بازدید 5852

جسدی که از جنایت هولناک خبر می‌داد

در بررسي هاي اوليه هيچ گونه مدرک شناسايي که بتواند هويت مقتول را تاييد کند به دست نيامد اما آثار ظاهري بر روي جسد بيانگر آن بود که وي با وارد آمدن حدود ۹ ضربه چاقو و در مکان ديگري به قتل رسيده است
کد خبر: ۱۴۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶ 03 January 2011
خراسان: عامل يا عاملان يک جنايت هولناک در مشهد، جسد مقتول را در حاشيه يک جاده خاکي رها کردند.

ظهر روز گذشته شهروندان در تماس با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ از وجود جسدي خون آلود در حاشيه يک جاده خاکي در انتهاي شهرک الهيه به سمت روستاي منزل آباد خبر دادند.

در پي دريافت اين خبر، بلافاصله ماموران کلانتري براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند. آنان با مشاهده جسد خون آلودي که کت و شلوار طوسي رنگ خط دار به تن داشت به حفظ صحنه کشف جسد پرداختند و مراتب را به قاضي  علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقايقي بعد مقام قضايي به همراه کارآگاهان شعبه جنايي آگاهي، پزشک قانوني و تيم تشخيص هويت در محل کشف جسد حضور يافت و به تحقيق در اين باره پرداخت. جسد مربوط به مردي حدود ۴۵ تا ۵۰ ساله بود که جوراب سفيد، کفش مشکي و ژاکت قهوه اي خط دار به تن داشت.

در بررسي هاي اوليه هيچ گونه مدرک شناسايي که بتواند هويت مقتول را تاييد کند به دست نيامد اما آثار ظاهري بر روي جسد بيانگر آن بود که وي با وارد آمدن حدود ۹ ضربه چاقو و در مکان ديگري به قتل رسيده است و سپس عامل يا عاملان اين جنايت جسد را با وسيله نقليه به محل کشف انتقال داده و در حاشيه جاده خاکي رها کرده اند.

اين گزارش حاکي است: پس از انجام تحقيقات مقدماتي و اثربرداري از محل، جسد مقتول مجهول الهويه براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل و تلاش کارآگاهان پليس براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت هولناک آغاز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی