بازدید 3530

جمعه روز خشم فلسطيني‌ها

جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم ساختن وتوي اخير آمريكا در محكوم ساختن شهرك سازي‌هاي رژيم صهيونيستي در بيت‌المقدس و كرانه باختري اعلام كرد: به اين مناسبت ما روز جمعه را روز خشم ملت فلسطين اعلام مي‌كنيم و از تمامي فلسطيني‌هاي آزاده مي‌خواهيم كه متحد در اين روز در يك صف حضور به هم رسانند.
کد خبر: ۱۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶ 20 February 2011
جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين با محكوم ساختن وتوي اخير آمريكا در شوراي امنيت، روز جمعه را روز خشم ملت فلسطين اعلام كرد.

به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه اليوم السابع - چاپ مصر - جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم ساختن وتوي اخير آمريكا در محكوم ساختن شهرك سازي‌هاي رژيم صهيونيستي در بيت‌المقدس و كرانه باختري اعلام كرد: به اين مناسبت ما روز جمعه را روز خشم ملت فلسطين اعلام مي‌كنيم و از تمامي فلسطيني‌هاي آزاده مي‌خواهيم كه متحد در اين روز در يك صف حضور به هم رسانند.

در اين بيانيه همچنين آمده است: دولت آمريكا با اين اقدام خود مجددا چهره خود و سياست‌هاي دو گانه خود در قبال فلسطينيان را آشكار ساخت.

همچنين در ادامه اين بيانيه آمده است: آمريكا خواهان نجات اسراييل از انزواي بين‌المللي مي‌باشد و اين وتوي آمريكا تنها براي خدمت رساندن به دولت نتانياهو، دولتي كه خصمانه‌ترين تصميم‌ها را در قبال ملت فلسطين اتخاذ كرده است مي‌باشد.

در بيانيه جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين آمده است: اين چهل و دومين وتوي آمريكا براي سنگ اندازي در برابر قطعنامه‌هاي فلسطيني عربي با هدف محكوم ساختن اسراييل در شوراي امنيت است كه 33 وتو از اين وتو‌ها متعلق به حقوق ملي فلسطين و ديگر وتوهاي آن متعلق به سرزمين‌هاي اشغالي كشورهاي عربي است.

جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين در بيانيه‌ي خود از تمامي گروه‌هاي مقاومت كه تا به امروز با اعمال فشارهاي آمريكا مخالفت كرده‌اند و در برابر آن ايستاده‌اند خواست كه در اين تظاهرات روز خشم مشاركت كنند.

اين در حالي است كه توفيق الطيرابي، عضو كميته مركزي جنبش فتح نيز با دعوت از ملت فلسطين براي مشاركت در روز خشم خواست كه روز جمعه در كرانه باختري تظاهراتي بزرگ و باشكوه در مخالفت با وتوي آمريكا و محكوم ساختن آن برگزار ‌شود.

طيرابي گفت: اين وتوي آمريكا چهره واقعي واشنگتن و طرفداري‌هاي اين كشور از ظلم و ستم و اشغال ضد ملت‌ها را نشان مي‌دهد و بيانگر آن است كه دموكراسي و آزادي كه آمريكا خواهان آن است دروغي بيش نيست چرا كه زماني كه ملت فلسطين خواهان تحقق دموكراسي و آزادي است آمريكا از ظلم و ستم و استبداد اسراييل حمايت مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی