی آمریکا برای کمک به مردم بحرین !!! داره اونجا یک کارهایی هم میکنه در راستای همان حقوق بشر و دموکراسی از نوع گاوچرانی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
آمریکا مردم بوسنی رو نجات داد؟ تنها کشوری که واقعا به مردم بسنی کمک کرد ایران بود،صرب ها چند سال مردم بسنی رو قتل عام کردن ولی آمریکا هیچ کاری نکرد، بعد از اینکه کلی از مردم بسنی قتل عام شدن تازه آمریکا وارد شد بعد از جنگ گفت چون ما شمارو نجات دادیم باید قانون اساسی غیر اسلامی داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
اگر صحبت های بعضی دوستان که مساله ی 28 مرداد را مطرح می کنن بپذیریم پس با روسیه هم باید بیشتر دشمن باشیم.چون اگر به تاریخ معاصر بنگریم به همراه انگلیس بیشترین ستم رو در حق ایران کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
بابابی خیال اصلاآمریکابد.......فعلاکه همه دوسش دارن وآرزوشون رفتن به اونجاس
همه بازیه یک بازی کثیف با جان مال مبت های مسلمان برای حفاظت از منافع صهیونیست های نژاد پرست فاشیسته قاتل همین .
آقا بيخي خي بابا
Obama bayad biad Iran yad begireh !?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
نیومد هم خودمون یادش میدیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
طنز جالبی بود...
من وهمه همفکرانم با اقای ساسان موافقیم
کی دست طالبان کثیف را کوتا کرد سرمردم افقانستان
که سفارت مارا قلع قم کرد وصدای هیچ کس در نیامد
کی صدام گور به گوری را نابود کرد کی دست صربهای جنایت کار قطع کرد
یک کمی فکر کنیم واینقدر به دنیا بدبین نباشید
اگه از ترس همین امریکا نبود حالا روسیه 100 بار خاک کشور به توبره بسته بود
مگر همین روسیه نبود در جنگ عراق پشت صدام واستاد
وحتی سیم خاردار به مانمی فروخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
جناب اندیشمندان !

طالبان همچنان در افغانستان حکومت میکنند و ناتو هم باهاشون مذاکره میکنه !!

اگر سفارت مارو به قول شما قلع قم کردن چرا صدای فرشته نجات و آزادی بخش یعنی آمریکا !! در نیامد ؟!!!!!

صدام گور به گوری رو کی 8 سال همه جوره وعلنی ساورت کرد ؟! کی بهش اطلاعات میداد ؟ کی بهش صلاح میفروخت ؟ کی براش ناو فذاستاد خلیج فارس ؟ کی تو شورای امنیت ازش دفاع کرد ؟ تو منطق شما اندیشمندان حتما لبنان !!!!!!!!!

در مورد روسیه و سیم خاردار هم ارزش تایپ کردن نداره شما فکر کن روسیه از ترس آمریکا یا آمریکا از ترس روسیه یا هر فکر دیگری که دوست دارید بکنید ای اندیشمندان بی شمار !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
کی طالبان رو درست کرد
کی هشت سال از صدام حمایت کرد تا مردم ایران رو بکشه
کی از اسرائیل حمایت میکنه تا مردم فلسطین رو قتل عام کنن
کی دولت کمک کرد تا علیه دولت مصدق کودتا بشه
.........
نشد دیگه. آیا اگر باطلی یک باطل دیگر را نابودکند شما او را دمکرات و طرفدار بشریت می بینید؟ !
همینها 8 سال مردم ایران را کشتند. 8 سال مردم افغانستان و 60 سال مردم فلسطین و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
قضیه کبک و برفه دیگه یک سری اصولا لذت میبرن تو جهل زندگی کنن .
چرا اینقدر اخبار امریکا برای رسانه های ایران(به ویژه صدا سیما)مهمه؟اونقدر که ما اخبار اونارو دنبال می کنیم اونا هم می کنن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
چون آمریکا دشمن اول ایران و دشمن انسانیته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
چون حس خود بزرگ بینی دارن و فکر می کنن ما برای امریکا خیلی مهمیم در حالی که ما جزئی از سیاستخارجی امریکاییم و امریکا کل سیاست خارجی ما!
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
ببین همه دنیا سرشون تو لاک خودشونه کار می کنن برا زندگی زندگی می کنن برا کار!!
حالا یه ایران پیدا شده می خاد تهتوی تصمیمات بزرگترین ماشین جنگی رو در بیاره مشکلت چیه ؟خوب شد ما یکی مثل هیلاری رو نداریم که درباره همه چیز نظر بده!یا وزیرامون رو وسط معرکه یه کشور دیگه هی بیاریم هی برگردونیم!!
فک کن بعد نظر بده
به تو چه تابناک... آخه این خبره؟ چرا از سوریه هیچی نمی گی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
میدونم این نظرم اعمال نمیکنی همیشه سعی کردم نظرم طوری نباشه که تو محدودیت های خبریتون قرار بگیره اما این یکی رو واسه دلم میگم
همین شما بودید که میگفتید سکوت غرب در برابر کشتار لیبی حالا تغییر موضع دادید فرقی نمیکرد هم شما و هم آمریکا سیاست خوبی دارید دروغ گفتن واستون تفریح هست فراموش نکنید مردم سوریه هم مسلمونن لا اقل یه گزارش کوچیک از اونا بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
تا حالا کور بودی خبر های سوریه رو تو تابناک نمیدیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
چه جالب دوستان آمریکا پرست همیچین یهوییییی نگران مردم سوریه شدن یهوییی !! مثل بی بی سی و صدای آمریکا یهویییی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
تو تابناک دیدم نو رسانه ملیتون ندیدم!!!!!!
دریغ از یک خط خبر در مورد سوریه!!!
مگه سوریه با بقیه کشورا فرق داره!!!
دم اوباما گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
دم اوباما هیتلر نتان یاهو شارون استالین موسیلینی مبارک بن علی قذافی و ... گرمه گرمه گرم !! حال کردی ؟
در نظرات دقت کردید.کسانی از حمله امریکا ناراحتند که لحن و گفتار بی ادبانه ای دارند و توهین می کنند.این نشان می دهد که چه کسانی با چه افکاری با این کار مخالف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
اگر مخالفت با جنگ کشتار مردم بی دفاع دزدی منابع ملتها اشغال ده ساله خاک کشورها سلاخی 60 ساله یک ملت نشانه بی ادبیه با صدای بلند میگم من افتخار میکنم که آدم بی ادبی هستم جناب با ادب که از حمله آمریکا و رفقاش خوشحالی !
ناشناس
| China |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
از ادب شما اندیشمندان هم بسیار دیده ایم و شنیده ایم که ذکرش هم بی ادبی است.
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
اقای به اصطلاح روشنفکرو مودب چرا تا کم میارین بلافاصله به سفسطه و فرافکنی رو میارین کدوم یک از دلایلی که مخالفان حمله امریکا و متحدانش غیر منطقی بود که حالا دم از بی ادبیه اونا میزنی در ففهم ادب همین بس که همفکران شما در حسرت دموکراسی صهیونی هستند دموکراسیی که در اون برای اتباع خود در سایر کشورها از اون کشورها حق توحش می گیرن...
متاسفم
jenayat aleyhe har mosalman va mardome mantaghe az har din o mazhab o maslaki ba har bahanei yani yek ghadam nazdiktar shodane estekbar be servate mantagheh yani yek gham be nazdiktar shodane kamele tasalot be mantagheh .
اینجا یه نفر نشسته داره جواب همه ی نظرات موافق آمریکا رو میده!!!! ولی دم آمریکا گرم کار درست رو انجام میده به جای اینکه مثل بعضی کشورها فقط حرف بزنه عمل می کنه
مسلمانان اين توصيه امام راحل را فراموش نكنند كه فرمود ( قريب به اين مضمون) اين گونه نباشد كه باطل در داخل خود مجتمع باشد و ما با وجود حقانيت دچار اختلاف و دوتيرگي!
هر کشوری که ضعیف و مصرف کننده باشه در دراز مدت محکوم به نابودیه.تحولات اطراف ما نشان می دهد که همواره به قدرت خودمون اضافه کنیم و سعی کنیم که یک کشور وابسته نباشیم.به امید روزی که ایران زمین اینقدر قدرتمند بشه که کسی حتی فکر حمله به اون رو پیدا نکنه.مرگ بر وطن فروش و درود بر میهن پرست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست