بازدید 4317

هجوم دوباره زورگيران چاقو كش به آپارتمان مرد پولدار

من هم كه قبلا ضرب شست سارقان را چشيده و از قساوت آنها مطلع بودم طلاجات همسرم به مبلغ چهار ميليون تومان و دوميليون تومان تراول چكي را كه در اتاق خواب مخفي كرده بودم به وي دادم.
کد خبر: ۱۴۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲ 10 February 2011
تهران امروز: مردي كه چند سال پيش در منزل خود توسط زورگيران نقره داغ شده بود بار ديگر در آپارتمان خود مورد حمله سارقان چاقوكش قرار گرفت.

مردی به كلانتری 140باغ فیض آمد و گفت: ساعت حدود 12 شب بود كه زنگ در واحد آپارتمانی‌ام به صدا درآمد. تعجب كردم نمی دانستم چه كسي اين وقت شب با من كار دارد.

از داخل چشمي در به بيرون نگاه كردم ولي راهرو تاريك بود و چيزي ديده نمي‌شد.آهسته در را باز كردم و سرم را از لاي در بيرون بردم كه يكمرتبه دستان تنومندي سرم را گرفته و مرا به داخل هل داد و سه مرد قوي هيكل و چاقو به دست را ديدم كه وارد هال خانه‌ام شده و مرا زير مشت و لگد گرفتند.

با سر و صدايي كه راه افتاد همسرو فرزندم از خواب بيدار شده و به سمت هال آمدند.

آنها با چاقو چند ضربه به من زدند و به همسر و پسرم نيز اجازه حرف زدن يا فرياد كشيدن ندادند.

يكي از آنها كه به نظر سردسته آنها بود از من خواست هر چه سريع‌تر هر چه پول و جواهرات در خانه دارم به وي بدهم وگرنه به من و خانواده‌ام رحم نخواهد كرد.

من هم كه قبلا ضرب شست سارقان را چشيده و از قساوت آنها مطلع بودم طلاجات همسرم به مبلغ چهار ميليون تومان و دوميليون تومان تراول چكي را كه در اتاق خواب مخفي كرده بودم به وي دادم.

آنها سپس به سرعت هر چه تمام‌تر خانه را ترك كرده و سوار يك اتومبيل زانتيا شده و گريختند.

من شماره خودرو اين افراد شرور را به حافظه‌ام سپرده و درگوشه‌اي يادداشت كردم.

اين دومين باري است كه سارقان وارد منزل من شده و با تهديد پول واشياي گرانقيمت من و همسرم را مي‌برند.چند سال پيش هم عين اين ماجرا برايم اتفاق افتاد.

با اظهارات اين مرد كه به شدت هم مجروح شده بود پرونده به دادسراي جنايي ارسال شد و تلاش كارآگاهان براي دستگيري متهمان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری