بازدید 22643
با موضوع ولایت فقیه و جایگاه آن در نظام اسلامی؛

دعوت از کدیور برای مناظره در باب ولایت فقیه

حجت الاسلام خسروپناه با موضوع ولایت فقیه و جایگاه آن در نظام اسلامی، محسن کدیور را به مناظره دعوت و از ایجاد میز مناظره ابراز خرسندی کرد و گفت: «امیدواریم این ‏گونه فعالیت‌ های رسانه‌ ای ادامه پیدا کند.»
کد خبر: ۱۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷ 15 March 2011
اتفاقات سال گذشته‏ کشورمان، تاکنون تنها به عنوان یک مقوله سیاسی بارها مورد تحلیل قرار گرفته و تاکنون مواضع تمام افراد و جریان‌ها در مورد این اتفاق، مشخص و آشکار شده است.

 به گزارش پایگاه تحلیلی «برهان»، رهبری معظم انقلاب سال‌ها پیش خبر از فتنه ‌ای بزرگتر از قتل‌های زنجیره‌ ای، قائله 18 تیر 78 و ...دادند و مسؤولان بدون توجه به این اهتمام دادن‌های پی‏ در ‏پی خود را به یک باره در سال 88 وسط میدانی دیدند که به اذعان تمام کارشناسان و رسانه‌ های دنیا تنها این تدبیر رهبری بود که نه تنها کشور را از بحران‏ سازی برخی خواص و دشمنان خارجی به سلامت عبور داد، بلکه ایران اسلامی را چندین پله بالاتر از موقعیت قبلی خود، هم از لحاظ قدرت منطقه ‌ای و هم از لحاظ جایگاه تأثیرگذاری در سطح بین الملل، قرار داد.

«آیة‏الله خامنه‌ ای» به عنوان رهبر کشتی در حال حرکت انقلاب، سال گذشته در بحبوحه فتنه‌ انگیزی و یا بهتر بگوییم فتنه آفرینی ‌های معاندان در حالی که برخی خواص دایم بر طبل پذیرش خواسته‌ های نامشروع فتنه ‌گران می‌ کوبیدند و با القای بحران در کشور ایجاد رعب و وحشت در جامعه را پی ‏گیری می‌ کردند و می‌ کنند، سخن از علوم انسانی به میان آوردند و با «عمار طلبی» صریحاً مسؤولان مربوطه را متوجه نقش مهم «تبیین» در این حوزه کردند.

رهبری با استفاده از هر فرصتی، سخن از اهمیت علوم انسانی به میان آوردند و پیاده سازی الگوی اسلامی در این حوزه را خواستار شدند تا اینکه در سفر پربرکت خود به شهر مقدس قم در جمع نخبگان حوزه علمیه، ادبیات «علوم انسانی اسلامی» را به کار بردند و این خود اتمام حجت و اکمل‏ الامری بود از ولی امر برای مسؤولان، نخبگان و تمام کسانی که تاکنون از غفلت فارغ نشده بودند.



سایت تحلیلی ـ تبیینی «برهان» به عنوان رسانه ‌ای که خود را مکلف و موظف به تکلیف و وظیفه‏ «تبیین» می ‌بیند؛ در دوران غفلت مسؤولان و مکلفان اصلی، پاسخ‌ گویی به شبهات در سه بخش اقتصاد، فرهنگ، اندیشه، اجتماع و سیاست را در دستور کار خود قرار داده است.

اما از آنجایی که همیشه تک نظری تعبیر به یک جانبه ‌نگری شده بر آن شدیم تا با برپایی میز مناظره در شکل ‌های مجازی و حضوری، خود را مبرا از این اتهام کنیم.

به لطف خدا تاکنون استقبال خوبی از سوی نخبگان و اساتید در مواجهه با پیشنهاد مناظره صورت گرفته است که از جمله آنان می‌توان به دکتر عبدالحسین خسروپناه اشاره کرد.

حجت الاسلام خسروپناه با موضوع ولایت فقیه و جایگاه آن در نظام اسلامی، محسن کدیور را به مناظره دعوت و از ایجاد میز مناظره ابراز خرسندی کرد و گفت: «امیدواریم این ‏گونه فعالیت‌ های رسانه‌ ای ادامه پیدا کند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل