عکس: بازگشایی مقام «تل زینبیه» به روی بانوان در ایام دهه اول محرم
بخش پروژههای توسعه آستان قدس حسینی اعلام کرد که به منظور فراهم کردن فضای بیشتر برای پذیرایی از زائران، مقام «تل زینبیه» از هفتم محرمالحرام تا سیزدهم محرم، به روی زائران خانم بازگشایی شده است.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. 

