بازدید 3919

قتل دوست به خاطر سرقت گوشي تلفن همراه

روز حادثه گوشي تلفن همراه پوريا (مقتول) را به امانت گرفتم تا با يكي از دوستانم تماس بگيرم. با اين ترفند گوشي تلفن همراه را به سرقت برده و در حال فرار بودم كه صاحب تلفن همراه و دوستش قصد داشتند مانع فرار من شوند كه با هم درگير شديم
کد خبر: ۱۳۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹ 05 December 2010
جام جم: مردي كه به قصد سرقت گوشي تلفن همراه، 2 نفر از دوستانش را با چاقو زخمي كرده و مرگ يكي از آنها را رقم زده بود، دستگير شد.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان آمل تماس گرفت و از درگيري خياباني ميان 3 مرد جوان در يكي از محله‌هاي مركزي شهر خبر داد.ماموران آگاهي شهرستان آمل با حضور در محل حادثه مشاهده كردند 2 مرد جوان زخمي شده‌اند كه هر دو به بيمارستان منتقل شدند ولي با وجود تلاش پزشكان يكي از آنها به نام پوريا بر اثر شدت خونريزي تسليم مرگ شد.

با هماهنگي قضايي جسد مرد جوان به پزشكي قانوني انتقال يافت. ماموران در تحقيق از مرد نجات يافته متوجه شدند عامل حادثه جواني به نام مصطفي (معروف به داشبورد) بوده كه در جريان سرقت گوشي تلفن همراه پوريا (مقتول) اين حادثه را رقم زده است.با به دست آمدن هويت قاتل فراري، وي تحت تعقيب قرار گرفت تا اين‌كه روز گذشته در يكي از محله‌هاي شهرستان آمل دستگير شد.

اعتراف عامل حادثه

پس از انتقال متهم به قتل به پليس آگاهي آمل، وي در بازجويي به جنايت اعتراف كرد و گفت: روز حادثه گوشي تلفن همراه پوريا (مقتول) را به امانت گرفتم تا با يكي از دوستانم تماس بگيرم. با اين ترفند گوشي تلفن همراه را به سرقت برده و در حال فرار بودم كه صاحب تلفن همراه و دوستش قصد داشتند مانع فرار من شوند كه با هم درگير شديم و با چاقويي آنها را زخمي كرده و متواري شدم.

متهم يادآور شد: يك روز بعد از فرار از طريق يكي از دوستان متوجه شدم پوريا فوت كرده و دوست ديگرم در بيمارستان بستري است.

بنابراين گزارش، با اعتراف متهم به قتل، وي با قرار قانوني روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی