بازدید 3628
۶

تکذیب ادعای زاکانی درباره شمخانی و مذاکرات برجام

ادعای زاکانی درباره مذاکره با شمخانی درباره برجام به سرعت تکذیب شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ 15 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از نورنیوز، یک منبع نزدیک به دریابان شمخانی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری در واکنش به نقل قول ذکر شده از سوی علیرضا زاکانی کاندیدای محترم ریاست جمهوری از آقای شمخانی در موضوع پرونده برجام گفت: دریابان شمخانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و عضو کمیته ۵ نفره، هیچگونه صحبتی با آقای زاکانی پیرامون فرآیند و نحوه پیشبرد پرونده برجام از سوی هیات ۵نفره نداشته است.

زاکانی در میزگرد سیاسی امروز مدعی شده بود؛ «یک حلقه سه نفره از آقایان لاریجانی، ظریف و روحانی شکل گرفته بود، اینقدر این حلقه تنگ بود که آقای ولایتی اعتراض کرد. سند برجام را حتی به آقای ولایتی هم که جزوشان بود نشان نداند می‌خواستید به من نماینده نشان بدهند؟ در نهایت محرمانگی این کار را پیش بردند و به هیچ وجه به کسی اجازه ورود ندادند. زمانی که من رئیس کمیسیون بودم با آقای شمخانی صحبت کردم، گفتند از محتوا خبر ندارند، مگر می شود پنج نفری، که شورای عالی امنیت تصویب کرده دنبال سند باشند، آقای شمخانی و ولایتی خبر نداشته باشند؟ سند آن در کمیسیون است، ما خیلی از حرف‌ها را بیان نکردیم که متهم به بی‌انصافی نشویم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
آقای زاکانی برای چه دروغ گفته
نباید از این به آسان عبور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
از کجا می دونی دروغ گفته
شاید راست گفته باشه
بعضی برای بزرگ کردن خویش خودشان را به بزرگان وصل میکنند آخر ظریف و روحانی و حتی ولایتی کجا شما کجا
چرا یک منبع نزدیک به شمخانی. خدا حفظ کند این سردار عزیز را. لطفا مستقیم از ایشان سئوال کنید. در غیر اینصورت آبروی تابناک را نبرید!!!
عجب بساطی داریم ما
منبع نزدیک یعنی چی؟
اگر راست میگید خود دریابان شمخانی تکذیب کنه
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری