بازدید 8245
۶

عضویابی به روش شکنجه ای در هرمی‌ها!

سیستان و بلوچستان، زاهدان، یزد، کردستان، اراک، مازندران و اصفهان بیشترین آمار مهاجران و دعوت شدگان به شرکتهای هرمی پایتخت را تشکیل می دهند. همچنین دستگیر شدگان گفته اند که از آنها مبلغ هفت میلیون تومان برای سرمایه گذاری در یک شرکت گازی پول گرفته اند.
کد خبر: ۱۴۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷ 14 February 2011
نیروهای اطلاعاتی از گروگانگیری و اعمال خشونت توسط شرکتهای هرمی برای اجبار شهروندان شهرستانی به عضویت خبر داده و اعلام کرده اند بر اساس گزارشات دادسرای ویژه جرائم رایانه ای از هر یکصد عضو دستگیر شده این شرکتها در تهران، ۸۰ نفر شهرستانی هستند.

به گزارش مهر، سیستان و بلوچستان، زاهدان، یزد، کردستان، اراک، مازندران و اصفهان بیشترین آمار مهاجران و دعوت شدگان به شرکتهای هرمی پایتخت را تشکیل می دهند. همچنین دستگیر شدگان گفته اند که از آنها مبلغ هفت میلیون تومان برای سرمایه گذاری در یک شرکت گازی پول گرفته اند.

این گزارش حاکی است لیدرهای شرکتهای هرمی با عناوین خرید سهام در صنایع سنگ و دیگر شرکتهای سرمایه گذاری از شهروندان شهرستانی میلیونها تومان پول گرفته اند. همچنین برخی از قربانیان کلاهبردارهای این شرکتها در اعترافات خود از شکنجه شدن توسط عوامل این شرکتها خبر داده اند. این افراد به مدت ۶ ماه در اتاق و دفاتر محبوس شده اند و در وعده های غذایی تنها به آنها نان و سیب زمینی داده شده است.

گفته می شود در بسیاری از موارد شرکتهای هرمی برای جلب مشتری بیشتر اقدام به گروگانگیری افراد کرده و سرشاخه ها شهروندان شهرستانی را که میلیونها تومان برای ورود به شرکتهای هرمی پرداخت کرده اند در اتاق و حتی توالت محبوس کرده و از آنها خواسته اند که اعضای جدید به زیرشاخه خود اضافه کنند.

اعمال خشونت و گروگانگیری وسیع در سطح شرکتهای هرمی موجب شده تا پلیس آگاهی تهران به پرونده های شرکتهای هرمی ورود بیشتری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دقیقا این خبر را من تائید میکنم چون چهار مورد برای آشنایان اتفاق افتاده است که همگی هم شهرستانی و فریب خورده اند متاسفانه.
اين ديگه چي بود كه نوشتين؟
مگه توي دستشويي هم ميشه عضوگيري كرد؟يه چيزي بگين كه آدم بتونه باور كنه
یه تیم هایی دارن مثل تیم نگرش مثبت و .. کار می کنند که همه چیز را اصولی درست و قانونی جلوه میدنند. اینها از همه بدتر اند .باید سریع اینها جمع شوند اگه واقعا این کمپانی غیر قانونیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی