بازدید 14586

تصویر: نمازخانه پلمپ شده شیعیان عربستان

نیروهای امنیتی به «جاسم محمد البراهیم» ابلاغ کرده بودند که به دلیل زیر پا گذاشتن قانون منع برگزاری نماز جماعت، به دو هفته حبس محکوم شده است. اکنون این مدت به پایان رسیده و وی آزاد شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳ 22 January 2011
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است جوان شیعه عربستانی که به جرم اجاره یک سالن و تبدیل آن به نمازخانه دو هفته پیش بازداشت شده بود، آزاد شد.

به گزارش شیعه آنلاین، «جاسم محمد البراهیم» شهروند شیعه عربستانی است که دو هفته پیش به اتهام اجاره کردن یک سالن در شهر «الخبر» و تبدیل آن به نمازخانه جهت برپایی نماز جماعت در آن، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی انتقال داده شده بود.

در همین حال یک منبع آگاه به «الراصد» گفت: نیروهای امنیتی به «جاسم محمد البراهیم» ابلاغ کرده بودند که به دلیل زیر پا گذاشتن قانون منع برگزاری نماز جماعت، به دو هفته حبس محکوم شده است. اکنون این مدت به پایان رسیده و وی آزاد شد.

تصویر منتشر شده در این خبر مربوط به نمازخانه شیعیان است که توسط نیروهای امنیتی سعودی پلمپ شد.

قابل ذکر است امام جماعت این نمازخانه حجة الإسلام و المسلمین سید «محمدباقر الناصر» روحانی سرشناس شیعیان شهر «الخبر» بوده است. وی نیز تاکنون بارها و بارها توسط نیروهای امنیتی به اتهام برپایی نماز جماعت بازداشت شده و مسجدی که در آن نماز می خواند پلمپ شده است. او مدتی به همراه نمازگزاران در خیابان نماز جماعت می خواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها