بازدید 20864
۳

حجةالاسلام قرائتی ازنهضت سوادآموزی رفت

طي مراسمي كه امروز در ساختمان مركزي وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي از رياست سازمان نهضت سوادآموزي توديع و به عنوان مشاور وزير آموزش و پرورش در امور آموزشي و پرورشي و نهضت سوادآموزي معارفه شد همچنين علي باقرزاده كه تاكنون رياست سازمان مدارس غيردولتي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي را بر عهده داشت به عنوان رئيس جديد سازمان نهضت سوادآموزي معارفه شد.
کد خبر: ۱۴۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱ 22 February 2011
حجت‌الاسلام محسن قرائتي پس از 28 سال فعاليت در زمينه ريشه‌كني بي‌سوادي در كشور، امروز جايگاه رياست سازمان نهضت سواد آموزي را به علي باقرزاده سپرد.

به گزارش فارس، طي مراسمي كه امروز در ساختمان مركزي وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي از رياست سازمان نهضت سوادآموزي توديع و به عنوان مشاور وزير آموزش و پرورش در امور آموزشي و پرورشي و نهضت سوادآموزي معارفه شد همچنين علي باقرزاده كه تاكنون رياست سازمان مدارس غيردولتي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي را بر عهده داشت به عنوان رئيس جديد سازمان نهضت سوادآموزي معارفه شد.

 حجت‌الاسلام قرائتي در ارديبهشت سال 1361 از سوي امام خميني (ره) به عنوان نماينده ايشان در سازمان نهضت سوادآموزى انتخاب شد.

در اين حكم آمده بود: «جناب حجت‌الاسلام آقاى حاج شيخ محسن قرائتى دامت افاضاته‏: نظر به اهميت امر سوادآموزى و گسترش فرهنگ و معارف اسلامى و با توجه به تجربياتى كه در اين باب داريد، جنابعالى را به سمت نماينده خود در سازمان نهضت سوادآموزى تعيين مى‏نمايم. اميد است با هماهنگى هر چه بيشتر با مسؤولان محترم اين سازمان و وزارت آموزش و پرورش مسؤوليت سنگين خويش را بهتر انجام دهيد. بديهى است كه كمك و مساعدت دست‏اندركاران امر نهضت و وزارت آموزش و پرورش و استفاده از تمامى امكانات موجود پيروزى شما را بر عفريت بى‏سوادى كه يكى از ميراث‏ هاى شوم نظام طاغوتى است سريع‏تر مى‏نمايد. از خداى تعالى موفقيت شما را در اين راه مسئلت دارم.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
روح الله الموسوى الخمينى
ارديبهشت ماه 1361».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جناب حجت الاسلام قرآئتی، روحانی دوست داشتنی، صادق، بی ریا و خالصی است که سرمایه گرانقدری در عرصه تعلیم و تربیت برای کشور محسوب می شود و علاوه بر آن الگوی اخلاق عملی در عرصه اجتماعی نیز هستند. انشاا.. که به لطف خداوند متعال از عمر طولانی برخوردار باشند تا جامعه بتواند از نعمت وجود ایشان بیشتر بهره مند شود.
آقاي قرائتي بي ريا خيلي زحمت كشيدند خدا به ايشان توفيق دنيا و آخرت بدهد
بعذ از 30 سال مگر هنوز بیسواد داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست