بازدید 9234

2 خواهر قرباني ازدواج خونين

بارها به او تذكر دادم پايش را از زندگي ما بيرون بكشد اما توجهي نمي‌كرد. تا اينكه جمعه شب براي تعيين تكليف نهايي به خانه خواهرزنم رفتم اما وقتي متوجه شدم همسر سابقم حاضر به زندگي مشترك نيست از شدت عصبانيت با كارد به آنها حمله كردم و هر دو نفر را زدم هر چند فكر نمي‌كردم معصومه كشته شود.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۲ 02 January 2011
ایران: مرد جنايتكار كه پس از طلاق صوري، خواهر زن سابقش را مانع تشكيل زندگي دوباره‌شان مي‌ديد در جنايتي هولناك زن جوان را از پا درآورد و همسر سابقش را نيز بشدت مجروح كرد.

شامگاه جمعه مأموران كلانتري 115 رازي از قتل زن جواني در خانه‌اش واقع در خيابان قزوين باخبر شدند. دقايقي بعد قاضي محمد شهرياري - بازپرس كشيك ويژه قتل - همراه تيم ويژه جنايي راهي محل حادثه شده و با پيكر خونين معصومه - 35 ساله - و خواهر مجروحش - مريم 30 ساله - روبه‌رو شدند. پس از انتقال زن مجروح به بيمارستان كارآگاهان در تحقيق از دختر 18 ساله مقتول دريافتند اين جنايت به دست حسن 35 ساله شوهر خاله سابق وي رخ داده است.

دخترك وحشتزده كه بشدت گريه مي‌كرد به تيم جنايي گفت: «همراه خاله‌ مريم و مادرم در خانه بوديم كه ناگهان حسن وارد شد و پس از درگيري لفظي با مادر و خاله‌ام با كارد آنها را زد و بعد هم فرار كرد. دقايقي بعد با كمك همسايه‌ها پليس و اورژانس را خبر كرديم اما متأسفانه مادرم جان باخت.»

بدين ترتيب بازپرس جنايي بلافاصله دستور دستگيري متهم فراري را صادر كرد اما ساعتي پس از حادثه، مرد جنايتكار به كلانتري رفت و خود را تسليم كرد.

متهم كه بشدت ابراز پشيماني مي‌كرد گفت: «من و همسرم در كنار دختر 12 ساله‌مان زندگي خوبي داشتيم. با اينكه راننده تاكسي هستم وسوسه زندگي در خارج از كشور به جانمان افتاد و قرار شد مقدمات سفر به خارج را فراهم كنيم، اما در جريان پيگيري كارها متوجه شديم اگر به شكل صوري طلاق بگيريم راحت‌تر مي‌توانيم خارج شويم. بنابراين با توافق كامل از هم جدا شديم اما پس از مدتي وقتي دريافتم تلاش‌هايمان براي سفر به خارج بي‌نتيجه است به همسرم پيشنهاد كردم دوباره با هم عقد كنيم اما اين بار همسرم مخالفت كرد و گفت ديگر حاضر به زندگي با من نيست.با اين وجود خيلي تلاش كردم تا نظرش را جلب كنم اما وقتي موفق نشدم پي بردم خواهر مطلقه‌اش عامل اصلي بدبختي‌هايمان است.

بنابراين بارها به او تذكر دادم پايش را از زندگي ما بيرون بكشد اما توجهي نمي‌كرد. تا اينكه جمعه شب براي تعيين تكليف نهايي به خانه خواهرزنم رفتم اما وقتي متوجه شدم همسر سابقم حاضر به زندگي مشترك نيست از شدت عصبانيت با كارد به آنها حمله كردم و هر دو نفر را زدم هر چند فكر نمي‌كردم معصومه كشته شود.

بدين ترتيب متهم پس از بازداشت در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. پزشكان وضعيت همسر سابق عامل جنايت را نيز وخيم اعلام كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی