نبض خبر
برای عکس نگرفتن ایران با آمریکا دستور آمده بود؟!
اسماعیل بقایی هامانه سخنگوی تیم مذاکرهکننده درباره ادعای مطرح شده پیرامون صدور دستور از تهران برای نگرفتن عکس یادگاری هیأتهای ایران و آمریکا در جریان مذاکرات زوریخ واکنش قابل تاملی نشان داد که میبینید و میشنوید.
گزارش خطا
پسندها:
۰
اخبار مرتبط

