بازدید 8964
۴

عاصی شدن مردم از بوی تعفن یک تصفیه خانه

انتشار بوی گند، تعفن و رایحه های نامطبوع در محدوده یک تصفیه خانه قدیمی آب در شهرک شهید محلاتی آن هم در مقابل یک مرکز تجاری، هم موجب ناراحتی و نارضایتی مردم و شهروندان و هم عابران این محدوده شده است و پیگیری ها و شکایات مردم منطقه تا کنون به جایی نرسیده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۶ 28 December 2010
بوی گند و تعفن ناشی از یک تصفیه خانه قدیمی در شمال شهر تهران موجب عاصی شدن مردم ناراحتی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»،  انتشار بوی گند، تعفن و رایحه های نامطبوع در محدوده یک تصفیه خانه قدیمی آب در شهرک شهید محلاتی آن هم در مقابل یک مرکز تجاری، هم موجب ناراحتی و نارضایتی مردم و شهروندان و هم عابران این محدوده شده است و پیگیری ها و شکایات مردم منطقه تا کنون به جایی نرسیده است.

بنابر این گزارش، این تصفیه خانه قدیمی آب که در خیابان نخل شهرک شهید محلاتی و در مقابل مرکز تجاری مروارید واقع شده با بی توجهی مسئولین همراه شده و انتشار بو و رایحه های نامطبوع موجب رنجش خاطر ساکنین و عابرین شده و این بوهای نامطبوع بیم ساکنین را از ابتلا به بیماری های عفونی و ... به دنبال داشته است چرا که ساکنین منطقه بیم ان دارند که رطوبت ناشی از این تصفیه خانه و رایحه نامطبوع منتشر شده در هوا موجب بروز بیماری های مختلف به خصوص برای کودکان و سالخوردگان شود.

گفتنی است، علی رغم پیگیری و اعتراضات متعدد مردم، ساکنین، کسبه و حتی شهروندان این محدوده، مسئولان مربوطه هیچ توجهی نکرده و این بو و رایحه ناخوشایند هر روز بیشتر از روز گذشته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رایحه نامطبوع!!!!!!!!!!
سالهاست که بوی تعفن کارخانه روغن نباتی قو در جنوب شهر همه هم محلی های این کارخانه رو درمونده کرده. نه کسی تا حالا به اعتراضها گوش داده نه قرار گوش بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست