پیام مهم معاون دفتر رئیسجمهور درباره مذاکرات
آنکه در این میانه سادهلوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.

به گزارش تابناک؛ سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در پستی نوشت: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
آنکه در این میانه سادهلوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱




