بازدید 4129

دندانپزشکی رایگان برای کلاهبرداری از بیماران

پزشک 45 ساله پولی نمی‌گرفت ولی برای کاشت دندان‌هایم با مشکل مواجه شدم و رئیس مطب هر بار که دندانی می‌کاشت چند روزی نمی‌گذشت که دوباره برای ترمیم به مطب برمی‌گشتم.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۷ 27 December 2010
قدس: دندانپزشک قلابی برای جلب اعتماد بیمارانش در ماه رمضان به صورت رایگان به درمان می‌پرداخت.

آذرماه سال جاری زن جوانی به شعبه 11 دادسرای هاشمی مراجعه کرد و پرده از کلاهبرداری‌های مرد دندانپزشکی برداشت.

این زن به بازپرس ایلخانی گفت: خردادماه بود که به توصیه دوستان و آشنایان پا به مطلب مرد دندانپزشکی گذاشتم که هر هفته به مطب وی مراجعه می‌کردم. بیماران زیادی در آنجا بودند. دندان‌هایم را تراش داد و برای آن روکش درست کرد، مدتی طول نکشید که دندان‌هایم شروع به درد کرد.

دوباره به درمانگاهش مراجعه کردم. پزشک 45 ساله گفت: به خاطر اینکه سینوس‌هایت حساس هستند درد طبیعی است و پس از چند ماه خوب می‌شود. با گذشت مدتی دیگر درد امانم را بریده بود. تجویز داروهای رئیس مطب نیز اثری نداشت. نمی‌دانستم چه باید بکنم به همین خاطر به طرح شکایت پرداختم.

با ادعاهای این زن، پرونده در اختیار کارآگاهان قرار گرفت تا به بررسی‌های میدانی دست بزنند. در حالی که تحقیقات برای افشای راز کلاهبرداری‌های مرد دندانپزشک آغاز شده بود، شکایت مشابهی پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت که نشان می‌داد زن 35 ساله‌ای نیز گرفتار کلاهبرداری‌های مرد شیاد شده است.

این زن گفت: به مطب این پزشک در خیابان جیحون رفتم. مطبش همیشه شلوغ بود حتی به مداوای کودکان 5 ساله هم دست می‌زد. ماه‌ها بود که به آنجا می‌رفتم پس از اینکه دندان‌هایم را عصب‌کشی کرد و 4 دندانم را کشید، قالب‌گیری کرد تا دندان مصنوعی درست کند. ولی هر دفعه برای قالب‌گیری رفتم دندان‌هایم با مشکلی تازه مواجه شد.

یکی دیگر از شاکیان که مردی 50 ساله بود به بازپرس گفت: وقتی از دوستان و آشنایان شنیدم که به تازگی مطبی باز شده که در ماه رمضان به صورت رایگان درمان می‌کند، پرونده پزشکی‌ام را از پزشک معالجم گرفتم و به مطب مرد شیاد بردم. پزشک 45 ساله پولی نمی‌گرفت ولی برای کاشت دندان‌هایم با مشکل مواجه شدم و رئیس مطب هر بار که دندانی می‌کاشت چند روزی نمی‌گذشت که دوباره برای ترمیم به مطب برمی‌گشتم.

همین ادعاها کافی بود تا مطب پزشک کلاهبردار ردیابی شود و 15 آذرماه سال جاری ماموران وارد درمانگاه پزشک قلابی شده و وی را که اسناد و مدارک جعلی به همراه داشت به دادسرا انتقال دادند.

با دستگیری مرد تبهکار، پرده از کلاهبرداری‌های پزشکی وی برداشته شد. وقتی رئیس مطب پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت، گفت: مدرک دیپلم دارم. در یک مطب دندانپزشکی کار می‌کردم و تجربیات زیادی پیدا کردم. وقتی نتوانستم جایی کار پیدا کنم با سرمایه‌ای که داشتم تصمیم گرفتم فعالیت‌های پزشکی را آغاز کنم. با شروع کار مطب پروانه دندانپزشکی جعل کردم تا بتوانم مطب را اداره کنم.

سررشته‌ای از دندانپزشکی نداشتم و تنها از تجربیاتم استفاده می‌کردم و دست به جراحی‌های بزرگ می‌زدم. پس از این ادعاهای مرد 45 ساله، بازپرس پرونده دندانپزشک قلابی را گناهکار دانست و بزودی پرونده این متهم در دادگاه جزایی عمومی تحت بررسی قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر