بازدید 3414

انتشار اولين شماره از دوره‌ جديد «سوره»

به گزارش «تابناک»، این مجله در دوره جديد انتشار خود در سه بخش خبري، حِکمي و ذوقي در قالب مجله خبري، مجله تحليلي و ضميمه ادبي- هنري عرضه مي شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۹ 06 February 2011
اولين شماره از دوره‌ جديد مجله سوره منتشر شد.

به گزارش «تابناک»، این مجله در دوره جديد انتشار خود در سه بخش خبري، حِکمي و ذوقي در قالب مجله خبري، مجله تحليلي و ضميمه ادبي- هنري عرضه مي شود.

مجله خبري که در اين شماره به سرويس خبر و گزارش تقليل يافته است، اطلاع رساني اخبار چهار حوزه ايران، اسلام، جهان عرب و جهان غرب را در بخش هاي ادبي، هنري و انديشه اي بر عهده دارد.

 مجله تحليلي نيز شامل بخش هاي سبک زندگي، نظام اجتماعي، نظريه، تفکر، هنر و تاريخ است که با نگاهي تاريخي، جامعه شناختي و فلسفي به بررسي مفاهيم، موضوعات، مصاديق و جريان هاي اجتماعي ايران، اسلام و غرب مي پردازد.



 ضميمه ادبي-هنري نيز که بخش ذوقي اين دوره است در هفت اقليمِ طليعه و طلايه، ساحت سياحت، آستان داستان، «نما» نماي، چامه و چکامه، طرايف و ظرايف و نگاره ها و نگره ها عرضه مي گردد که به ترتيب به يادداشت ماه، روايت، ادبيات داستاني، ادبيات نمايشي، شعر و ترانه، طنز و فکاهه و جستار ادبي- هنري اختصاص دارند.

 دوره جديد مجله سوره که قرار بود از مهر 89 منتشر شود به علت مشکلاتي از اين هفته در اختيار علاقه مندان عرصه فرهنگ و انديشه قرار مي‌گيرد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره‌هاي 84172545  و 84172056 و يا با صندوق پستي مجله Sooreh.T@gmail.com تماس حاصل نماييد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار