بازدید 2248

سامورایی‌ها از نماینده بسکتبال ایران انتقام گرفتند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با باخت مقابل نماینده ژاپن، به رتبه چهارمی مسابقات لیگ قهرمانان‌ آسیا بسنده کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ 15 June 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، از ساعت ۱۵ امروز (شنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) دیدار رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که در پایان، تیم هیروشیما دراگون‌فلایز از ژاپن با شکست دادن شهرداری گرگان از ایران، به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی که با باخت نزدیک ۷۳ - ۷۱ مقابل شباب الاهلی امارات از صعود به فینال بازماندند، برای کسب عنوان سومی به مصاف دراگون‌فلایز ژاپن رفت که برخلاف بازی دور گروهی، اینبار با نتیجه ۸۱ - ۷۶ مغلوب شد.

شهرداری گرگان در مرحله گروهی این رقابت‌ها با نتیجه ۹۴ - ۸۱ تیم دراگون‌فلایز را شکست داده بود، اما در دیدار رده‌بندی مغلوب نماینده ژاپن شد تا با عنوان چهارمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد. این دوره نخستین حضور شهرداری گرگان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

کوارترهای اول و سوم این بازی به نتایج ۲۹-۲۰ و ۲۱-۱۴ به سود دراگون‌فلایز پایان یافت تا با وجود برتری ۱۴-۲۲ و ۱۷-۲۰ شهرداری گرگان در کوارترهای دوم و چهارم، در مجموع نماینده ژاپن با ۵ امتیازی اختلاف به پیروزی دست یافته و مدال برنز رقابت‌ها از آن خود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری