بازدید 3666

انهدام باند فروش خودروهاي قاچاق

با توجه به حساسيت موضوع، دستگيري متهمان در دستور كار مأموران قرار گرفت كه سرانجام سوم آبان گشتي‌هاي پليس شهريار دزدان را سوار بر يك خودروي «زانتيا» شناسايي و در عمليات تعقيب و گريز دستگير كردند.
کد خبر: ۱۲۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵ 01 November 2010
ایران: فرمانده انتظامي استان‌هاي تهران و البرز از انهدام شبكه قاچاق و فروش خودروهاي گرانقيمت با اسناد جعلي و دستگيري سه دزد مأمورنما خبر داد.

سردار عليرضا اكبرشاهي در اين باره گفت: چندي قبل كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران از فعاليت‌هاي زيرزميني تبهكاراني باخبر شدند كه خودروهاي قاچاق خارجي را با اسناد و مدارك جعلي مي‌فروختند.

بررسي‌هاي مأموران حاكي از آن بود كه تبهكاران، خودروهاي بدون سند را به صورت غيرقانوني از كشورهاي همسايه وارد كشور مي‌كنند. بعد هم با جعل اسناد و تنظيم سند نمره، خودروها را به قيمتي پائين‌تر مي‌فروشند.

وي ادامه داد: تيم پليسي در ادامه تحقيقات تخصصي دريافتند يكي از خودروها در اختيار بهرام – پسر سردسته شبكه – است. بنابراين مشخصات خودروي مرسدس بنز مورد نظر در اختيار گشتي‌هاي پليس قرار گرفت و پس از يك هفته توقيف شد.

«بهرام – راننده – در تحقيقات با اظهار بي‌اطلاعي از ماجرا مدعي شد خودروي بنز را سال گذشته به عنوان كادوي تولد از پدرش هديه گرفته است. رئيس پليس استان‌هاي تهران و البرز خاطرنشان كرد: كارآگاهان در تحقيقات تخصصي مخفيگاه سركرده باند را نيز شناسايي كرده و او را قبل از فرار دستگير كردند. در بازرسي‌ها چند عدد مهر نيز كشف شد. سردسته باند تاكنون در بازجويي‌ها به قاچاق و فروش پنج دستگاه خودروي گرانقيمت اعتراف كرده است.

دستگيري دزدان مأمورنما

سردار اكبر شاهي در ادامه از دستگيري اعضاي باندي خبر داد كه تحت عنوان مأمور پليس سرقت مي‌كردند. سه عضو اين شبكه طعمه‌هاي خود را در بانك‌ها شناسايي كرده و سپس با لباس نيروي انتظامي در محلي خلوت سد راه قربانيان مي‌شدند. دزدان مأمورنما به بهانه بازرسي بدني و خودرو، پول مردم را سرقت كرده و متواري مي‌شدند.

با توجه به حساسيت موضوع، دستگيري متهمان در دستور كار مأموران قرار گرفت كه سرانجام سوم آبان گشتي‌هاي پليس شهريار دزدان را سوار بر يك خودروي «زانتيا» شناسايي و در عمليات تعقيب و گريز دستگير كردند.

«جمال» - 35 ساله - «ايوب» - 27 ساله – و «عظيم» - 55 ساله – در بازجويي‌ها به چندين فقره سرقت به همين شيوه اعتراف كردند.

 در ادامه با دستور قضايي عكس متهمان در سطح استان هاي تهران و البرز منتشر شد كه 25 تن ديگر هم با مراجعه به پليس عليه متهمان شكايت كردند. وي در پايان از شهروندان خواست هنگام روبه‌رو شدن با مأموران، از آنها كارت شناسايي بخواهند. همچنين به جاي حمل پول نقد از چك‌هاي بين‌ بانكي استفاده كنند تا در دام دزدان گرفتار نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار