بازدید 7215

اذيت و آزار زنان تنها توسط مرد مأمورنما

مردي كه خود را مامور نيروي انتظامي معرفي مي‌كرد و مي‌گفت براي تحقيق درباره حادثه‌اي كه اين حوالي اتفاق افتاده است چند سوال دارد از من خواست دم در خانه بروم. در را كه باز كردم يكمرتبه اين مرد مرا به داخل منزل هل داده و با چاقويي كه بر گلويم گذاشت از من خواست سر و صدا نكنم.
کد خبر: ۱۲۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰ 06 November 2010
تهران امروز: مرد هوسباز با عنوان جعلي مامور كلانتري يا كارمند سركشي به كنتور اداره آب وارد منازل شهروندان رباط كريمي شده و درصورت تنها بودن زن‌هاي خانه دار آنها را مورد اذيت و آزار قرار مي‌داد .

چندي پيش زني مضطرب با چهره‌اي درهم و ترسيده به پليس آگاهي اين شهر مراجعه كرده و از تجاوز يك مرد خبر داد.

اين زن گفت: امروز در خانه تنها بودم وداشتم ظرف و ظروف را مي‌شستم كه يكمرتبه زنگ منزل به صدا درآمد. پشت‌آيفون رفتم، مردي از آن‌طرف خود را مامور اداره آب معرفي كرد و گفت مي‌خواهد كاركرد كنتور را چك كند. من چادرم را سر و در را باز كردم. مرد جوان كه كوله‌اي اداري روي شانه و خودكار و كاغذي در دست وظاهري موجه داشت وارد خانه شد. من منتظر بودم تا او كنتور را چك و از منزل خارج شود كه يكمرتبه ديدم اين مرد در را با پايش بسته و چاقويي را از جيبش خارج كرده و به سمت من حمله ور شد.

تا آمدم جيغ بزنم اين مرد شيطان صفت دستش را جلوي دهانم گذاشته و با تهديد چاقو به من تعدي كرد. اين مرد كه دست و پاي مرا بسته بود هنگام خروج از خانه به سراغ كمد من رفت و طلا و جواهرات و دوربين فيلمبرداري و موبايل من را به‌همراه كارت‌هاي عابربانك با خود برد. با توجه به حساسيت موضوع به سرعت پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و با اطلاعات به دست آمده از چهره متهم تصوير فرضي وي ترسيم و در اختيار گشت‌هاي پليس قرار گرفت.

دومين تعرض

ماموران پليس در حال تلاش براي پيدا كردن اين متهم بودند كه زني ديگر اين بار به پليس 110 زنگ زده و از موردي مشابه خبر داد. ماموران با مراجعه به آدرس اعلام شده توسط اين زن به خانه وي رفتند تا ماجرا را مورد پيگيري قرار دهند: در خانه تنها بودم كه زنگ خانه به صدا درآمد.

مردي كه خود را مامور نيروي انتظامي معرفي مي‌كرد و مي‌گفت براي تحقيق درباره حادثه‌اي كه اين حوالي اتفاق افتاده است چند سوال دارد از من خواست دم در خانه بروم. در را كه باز كردم يكمرتبه اين مرد مرا به داخل منزل هل داده و با چاقويي كه بر گلويم گذاشت از من خواست سر و صدا نكنم.

اين مرد وحشي دست و پاي مرا بسته و به من تعرض كرده و بعد از آن به سراغ وسايل خانه رفت. من كه فكر مي‌كردم دارم كابوس مي‌بينم و به علت بسته بودن دهانم با چسب نواري آلومينيمي،قدرت فرياد زدن هم نداشتم ديدم اين مرد طلا و جواهرات و تراول چك‌هايي را كه براي خريد وسايل خانه در كشو گذاشته بودم را برداشته و به سرعت از خانه فرار كرد.

تلاش ويژه براي دستگيري متهم

با شنيدن حرف‌هاي تكان‌دهنده اين زن تيم پليسي ويژه‌اي مسئول دستگيري هرچه سريع تر اين مرد شرور شد.‌ ماموران كه نگران تكرار اين حاثه بودند به سراغ شهروندان رفته و از آنها درباره صاحب اين چهره سوال كردند. اين اقدام به همراه عمليات پليس مخفي سرانجام به شناسايي اين متهم به نام عليرضا- الف 31 ساله شد.

چيزي طول نكشيد كه محل سكونت اين مرد در شهرک آلارد رباط کريم شناسايي شد اما مراجعه به منزل وي بي‌حاصل بوده و خبري از عليرضا نبود. با رديابي دوباره ماموران متوجه شدند اين جوان متجاوز در صدد تكرار جرم خود برآمده است. عليرضا كه بي‌خبر از همه جا قصد ورود به خانه‌اي ديگر را داشت ساعتي بعد با هجوم ماموران مواجه شده و با دستبند به پليس آگاهي منتقل شد. اين مرد تبهكار تاكنون به دو مورد تجاوز به عنف و سرقت از منازل اعتراف كرده است.

گفتني است، پليس همواره توصيه مي‌كند شهروندان از اعتماد به افراد کلاهبردار که خود را به عنوان ماموران نظامي و انتظامي و سازمان‌هاي دولتي معرفي مي‌کنند به‌شدت پرهيز کرده و از آنها کارت شناسايي، حکم ماموريت و بازرسي از منزل را درخواست کنند. از طرفي در حد امکان نيز منازل، آپارتمان‌هاي مسکوني و محل‌هاي کار خود را به چشمي‌هاي شناسايي و دوربين‌هاي مدار بسته مجهز کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل