بازدید 2185

شرط‌بندی فامیلی برای سرقت!

از چندي پيش با پسردايي ام به نام سامان شرط گذاشتيم تا ببينيم آيا مي‌توانيم كيف‌قاپي و گردنبندقاپي كنيم يا نه؛ پس از اولين سرقت بود كه تصميم گرفتيم اين كار را ادامه دهيم و به هيچ عنوان تصور نمي‌كردم كه روزي دستگير شوم.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴ 02 November 2010
2 جوان 17 و 18 ساله كه از زنان كيف‌قاپي مي‌كردند مدعي شدند براي انجام سرقت شرط بندي مي‌كرده‌اند.

به گزارش فارس، ساعت 16 روز 4 آبان امسال مأموران كلانتري 152 خاني‌آبادنو از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان دستگيري يك سارق گردنبند قاپ در حوالي فروشگاه شهروند خاني آبادنو قرار گرفتند.

با حضور مأموران كلانتري در محل، خانمي با مراجعه به مأموران گفت: اين آقا به همراه يك نفر ديگر با يك دستگاه موتورسيكلت قصد داشتند تا زنجير طلاي عروسم را از گردنش سرقت كنند كه با حضور مردم در محل دستگير شد، اما همدستش از محل فرار كرد.

با انتقال متهم به نام شهاب 17 ساله به كلانتري وي ضمن اعتراف به گردنبندقاپي به مأموران گفت: از چندي پيش با پسردايي ام به نام سامان شرط گذاشتيم تا ببينيم آيا مي‌توانيم كيف‌قاپي و گردنبندقاپي كنيم يا نه؛ پس از اولين سرقت بود كه تصميم گرفتيم اين كار را ادامه دهيم و به هيچ عنوان تصور نمي‌كردم كه روزي دستگير شوم.

با توجه به اعترافات صريح شهاب و معرفي پسردايي خود به نام سامان 18 ساله به عنوان متهم متواري شده، دستگيري اين متهم در دستور كار مأموران قرار گرفت و اين متهم نيز تنها پس از چند ساعت از زمان دستگيري شهاب، در ساعت 20 روز حادثه در منطقه عبدل‌آباد، شناسايي و دستگير شد.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور شعبه اول دادياري دادسراي امور جنايي تهران، متهمان جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

با آغاز تحقيقات در پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، متهمان در اعترافات خود عنوان كردند كه با يك دستگاه موتورسيكلت هوندا 125 طوسي رنگ و در محدوده خاني آبادنو اقدام به كيف‌قاپي و گردنبندقاپي كرده‌اند.

با توجه به وقوع سرقت‌هاي مشابه در منطقه خاني آباد و با جمع‌بندي شكايت مطرح شده درباره سرقت‌هاي مشابه، مالباختگان جهت شناسايي متهمان به پايگاه پنجم دعوت شدند.

با حضور مالباختگاني كه توسط سرنشينان موتورسيكلت هوندا 125 مورد سرقت قرار گرفته بودند، تعدادي از مالباختگان موفق به شناسايي كامل هر 2 متهم شدند.

يكي از مالباختگان كه زن جواني بود، در زمان شناسايي متهمان به كارآگاهان گفت: در روز 4 آبان براي شركت در جشن تولد دختر يكي از بستگان دعوت شده بودم؛ براي همين در ساعت 17 به مدرسه محل تحصيل دخترم رفته و پس از تحويل گرفتن از اولياي مدرسه به سمت محل ميهماني حركت كردم.

در خيابان درختي و در زمان داخل شدن به داخل كوچه، ناگهان اين دو نفر با يك دستگاه موتور به من و دخترم نزديك شدند و در يك لحظه كيف دستي همراه مرا به سرقت برده و از محل متواري شدند؛ در آن لحظه دختر كوچكم آنقدر ترسيده بود كه از شدت ترس بيهوش شد و من بيشتر از هر چيز نگران سلامت دخترم بودم؛ براي همين بلافاصله با كمك عابراني كه در آن لحظه متوجه موضوع سرقت شده بودند دخترم را به منزل بستگانم در داخل همان كوچه بردم.

سرهنگ كارآگاه علي اكبر اسدي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعترافات صريح متهمان به ارتكاب سرقت‌هاي مختلف كيف‌قاپي و گردنبدقاپي و همچنين شناسايي متهمان از سوي ده‌ها تن از مالباختگان، اين امكان وجود دارد كه تعداد سرقت‌هاي ارتكابي از سوي متهمان افزايش يابد لذا از همه مالباختگاني كه در منطقه جنوب غرب تهران بويژه در منطقه خاني آبادنو مورد گردنبندقاپي و كيف‌قاپي قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح شكايت خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی