تابناک گزارش می دهد؛
وزارت صمت ناظر بازار است یا وکیلِ مدافع مونتاژکاران؟ / وقتی قیمت دبی ملاک میشود تا جیب ایرانی خالی بماند!
وزارت صمت در حالی از رویکرد جدید برای بررسی قیمت خودروهای مونتاژی بر اساس نرخهای جهانی خبر میدهد که بازار خودرو همچنان در چنبره انحصاری چند شرکت خاص است اما سوال اساسی اینجاست که وقتی واردات همچنان در کماست و رقابتی وجود ندارد، فرمولهای ریاضی و محاسباتِ روی کاغذ چه دردی از مصرفکنندهای دوا میکند؟
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
ناشناس
| ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
مونتاژکارانه چینی ها سهم کمی از بازار دارن و بود و نبودشون برای جامعه فرق نداره
توو سر کشاورز بزنید سایپا رو خوابونده ایران خودرو زو کرده قیمته تویوتا
پ.ن- خودروی 15 هزار دلاری با دلار 156 هزار تومان می شود دو میلیارد و سیصد و چهل میلیون
این ایرانخودرو بود که به مردم حمله کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
ناشناس
| ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹






