صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

روبیو: خواهان توافق با ایران هستیم

نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده آمریکا در منامه آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۲۴
| |
983 بازدید
روبیو: خواهان توافق با ایران هستیم

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.

وی در اظهاراتی مداخله‌جویان ادعا کرد: کنترل تنگه هرمز توسط هیچ کشوری را نمی‌پذیریم. همیشه برای صلحی پایدار و واقعی تلاش می‌کنیم که امنیت و رفاه آمریکا یا متحدانش را تضعیف نکند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر تصمیمی در چارچوب توافق با ایران، منافع متحدان ما را در نظر می‌گیرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا