بازدید 6215

دروغ‌های بزرگ پزشک اینترنتی براي كلاهبرداري

مرد جوان ادعا داشت که خودش هزینه جراحی را نمی‌گیرد و توانسته از بیمارستان تخفیف خوبی بگیرد اما 8 میلیون تومان نیاز دارد تا این بیمار تحت جراحی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳ 05 January 2011
قدس: پزشک جراح کسی نبود جز یک خواستگار فریبکار که دست به کلاهبرداری‌های میلیونی می‌زد.

اوایل آبان‌ماه سال جاری مردی به دادسرای شهید هاشمی مراجعه کرد و پرده از يك کلاهبرداری میلیونی برداشت. این مرد به بازپرس ایلخانی از شعبه 11 گفت: 3 ماه پیش با مردی آشنا شدم که خود را پزشک متخصص معرفی کرد. مهرداد در یکی از ملاقات‌هایمان گفت که بیمار فقیري دارد و هرچه سریع‌تر بايد او را جراحی کند.

وی افزود: مرد جوان ادعا داشت که خودش هزینه جراحی را نمی‌گیرد و توانسته از بیمارستان تخفیف خوبی بگیرد اما 8 میلیون تومان نیاز دارد تا این بیمار تحت جراحی قرار گیرد.

وی مهارت زیادی در به کارگیری اصطلاحات پزشکی داشت اما رفتارش غیرعادی بود. نسبت به رفتارهایش حساس شدم و دست به تحقیق زدم. باورکردنی نبود؛ وی یک دروغگو و کلاهبردار بود و تنها دیپلم داشت.

مهرداد از وقتی فهمید من به دروغ‌هایش و اینکه می‌خواهد کلاهبرداری کند پی برده‌ام فراری شد. پس از طرح ادعاهای این مرد، با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند و هنوز سرنخی نداشتند که دختر جوانی در سمت مدیر یک شرکت خصوصی ادعاهای مشابهی را مطرح کرد.

این دختر گفت: مدتی پیش با مرد 30 ساله‌ای آشنا شدم. وی خودش را جراح معرفی کرد. او مهارت زیادی داشت. به حرف‌هایش اعتماد کردم و برای کمک به بیماران نیازمند پول‌های میلیونی دادم تا اینکه فهمیدم او یک دروغگوی بزرگ است. وقتی پلیس پی برد خواستگار این دختر همان کلاهبردار فراری است با راهنمایی‌های مالباختگان به چهره‌نگاری رایانه‌ای وی پرداخت و توانست مخفیگاه این مجرم فراری را شناسایی کند و در آذرماه سال جاری او را در غرب پایتخت به دام اندازد. وقتی مهرداد پیش روی بازپرس ایلخانی ایستاد گفت: من دیپلم دارم و از طریق اینترنت با اصطلاحات پزشکی و مراکز علمی و پژوهشی آشنا شدم. هر روز وقت زیادی را با اینترنت صرف می‌کردم و از همین طریق با دختران زیادی آشنا شدم و توانستم نقشه کلاهبرداری‌های میلیونی‌ام را به اجرا بگذارم. با ادعاهای مرد کلاهبردار، بازپرس پرونده با این فرضیه که وی طعمه‌های زیادی را شکار کرده است متهم را برای افشای زوایای پنهان پرونده راهی زندان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم