بازدید 7328

قطعنامه تجمع ايثارگران مقابل دادسرای انقلاب

تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر در تجمع اعتراض‌آميز امروز كه با حضور تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر در مقابل دادسراي انقلاب اسلامي برگزار شد، با صدور قطعنامه‌اي بر ايستادگي خود بر آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهداي انقلاب اسلامي تأكيد كردند.
کد خبر: ۱۴۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۸ 19 February 2011
ايثارگران با صدور قطعنامه‌اي پاياني در تجمع امروز ضمن محكوم كردن همراهي سران فتنه با سياست‌هاي استكبار جهاني، اسرائيل، منافقان تروريست و سلطنت‌طلبان، از قوه قضائيه خواستند تا بدون اغماض، موسوي و كروبي محاكمه و به سزاي اعمال ننگين‌شان برساند.

به گزارش فارس، تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر در تجمع اعتراض‌آميز امروز كه با حضور تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر در مقابل دادسراي انقلاب اسلامي برگزار شد، با صدور قطعنامه‌اي بر ايستادگي خود بر آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهداي انقلاب اسلامي تأكيد كردند.

در اين قطعنامه آمده است: ما خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران تجمع كننده اعلام مي‌داريم، ولايت فقيه ركن ركين جمهوري اسلامي و اصلي‌ترين يادگار انديشه حكومتي امام راحل بوده و آن را اساس نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌دانيم.

در ادامه اين قطعنامه آمده است: جامعه ايثارگري ولايت حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي را ولايت مطلقه دانسته و اطاعت از فرامين ايشان را وظيفه همگاني مي‌دانند.

اين قطعنامه مي‌افزايد: ما جامعه ايثارگري از قوه قضائيه مصرانه مي‌خواهيم بدون اغماض، موسوي و كروبي از سران ضدانقلاب كه مصداق بارز محارب با نظام اسلامي و افساد في‌الارض هستند و به‌گونه‌اي آشكار با سياست‌هاي استكبار جهاني، اسرائيل، منافقان تروريست و سلطنت‌طلبان همراهي كرده‌اند را محاكمه و به سزاي اعمال ننگين‌شان برسانند.

قطعنامه 35 تشكل ايثارگري تصريح كرده است: ما ايثارگران از قوه قضائيه مصرانه مي‌خواهيم در اسرع وقت هر فرد و در هر مقام و با هر نوع وابستگي و خويشاوندي به اصطلاح «شخصيت‌ها» كه در بسترسازي اغتشاشات نقش ايفا مي‌كنند را تحت تعقيب قانوني قرار دهد.

در اين بيانيه آمده است: ما ايثارگران هرگونه آشوب و اغتشاش را كه باعث لطمه زدن به حيثيت نظام جمهوري اسلامي آن هم در شرايط حاضر منطقه و جهان اسلام كه ملت‌هاي عرب و مسلمان، ايران اسلامي را الگوي قيام و مقاومت اسلامي عليه حكومت‌هاي طاغوتي كرده‌اند، خيانت به كيان جمهوري اسلامي ايران دانسته و آن را محكوم كرده و خواستار برخورد قاطع نيروهاي انتظامي و امنيتي با هرگونه بي‌قانوني هستيم.

در پايان جامعه بزرگ ايثارگري حمايت همه ‌جانبه خود را از منويات و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت اعلام كرده و در برابر هرگونه توطئه عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي تا پايان گوش به فرمان مقام معظم رهبري ايستاده‌ايم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست